Gjest Tex Skrevet 21. oktober 2003 #21 Skrevet 21. oktober 2003 Nå har jeg vært på Kristins og kjøpt underskjørt. Jeg hadde med meg brudekjolen min, og prøvde ørten forskjellige. Jeg falt imidlertid pladask for et de hadde bare for salg. Nå var det meningen hele tiden at jeg skulle kjøpe, men jeg ville prøve det de hadde for å se hva som ble best. Jeg har kjøpt en helt ny modell, som de ikke har for utleie. Den har et lag med tyll, så to spiler,så et tynt tyll-lag og så silke over der igjen. Jeg har prøvd å sitte på en stol, knele ved et "alter," danse brudevals og gå frem og tilbake og vrikke alle veier, holdt på en times tid, og det er ingen tvil om at det ble penest. ringene syns ikke i det hele tatt! 900 kroner kostet det, å leie underskjørt som ikke ble på langt når så pent kostet 450. Jeg har gjort et varp......
Gjest Late uloggede Camie Skrevet 21. oktober 2003 #22 Skrevet 21. oktober 2003 Den har et lag med tyll' date=' så to spiler,så et tynt tyll-lag og så silke over der igjen. Jeg har gjort et varp...... [/quote'] Kan du være så snill å grave frem diggi-cammet ditt og sende meg mail? Vil se underskjørtet ditt...kan hende du må på runde for å kjøpe et til meg ogsp.....
Gjest Tex Skrevet 21. oktober 2003 #23 Skrevet 21. oktober 2003 Skal se hva jeg kan få til.... Men jeg får ikke mailet deg bilde før onsdag, denne hersjens scanneren funker ikke og usb-porten har aldri virket.... (Jæ*** drittmaskin...) Men skal sørge for å få det gjort da. Det ble faktisk utrolig fint om jeg skal si det selv.....
Gjest Tex Skrevet 21. oktober 2003 #24 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg prøvde forøvrig både small, medium og large, og endte opp med large ene og alene fordi det var lengst og jeg har lange bein......
Gjest Tex Skrevet 21. oktober 2003 #26 Skrevet 21. oktober 2003 Har ikke peiling, men de helt nye og får sikkert inn flere hvis de er utsolgt....
Gjest frøken ikkje innlogga Skrevet 22. oktober 2003 #27 Skrevet 22. oktober 2003 Uff, ja eg er og skikkeleg nervøs for det her underskjørtet! :o Kanskje eg og må på Kristins og kjøpe då... Men det som de meiner med at underskjørtet synast er vel at spilene synast gjennom stoffet, sant? Ikkje særleg lekkert. Vil ikkje det alltid gjere det viss ein har "rocke-ringar" då? Hm. Alt vi må tenke på!
Jens Skrevet 27. oktober 2003 #28 Skrevet 27. oktober 2003 Tex. Har du navn på underskjørtet eller bilde av det? Skal en tur på Kristins idag og må ha underskjørt!
Gjest Tex Skrevet 27. oktober 2003 #29 Skrevet 27. oktober 2003 Litt sent kanskje men jeg har ikke noe navn, nei... Men de er helt nye og det er de eneste underskjørtene de har bare for salg og ikke for utleie. De koster som sagt 900 og er verdt hver eneste krone.....
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #30 Skrevet 27. oktober 2003 Det kan jo være at hun synes det er litt opphissende at andre kan se underskjørtet hennes da... det synes jeg iallefall og det er ikke noe galt i det.
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #31 Skrevet 27. oktober 2003 Vi er flere underkjolekikkere som liker å se under kjolen på bruden... Vi fra Lesbisk Liga anbefaler dessuten denne linken, mums: http://www.angela.no/subcat.x?cid=1&sid=22&ref_id=37 Lotta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå