Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Du lider av, jeg ser skivet feil og må svare Drit i skive feil og grammatikk feil.
Gjest Pharmadilla Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Hva? Hvem lider, og du ser hvafforno?
Gjest Pharmadilla Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Jeg lurer oppriktig på hva du prøver å formidle.
Gjest navnelapp Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 (endret) Du lider av, jeg ser skivet feil og må svare Drit i skive feil og grammatikk feil. Det er du som drit i skrive feil og grammatikk feil. Les igjennom det du skriv før du trykker på send. Då vil du kunne oppnå at dei som les det du skriv forstår det. No er det ingen som forstår kva du meiner. Dette har ikkje med dysleksi å gjere, det er eit uttrykk for latskap og manglande respekt for dei som skal lese det du skriv. Eg skriv masse feil når eg tastar i veg. Men eg les alltid igjennom og rettar feila mine. Difor forstår folk kva eg skriv. Det er ikkje sikkert at du finn alle feila, men du kan betre enn dette. Endret 6. april 2010 av Alt godt
Gjest Invicta Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Jeg forstår hva du mener. Tror jeg. Du mener at noen her inne lider av noe som heter "jeg ser skrivefeil og må kommentere på det". Drit i skrivefeil og grammatikkfeil. Er litt enig med deg. Det er mange som benytter hver en sjanse til å rette på de som skriver feil. Jeg tror imidlertid at noen gjør det fordi de vil hjelpe.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Forklaring Jeg ser en kat som går øver veienn En svarer jeg ser en katt som går over veien
Gjest Pharmadilla Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Jeg forstår hva du mener. Tror jeg. Du mener at noen her inne lider av noe som heter "jeg ser skrivefeil og må kommentere på det". Drit i skrivefeil og grammatikkfeil. Jeg er imponert, jeg hadde ikke fantasi til å finne ut hva TS mente
Nimorna Skrevet 6. april 2010 #10 Skrevet 6. april 2010 Klager du over folk som kommenterer skrivefeilene dine snarere enn å diskutere innleggets tema, eller har jeg misforstått? Om du ønsker respekt og relevante svar her på forumet bør du kunne gidde å spesifisere hva du vil frem til, og ikke kalle folk "smartass" når de spør deg hva du vil fram til.
Gjest Pharmadilla Skrevet 6. april 2010 #11 Skrevet 6. april 2010 Om du ønsker respekt og relevante svar her på forumet bør du kunne gidde å spesifisere hva du vil frem til, og ikke kalle folk "smartass" når de spør deg hva du vil fram til.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #12 Skrevet 6. april 2010 Du blander med tekst jeg ikke har skrevet. Jeg kan faktisk ikke skrive engelsk uten hjelp. Jeg retter faktisk skrive feilene minne Og jeg må ofte byte ut ord for di det er umulig for meg skive det riktig.
Nimorna Skrevet 6. april 2010 #13 Skrevet 6. april 2010 (endret) Pharmadilla = Ilia? Dette er EKSTREMT offtopic, men det spillet der er genialt Edit: Kan du signere innleggene dine med TS, så vi vet hvilke innlegg som er dine og unngår misforståelser? Det er ikke til å stikke under en stol at ekstremt mange skrivefeil er forstyrrende, og mange vil slite med å forstå hva det er du vil fram til. Har du mulighet til å bruke et program som leser korrektur på innleggene før du poster, så vil nok dette løse mange problemer Endret 6. april 2010 av Nimorna
Gjest Pharmadilla Skrevet 6. april 2010 #14 Skrevet 6. april 2010 Pharmadilla = Ilia? Dette er EKSTREMT offtopic, men det spillet der er genialt Jeg er avhengig, av alle, kan ikke noe for det Lenge siden jeg har spillt nå da, men tankene er der :rødme: On topic: etter forride innlegg av TS falt jeg av lasset igjen
Gjest Pharmadilla Skrevet 6. april 2010 #15 Skrevet 6. april 2010 Pharmadilla = Ilia? Må bare presisere, jeg og brukeren Ilia er ikke samme person.. :gjeiper:
Gjesten Skrevet 6. april 2010 #16 Skrevet 6. april 2010 Mange retter feil fordi de vil hjelpe. Det er ofte veldig irriterende med skrivefeil, da det ødelegger flyten i en setning.
Jumpforjoy Skrevet 6. april 2010 #17 Skrevet 6. april 2010 On topic: etter forride innlegg av TS falt jeg av lasset igjen Trådstarter skreiv innlegg 1, 8 og 12, så vidt jeg har skjønt, og poenget han/hun vil fram til er at han/hun ikke liker å bli rettet på, eller å få kommentarer på skrivefeilene, men ønsker heller at folk holder seg til topic.
Gjest Airi Chikako Skrevet 6. april 2010 #18 Skrevet 6. april 2010 Det er ikke så lett å holde seg til topic når man ikke forstår hva topic er...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå