Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Kreta om en uke - hvilken solkrem anbefaler dere at jeg kjøper med til jeg reiser, og hvilke(n) faktor(er)? Pleier ikke å bruke solkrem, jeg, så jeg har ikke peiling.. :lol: Like rå ha kjøpt med meg sånne ting hjemmefra før jeg reiser, for jeg har hørt mye delte meninger om solkremen de selger nedi der. Dessuten vil jeg ikke fly i butikker som det første jeg gjør når jeg kommer ned dit.

Har tatt solarium, så jeg er allerede ganske brun - har fått spørsmål om jeg har vært i utlandet et par ganger :ler: Så jeg har grunnlaget, men jeg blir solbrent likevel om jeg ikke bruker solkrem.

Det står på internett at det er fortsatt mellom 22-30*C på Kreta i det tidspunktet jeg skal være der.

Lillian

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp den på taxfreen før du reiser, så sparer du noen kroner. :P Personlig liker jeg best Piz buin sin. God tur

Skrevet

Jeg har lys hud, så jeg pleier å ha faktor 15 og 8.

Skrevet

Faktor 5 og 10. Jeg liker Biotherm. Brukte også Piz buin i sommer, og var veldig fornøyd med den også. (De var utsolgt for Biotherm på taxfree'en..)

Jeg liker også veldig godt after sun'en til Biotherm.

(Ellers liker jeg også Nivea solkrem..)

Skrevet

P20 anbefales på det varmeste!

Smøres på en gang om dagen, sitter selvom du bader, og du blir ikke brent. Jeg og mannen brukte den i Thailand i fjor, kjempefornøyde! Kjøpes i tax-freen på Gardemoen ved avreise. Litt "vannete" konsistens, men ellers OK! Vi ble knallbrune!

Kos deg!

Skrevet

Bruker faktor 20 og 15 (har sluttet å brke lavere) når jeg reiser til sydligere strøk.

Liker Ambre Solare og Nivea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...