Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Jeg og min eks var sammen i 2 år. Så ble det slutt pga vi begge hadde behov for å være alene, begge hadde gått gjennom store oprasjoner. 2 måneder etterpå var vi på talefot igjen, vi tilbringte mye tid i lag og vi koste oss. Vi gikk aldri ut med dette i offentligheten men, hadde så og si nesten et hemmelig forhold i 9 måneder. Men, på min bursdag så sa han at jeg ikke var noe for han, han hadde bare "spillt" et spill de siste 9 månedene slik at jeg skulle bli såret. (Bursdagen ble jo selvfølgelig et mareritt) En uke etterpå skulle jeg på en stor årlig tradisjonfest. Dette var noe han var klar over i og med at jeg har deltatt på disse festene i 5 år. Han ringte meg i ca 4 tiden på natten da jeg var veldig god og beruset. Da fortalte han meg at han angret på hva han hadde gjort osv. Neste uke var jeg i bursdag hos min bestevenninne, dette var jo eksen min veldig klar over for han skulle egentlig være min date. Han ringte meg som sagt samme tid på døgnet i ca 4 tiden. Men da sa han " Kom til meg nå, jeg vil ha deg her. Fort" Så dum som jeg var gikk jeg 4 km for å komme meg til han. Da jeg ringte på åpnet han ikke. Jeg sto utenfor i ca 25 minutt før jeg fikk en melding hvor det sto " jeg har funnet meg ei dame" Der sto jeg 23 km i fra mitt hus, klokken var vel 5 eller halv 6 natt til en søndag det regnet det var iskaldt. Som før ble jeg jo såret, men bestemte meg for å slette han fra hjernen. En måne etter møtte jeg han i butikken, da var han blid og hyggelig og han fortalte at han savnet meg. Dette her er 3 måneder siden, han har ny dame nå. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har så lyst å ha han tilbake! Mine venninner sier jo " du fortjener bedre enn han?" Men fortell meg da, hva faen er bedre enn mannen du elsker ? noen som har tips lr meninger? Alt tas i mot med et stort takk =)
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Eg vil tippe ein som ikkje oppfører seg som ein idiotisk liten dritt.
Jumpforjoy Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 (endret) Mine venninner sier jo " du fortjener bedre enn han?" Men fortell meg da, hva faen er bedre enn mannen du elsker ? En som elsker deg tilbake. Han høres ut som en drittsekk av dimensjoner som kun bruker deg til sin egen forlystelse. Ingen med respekt for deg ville behandla deg slik. Hold deg unna, ellers har du bare flere tårer i vente. Endret 7. april 2010 av Jumpforjoy
cascadas Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Hvis dette er den rette for deg så ikke gi opp! Men prøv å ikke oppsøk han på tydlige måter. Klipp håret, prøv en ny sminkemåte, kjøp noen nye klær! Bygg opp selvtillitten din når du stråler, husker han hvorfor han elsket deg!
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Jeg har så lyst å ha han tilbake! Nei, du har ikke lyst til å ha han tilbake. Ha litt selvrespekt og glem idioten. Skjerpings!
2ne2 Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Det letteste er bare å glemme ham.. Jeg satt på lillefingeren til en kar i et år. Han ringte meg regelmessig hver 2-3 måned og jeg kom løpende. Jeg droppet venninner, dro fra fester osv. å nærmest løp da han ville ha besøk. Det at han hadde andre damer i tillegg til meg gjorde jo ikke noe, for han sa jo til meg at det var meg han ville ha til slutt. Jeg var så naiv og selvom alle veninnene mine sa at jeg måtte komme meg unna og fortjente bedre løy jeg heller for å dra til han. Den tiden han ikke ringte meg, slanket jeg meg, farget håret, tok solarium og fikk nytt tøy. Til slutt ringte han aldri mer, jeg var knust i ett år. Men nå er jeg lykkelig forelsket i samboeren min! Glem han! Han har sikkert allerede bestemt seg. Skulle han ombestemme seg så kan vel du gjøre det samme?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Nå har det gått en god stund siden sist jeg skrev her. Han har dumpet damen, og sa at det var pga meg. Vi henger mye i lag og snakke på telefon 1-2 ganger om dagen. Jeg har enda utrolig mye følelser for han, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg venter hver dag på at han skal si at han vil ha meg tilbake, men jeg tror kanskje at jeg lever på en rosasky. Er det noen som har lik erfaring ? Jeg har møtt mange gutter i det siste som er både greiere og kjekkere enn min eks, men jeg klarer ikke på noen som helst måte å glemme han helt :s
Gjest Illiya Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 Nå har det gått en god stund siden sist jeg skrev her. Han har dumpet damen, og sa at det var pga meg. Vi henger mye i lag og snakke på telefon 1-2 ganger om dagen. Jeg har enda utrolig mye følelser for han, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg venter hver dag på at han skal si at han vil ha meg tilbake, men jeg tror kanskje at jeg lever på en rosasky. Er det noen som har lik erfaring ? Jeg har møtt mange gutter i det siste som er både greiere og kjekkere enn min eks, men jeg klarer ikke på noen som helst måte å glemme han helt :s Du er overmåte naiv. Hadde han dumpet dama fordi han ville ha deg tilbake, hadde han vel tatt deg tilbake nå da. Det hadde vel ikke vært noe å vente med. Neida, nå holder han på deg for å ha noen. Du er visst lett tilgjengelig. Med de drittsekkfaktene han har vist deg før, så bør du være klok nok til å holde han på avstand. Han der vil aldri gi deg noe godt i det lange løp...da hadde han ikke oppført seg sånn. Så kutt kontakten og glem han. Du sier selv du har møtt flere som er greiere og bedre enn din eks, så hvorfor ikke gå for noe bedre mens du ennå kan? Det blir verre om noen år, når du sitter der med to små og en mann som behandler deg som dritt.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 Men hva med fortiden vi hadde sammen da ? De to årene vi var sammen var fantastiske. Jeg har datet rundt, men jeg finner ikke noen jeg kan like på samme måte som jeg liker min eks. Nå har det seg slik at vi jobber i lag også så jeg kan ikke unngå han på noen måter.
Gjest Illiya Skrevet 27. august 2010 #10 Skrevet 27. august 2010 (endret) Men hva med fortiden vi hadde sammen da ? De to årene vi var sammen var fantastiske. Jeg har datet rundt, men jeg finner ikke noen jeg kan like på samme måte som jeg liker min eks. Nå har det seg slik at vi jobber i lag også så jeg kan ikke unngå han på noen måter. Du må bare veie for og i mot. De to årene er ingenting i det lange løp, så de skal du ikke legge så stor vekt på. Hadde dere det bra da, og han IKKE noen gang behandlet deg som det du skriver om i det første innlegget, så kan du vurdere han. Men om det du beskriver der er noe som kan skje igjen....det var forferdelig dårlig behandling, forresten, så bør du gå videre. Du skal ikke satse på en fyr som behandler deg dårlig fordi du FØLER sterkt for han NÅ. Framtida er lang, så finn heller noe bedre. Det kommer du nok ikke til å angre på. Den behandlingen du ble utsatt for viser jo hvordan han kan være. Og jeg tror ikke det er siste gangen. Jeg tror også at det er et fåtall som gjør noe sånt mot en annen som de bryr seg om. Og en fyr som driver et sånt spill i flere mnd, for deretter å såre deg med vilje på bursdagen din, hvordan kan du stole på han igjen?? Endret 27. august 2010 av Illiya
Strenge Frk.Gerd Skrevet 27. august 2010 #11 Skrevet 27. august 2010 Jeg gjetter at din smak omfatter hovedsakelig menn som behandler deg som dritt. Good news er at flere av dem finnes, før eller senere finner du en annen som lar deg stå i regnet mens han puler en annen innendørs i varmen.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #12 Skrevet 27. august 2010 Er du sikker på at du ikke bare savner å ha enn sånn nærhet med noen? og en sånn nærhet tar jo tid å oppnå, så nye menn som har kommet inn i livet ditt har kanskje ikke fått sjangsen til å bli så godt kjent med deg, og du dem? Beklager å si dette når du sier du elsker han, men du KAN finne deg noe bedre, noe mye bedre. Den behandlinga du fikk, ikke bare en gang, men 2! han innrømte til og med at han var sammen med deg i 9 mnd for å såre deg! hva i all verden mente han du hadd gjort for å fortjene det? Og så tar han pina meg og ringer deg over for å ydmyke deg lenge etterpå? nei, han skal du passe deg for. Er du sikker på at han ikke bare prøver å være jævlig med deg igjen nå når han har tatt opp kontakten igjen?
Gjest Tsunade Skrevet 27. august 2010 #13 Skrevet 27. august 2010 Hei TS, du spør om noen her har lik erfaring, og det har jeg. Jeg var kjempeforelsket i en mann, nei gutt, i åresvis. Helt på knærne! Han holdt på akkurat sånn som du forteller, masse til og fra, og andre damer. Han visste at jeg kom løpende bare han ga lyd fra seg, gang på gang på gang. Jeg kunne fortalt masse historier, men slipper gjerne! Det hjalp ikke hva venner sa til meg, eller hvor mye han løy og såret meg. All fornuft var blåst vekk, bare de intense følelsene mine og løgnene jeg tok for sannhet betød noe. I ettertid fatter jeg ikke hvordan jeg kunne la meg bruke slik... Jeg har brukt mye tid på å gremmes og skamme meg, til og med savnet ham innimellom. Men det gikk over, og vet du hvorfor? Jeg lot andre menn få lov til å komme inn i livet mitt! Menn som ikke brukte meg, menn som respekterte meg nok til å være ærlige. Jeg vet at det kan være vanskelig, men du er nødt til å skyve unna besettelsen du har for ham, for det er besettelse det er! Jeg vet det kan virke skummelt å bli alene; "tenk om ingen vil ha meg"? Du kan være bombesikker på at noen vil ha deg - noen bedre enn han som bare utnytter deg for å smøre sitt ego. Se på det som en livserfaring; dyrekjøpt, men viktig. Så vet du hvem du skal holde deg unna. Ja, du fortjener bedre! Ønsker deg alt godt framover.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #14 Skrevet 27. august 2010 Jeg forstår jo at han behandler meg kjipt. Men når vi var sammen i 2 år skjedde det ingen sånne episoder. Jeg vil videre, og det er vel påtide snart at jeg åpner øynene for å finne andre. Om et års tid flytter jeg langt bort i fra han, og da tror jeg kanskje det blir lettere å komma over han, da slepper jeg alle tingene rundt meg som minner om han. Pluss jeg slepper å jobbe med han. Men takk for gode tilbakemeldinger
Gjest Tsunade Skrevet 27. august 2010 #15 Skrevet 27. august 2010 Ps. Han jeg fortalte om, holdt selvfølgelig på slik med flere. Nå vet alle hvordan han er, så det er ingen som vil ha med ham å gjøre. Nå er han noen-og-førti, venneløs, singel og har flyttet hjem til foreldrene. Slik går det med sånne playere!
I Grosny Skrevet 27. august 2010 #16 Skrevet 27. august 2010 Du elsker mannen som en narkoman elsker heroin. Kjærlighetssorg handler om abstinenser og avrusning. Det er et helvete. Han kødder med deg, og behandler deg som dritt. Og følelsene koker i deg. Det som er bedre er en mann som respekterer deg. Men det er kanskje ikke nok spenning. Kanskje det blir som å gå fra Heroin til lettøl. Kan du klare deg uten kicket? Du har egentlig ingen valg, fordi han har dumpet deg. Men du kan jo finne en enda større drittsekk. Tenk om du kunne kost deg med en snill mann i stedet? Lettøl er jo forfriskende og godt da 1
I Grosny Skrevet 27. august 2010 #17 Skrevet 27. august 2010 Nå har det gått en god stund siden sist jeg skrev her. Han har dumpet damen, og sa at det var pga meg. Vi henger mye i lag og snakke på telefon 1-2 ganger om dagen. Jeg har enda utrolig mye følelser for han, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg venter hver dag på at han skal si at han vil ha meg tilbake, men jeg tror kanskje at jeg lever på en rosasky. Er det noen som har lik erfaring ? Jeg har møtt mange gutter i det siste som er både greiere og kjekkere enn min eks, men jeg klarer ikke på noen som helst måte å glemme han helt :s Men du har vel glemt han litt? I så fall ser du at hans minne faktisk blekner med tiden, og om ett år eller to, når du har begynt å kysse en bra mann, så vil du anse han so helt ukurant. Jeg anbefaler deg å forby han all kontakt med deg.
I Grosny Skrevet 27. august 2010 #18 Skrevet 27. august 2010 Men hva med fortiden vi hadde sammen da ? De to årene vi var sammen var fantastiske. Jeg har datet rundt, men jeg finner ikke noen jeg kan like på samme måte som jeg liker min eks. Nå har det seg slik at vi jobber i lag også så jeg kan ikke unngå han på noen måter. Du kan jo få sparket han fra jobben. Fortell sjefen din hvordan han har trakassert deg, så ligger han dårlig an. Be han om å finne seg en annen jobb. Det er han som har vært psykisk voldelig, så han er forbryteren, og skal vekk.
I Grosny Skrevet 27. august 2010 #19 Skrevet 27. august 2010 Nå har det gått en god stund siden sist jeg skrev her. Han har dumpet damen, og sa at det var pga meg. Vi henger mye i lag og snakke på telefon 1-2 ganger om dagen. Jeg har enda utrolig mye følelser for han, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg venter hver dag på at han skal si at han vil ha meg tilbake, men jeg tror kanskje at jeg lever på en rosasky. Er det noen som har lik erfaring ? Jeg har møtt mange gutter i det siste som er både greiere og kjekkere enn min eks, men jeg klarer ikke på noen som helst måte å glemme han helt :s Det kan vel tenkes at grunnen til at han dumpet damen er at han liker å dumpe damer, eller at hun dumpet han fordi hun erfarte eller forsto at han er en drittsekk.
Havbris Skrevet 27. august 2010 #20 Skrevet 27. august 2010 Det kan vel tenkes at grunnen til at han dumpet damen er at han liker å dumpe damer, eller at hun dumpet han fordi hun erfarte eller forsto at han er en drittsekk. I tillegg kan det jo være at han benyttet samme "dumpemetoder" overfor henne som han anvendte på TS?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå