Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter noe forferdelig og trenger noen gode råd.. Forloveden min gjorde det slutt like før jul og flyttet til et annet sted, tre timer unna meg. Vi ble enige om å prøve igjen, få fikset problemene våre. Det gikk ikke så veldig bra, og for et par uker siden så sa han at han ikke ville prøve mer..

Jeg har det så grusomt at det ligner ingenting.

Vi har en datter på ett år sammen.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme problem før omtrent et år siden, brukte 7 mndr før jeg var 100% over..

Unngå å sitte alene å falle i din egen verden. Oppsøk kontakt med familien og venner. Pynt deg mesteparten av din, utsendet hadde mye å si mitt tilfelle, spessielt om kveldene da jeg var mest deppa, pyntet meg da. Jobb en del. Tren, det er veldig viktig.

Føler du ingentingav dette hjelper, kanskje prøve noen anti depressiv, lett dose, det gjorde jeg, og det hjalp.. merket stoooor forskjell.. skal kute ut om en liten stund...

Lykke til

Gjest Mia TS
Skrevet

7 mnd...herregud, jeg orker ikke dette i sju mnd. Det verste er at jeg må jo ha kontakt med han pga datteren vår. Har bedt om at vi ikke har kontakt en stund nå, og han har ikke svart så jeg går ut fra at det er greit..

Vanskelig å være sosial, er jo ganske lenket om kveldene og har null sosialt nettverk her, bortsett fra foreldrene mine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...