Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Det er en person på treningssenteret som er så utrolig sexy at det pirrer mellom beina hver gang jeg ser h*n. Kjenner ikke vedkommende, og har aldri snakket, men h*n gjør meg så utrolig kåt hver gang, ååå jeg har så lyst på et knull nå. Er det noen som føler det slik om noen de ikke kjenner?
Tempus Fugit Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Jeg har blitt veldig pirret av jenter på treningssenter (og andre steder). Tror ikke jeg har sett enn som gjør meg like kåt som du blir, men er ett par som jeg kunne tenkt å bli bedre kjent med =)
Gjest gift mann Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Det er en person på treningssenteret som er så utrolig sexy at det pirrer mellom beina hver gang jeg ser h*n. Kjenner ikke vedkommende, og har aldri snakket, men h*n gjør meg så utrolig kåt hver gang, ååå jeg har så lyst på et knull nå. Er det noen som føler det slik om noen de ikke kjenner? Ja treffer ei gjennom jobben som jeg er vannvittig kåt på, får stå når jeg treffer henne. har onanert mange ganger med henne i tankene. det er barte måten hun er på, rumpa... og resten mmm
SMann Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Man kan jo like gjerne ta kontakt på et treningssenter som en pub...eller jobb...men husk at det kan bli ubehagelig for den andre part ved senere treninger hvis det ikke går begge veier. Ikke start med seksuelle tilnærmelser!!
Gjest Random Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Kan jo bare å prøve å ta kontakt med vedkommende. Selv om det kanskje er lettere sagt enn gjort. Er oppi en ganske lik situasjon, bortsett fra at jeg ikke blir så sprengkåt. Og, hadde det ikke vært for at vedkommende hadde virket så overlegen (møter knapt blikket mitt) så hadde jeg nok prøvd å ta kontakt. Kjør på. :gjeiper:
Gjest samboer Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Det er en person på treningssenteret som er så utrolig sexy at det pirrer mellom beina hver gang jeg ser h*n. Kjenner ikke vedkommende, og har aldri snakket, men h*n gjør meg så utrolig kåt hver gang, ååå jeg har så lyst på et knull nå. Er det noen som føler det slik om noen de ikke kjenner? Ja jeg treffer ei ofte som jeg føler det slik med, forbudte følelser men jeg kan ikke noe for det. Det er nabokona her, blir pirrende varm i underlivet når jeg snakker med henne. Hun har en vanlig kropp vil jeg si, ikke noe sexsymbol, men det er måten hun ser på meg og er på. Men tror ikke det noen gang blir å skje noe mellom oss. Er trofast mot dama, men det hender jo jeg fantaserer litt for meg selv
Gjest hjemmefrue Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Det er en person på treningssenteret som er så utrolig sexy at det pirrer mellom beina hver gang jeg ser h*n. Kjenner ikke vedkommende, og har aldri snakket, men h*n gjør meg så utrolig kåt hver gang, ååå jeg har så lyst på et knull nå. Er det noen som føler det slik om noen de ikke kjenner? ÅÅ bror til mannen min gjør meg sånn!! har såå lysr til å knulle han
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Ei dame på jobb sprader rundt i et kort sort skinnskjørt for tiden. Hun matcher det slik at det ikke blir trachy, men allikevel, jeg blir så kåt på henne!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Hvordan kan dere bli kåt på folk dere ikke kjenner? Blir som å bli kåt på et tre...
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 er ganske kåt på en som jeg sitter i et styre med og er på en del konferansesamlinger med. Han har kone og barn, men det er en spenning mellom oss at jeg veit det skjer noe når som helst.. Det er jo som å få det på et sølvfat når vi får være på et hotellrom for oss selv uten at noen fatter mistanke.. gleder meg til nestegang Da skal det skje.
trinelisemor Skrevet 12. april 2010 #11 Skrevet 12. april 2010 Det er vel ganske normalt at man av og til tenner når man ser andre mennesker. Vi er skapt sånn, og enkelte personer tenner oss mere enn andre Sånn er vi bare... Både menn og kvinner.
Gjest sardintroll Skrevet 1. mai 2010 #12 Skrevet 1. mai 2010 Ser en del kjekke og veltrente gutter og menn på studioet hvor jeg trener, og det er ikke fritt for at det blir litt hett mellom bena om jeg ser for mye på dem. :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå