Gå til innhold

Normal person

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om du mener at jeg ser flatt på ting og at jeg er konvensjonell fordi jeg ber deg skrive forståelig så får du heller mene det.

Men det er ingen her som er tankelesere. Når du skriver som du gjør må du finne deg i å måtte presisere påstandene dine. Ofte.

Personlig vil jeg heller regnes som konvensjonell i denne sammenhengen enn som dum og lat.

Videoannonse
Annonse
Gjest Trajan
Skrevet

En Normal person er en person som ikke finnes

vi er alle totalt forskrudde på en eller annen måte. Noen greier bare og skjule det bedre

Gjest green tea
Skrevet

hadde det vart du som skrev feil enkelte Plasser og noen skule kommentere skive feilen så hadde du blitt irritert av kommentaren din.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Problemet ditt er ikke at du skriver feil "enkelte plasser"; det har jeg allerede presisert. Problemet er at selve ordvalget i tillegg til skrivefeilene virker mer eller mindre tilfeldig, noe som gjør innleggene dine til tider uleselige.

Og nei, jeg hadde ikke blitt irritert om jeg var deg. Jeg hadde korrekturlest innleggene mine.

Skrevet

^ Det er dessverre ikke bare rettskrivinga som suger i innlegga dine. Tekstene klarer ikke kommunisere. Beklager, men that's just facts. Ikke ta det så tungt. Du får bare presisere når noen spør hva du mener.

Kanskje årsaka er enkel?: Samboeren min foreslo at du var trønder som skrev mobilspråk. (?)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hadde det vart du som skrev feil enkelte Plasser og noen skule kommentere skive feilen så hadde du blitt irritert av kommentaren din.

Hvem snakker du til ?

Gjest green tea
Skrevet

skive feil kommentarene har kommet til det nivået at jeg sier bare zzzzz enkelt å greit

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå var det faktisk du selv som begynte med å kritisere ordvalget til en annen person, og da må du finne deg i at du mottar kritikk tilbake.

I stedet for å furte fordi du får berettiget kritikk bør du heller gå i deg selv og forbedre innleggene dine.

ikke for å virke hakete men det er leter å få stå deg vis du kan velge mellom samsvar med skikk og bruk, vanlig

jeg liker ikke sånne jåle ord det er ikke en del av daglig livet mit

så må jeg sjekke det opp for se hva det betyr.

skive feil kommentarene har kommet til det nivået at jeg sier bare zzzzz enkelt å greit

Gjest green tea
Skrevet

Skule ønske dere forsto at det var en uff kommentar

Og at hensikten var ikke å kritisere.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om du mener at jeg ser flatt på ting og at jeg er konvensjonell fordi jeg ber deg skrive forståelig så får du heller mene det.

Men det er ingen her som er tankelesere. Når du skriver som du gjør må du finne deg i å måtte presisere påstandene dine. Ofte.

Personlig vil jeg heller regnes som konvensjonell i denne sammenhengen enn som dum og lat.

ikke når det gjeler ord boka.

Skrevet

Jeg opplever det motsatte. Jeg føler at alle skal fremheve hvor "originale" de er, hvor spesielle de er, at de er så utrolig lite A4. Så oppfattelsene der er forskjellig. Og dessuten, det er jævlig viktig å føle seg normal. Først har vi tenåringstiden hvor de aller, aller fleste er veldig usikre. Da sliter man med å finne ut av ting. Når man så har funnet ut av ting, blitt sikrere, vet hvordan ting fungerer, vet hva som er "normalt", da først klarer man å utvikle seg i en sunn og "original" retning. Vi har alle behov for å føle at vi er normale. Og hva faen er galt med det?

Det opplever jeg også. Det er slitsomt med folk som jobber så hardt for å virke spesielle. Alle er spesielle individer hvis de bare slapper litt av og snakker oppriktig med folk.

Skrevet

Det er slitsomt med de som krampaktig skal være spesielle. Samtidig er det kjedelig med de som skal være veldig normale, folk som ikke står for noe. Kjenner et par som bare smiler og sier ja uten at det er noe tak i dem hvis jeg prater med dem. Sånt blir kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...