Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 NRK har begynnt å vise den danske serien Krøniken i reprise og jeg må bare si at jeg ELSKER den! Jeg har sett hele serien før, men gleder meg til å se den på nytt:-) Er det flere her som liker serien?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Nope, men eg ser aldri på NRK heller da.
Meaty Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Ja, den serien var en favoritt. Jeg så den før den gikk på norsk TV, da jeg har en dansk nabo som mente at jeg burde låne DVD-en hans og få med meg serien. Angret ikke et sekund, bortsett fra at jeg så flere episoder i strekk da, hehe. Husker at jeg hadde veeeldig sansen for "Palle".
annamaria8 Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Ja, så kjekt å få se den igjen! Og nå kan jeg vise herligheten til sambo også
Nimorna Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Ja, jeg fulgte meg på den serien da den giff for noen år siden, og jeg elsket den! Men jeg likte ikke slutten!
annamaria8 Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Slutten har jeg heldivis glemt. Er heldig sånn - kan lese favorittbøkene flere ganger.
-Englefjes- Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 (endret) Jeg elsker Krøniken, har hele serien på DVD og har sett den mange ganger. Jeg skulle gitt mye for Søs sin garderobe. Endret 8. april 2010 av -Englefjes-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå