Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Eg kjøpte meg to slike pakker like før påske. Men de gikk ut på dato 1.april. Eg la ikkje merke til det før etter eg hadde eine som tilbehør til middagen i går. Etter eg gikk å la meg våkna eg plutselig med ekstremt (!!!) vond mage (i området under navlen, liksom under "fettvalken" man får når man lener seg framover), og måtte løpe rett på do. Det skjedde to ganger før eg endelig fikk sove videre og magesmerten gav seg. Lurer på om det kan ha vært pga denne sausen som var utgått på dato? Har ein til og ville gjerne ha den til maten, men nå veit eg ikkje om eg tør. Vil ikkje oppleve ein slik smerte igjen, det var heilt jævlig.
Gjest navnelapp Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Var det ein pulversaus eller ein kremsaus?
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Kremsaus, slik som er feridg lagd, trenger bare varmes i mikrobølgeovn / ei gryte så er den klar.
Gjest navnelapp Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Då ville eg ha vore forsiktig. Sjekk datoen. Står det "best før..." så kan den også spisast etter at den er gått ut på dato. Står det "siste forbruksdato" er det stort sett alvorleg meint.
Mermaid Blues Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Kast den, og lag selv heller Verdens enkleste oppskrift: Ha en eggeplomme i et glass og hell i matfløte til det dekker eggeplommen. Tilsett nykvernet pepper og vips sammen til en glatt gul saus. Easy as that
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå