Gå til innhold

Svigermor er interessert

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig krise! Svigermora mi er interessert i meg og vil ikke gi seg! Av en eller annen grunn har hun mistolket meg og tror at jeg er hypp på henne.

Hun er enke, i slutten av 50-årene og holder seg ekstremt godt. Hadde jeg ikke vært sammen med dattera hennes så hadde saken stilt seg annerledes. Men nå sitter jeg i klemma! Jeg kommer ikke til å besvare hennes tilnærmelser, men jeg kan ikke fortelle kjæresten min det heller! Da fucker jeg det jo helt til mellom de to.

Detta er krise, mildt sagt!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurte på hva søren jeg skal gjøre! Forslag?

Skrevet

:fnise: du er i en skikkelig knipe!

SPØR OM DERE SKAL HA TREKANT :skratte:

Gjest M_icka
Skrevet

Hvis du har et snev av klasse, så holder du deg unna, selvfølgelig. tosk.

Skrevet

Hvis du har et snev av klasse, så holder du deg unna, selvfølgelig. tosk.

Herregud, les nå hva han spør om. Stakkaren er jo i et gigantisk dilemma! ... tosk.

Til TS, jeg har aldri vært i en slik situasjon - men jeg ville tatt meg en seriøs prat med svigermor. Heller at dere har et anstrengt forhold og ting er på det rene, enn å tillate dette å utvikle seg mer i svigermors hode. Og selvfølgelig er det best om din kjære ikke finner ut av dette.

Lykke til, du har min medfølelse!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Herregud, les nå hva han spør om. Stakkaren er jo i et gigantisk dilemma! ... tosk.

Til TS, jeg har aldri vært i en slik situasjon - men jeg ville tatt meg en seriøs prat med svigermor. Heller at dere har et anstrengt forhold og ting er på det rene, enn å tillate dette å utvikle seg mer i svigermors hode. Og selvfølgelig er det best om din kjære ikke finner ut av dette.

Lykke til, du har min medfølelse!

Tusen takk for det. Jo, jeg har forsøkt å prate med henne. Jeg skal selvsagt prøve mere. Akkurat nå avfeier hun det og benytter enhver anledning når datteren ikke ser henne, eller når vi er alene i rommet til å benflørte med meg, sende meg flørtende blikk, klype meg i rumpa, vise bh-en...dette er i ferd med å bli et galehus.

Er det vanlig at en dame på 58 flørter med en 24-åring?

Gjest Sunna
Skrevet

Tusen takk for det. Jo, jeg har forsøkt å prate med henne. Jeg skal selvsagt prøve mere. Akkurat nå avfeier hun det og benytter enhver anledning når datteren ikke ser henne, eller når vi er alene i rommet til å benflørte med meg, sende meg flørtende blikk, klype meg i rumpa, vise bh-en...dette er i ferd med å bli et galehus.

Er det vanlig at en dame på 58 flørter med en 24-åring?

Hehe....er det mulig. Hadde syns det var fryktelig ekkelt.

Du har kanskje sendt noen signaler tilbake, iallfall i begynnelsen, men det var kanskje pga umodenhet? Dette burde hun skjønne!!! Og hun burde skamme seg.

Ta det opp med henne nok en gang som nevnt tidligere i tråden.

Gjest Sparvöga
Skrevet

Usj, for ei dame! Hold deg langt, langt unna. Kan du hinte til kjæresten din om at du ikke liker svigermor så godt...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...