Jumpforjoy Skrevet 6. april 2010 #21 Skrevet 6. april 2010 deg opp for bi deg raskt skrevet. Meg, ja. ^^ Et tips: Hvis du trykker på svar-knappen rett under innlegget du svarer på (altså ikke den rosa svar-knappen nederst på siden), så er det lettere å forstå hvem du svarer, ettersom du får et sitat av det innlegget du svarer på.
Gjest Blondie65 Skrevet 6. april 2010 #22 Skrevet 6. april 2010 Det er ikke så lett å holde seg til topic når man ikke forstår hva topic er... Nei det skal gudene vite ... Jeg er en av de som prøver å få trådstartere til å spesifisere hva de mener enkelte ganger. Jeg gjør det ikke fordi jeg skal være "smartass" eller pirkete eller ondskapsfull. Jeg gjør det kun når jeg ikke forstår det som blir skrevet. Jeg er fullstendig på det rene med at folk sliter med skriving pga dysleksi eller fremmedspråk. Derfor er jeg ekstra tålmodig og prøver virkelig. Men hva skal jeg gjøre når jeg ikke forstår? Late som? Eller vil du trådstarter at jeg skal la din tråd stå ubesvart? Må nok også minne om at dette er et skriftlig forum. Her er verken grimaser eller gestikulasjon som kan ytterligere forklare. Det er derfor helt nødvendig at de som skriver innleggene gjør seg forstått.
Zealuu Skrevet 6. april 2010 #24 Skrevet 6. april 2010 Du lider av, jeg ser skivet feil og må svare Drit i skive feil og grammatikk feil. Hvis du prøvde på haiku, så burde det være mer sånn: Du lider Jeg ser skrivefeil, og svarer Drit i skrivefeil!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå