Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på dette. Og hvor de eventuelt kan kjøpes?

Skrevet

De kan kjøpes på lookfantastic.com, men jeg syntes de var litt dyre

Skrevet

Det finnes masse på ebay, men jeg vil ikke kjøpe før jeg vet at de virker.

Skrevet

Jeg prøvde å søke i produktanmeldelsene (fritekstsøk, ikke merkesøk) på makeupalley.com, og det kom opp 5-6 treff, så det går jo an å ta en titt? Det var ganske positive anmeldelser etter hva jeg kunne se. :)

• Liker 1
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg har den, og har blitt avhengig;) Håret mitt er meget slitt etter flere omganger med bleking og farging, og denne er den eneste som roer og glatter håret:) I Trondheims-området selges den hos Klipperiet for 299,-:)

Skrevet

Eg bruker den kver dag!! kjøpt på lookfantastic , kjempefornøyd. Den selges også på frisørsalong her eg bur (Førde) for 399.. billigere på nettet. Roer ned håret og gir ein fin glans :) og så lukter den så godt!

Skrevet

Utifra det jeg så på youtube, man kan kanskje heller kjøpe One N' Only Argan Oil, den er nesten identisk med Moroccanoil hvis man ser på ingridienser, men koster 4 ganger billigere.

ps, jeg har ikke prøvd noen av disse to produktene, jeg har bare sett og lest reviews. :)

• 4 måneder senere...
Gjest krystallen
Skrevet

Tahiti oljen er også god. Da menes jeg helt ren tahiti olje uten paraffinum liquidum.

Gjest krystallen
Skrevet

Glemte å fortelle at jeg kjøpte en flaske med arganolje hos yves-rocher for mange år siden men, det er nok ikke et 100 prosent produkt. Så jeg sluttet å kjøpe det.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har nettopp bestilt meg en 100 ml flaske fra Beautybay.com og det kom på 213,- totalt. Syns ikke det er så ille for et produkt som har blitt så ekstremt rost opp i skyene! Håper håret mitt blir fornøyd nå.

Noen som har flere erfaringer å dele eller?

Skrevet

Har nettopp bestilt meg en 100 ml flaske fra Beautybay.com og det kom på 213,- totalt. Syns ikke det er så ille for et produkt som har blitt så ekstremt rost opp i skyene! Håper håret mitt blir fornøyd nå.

Noen som har flere erfaringer å dele eller?

Jeg er hvertfall helt frelst. Hatt min i ca 2mnd. og pumper 2 dråper ut og fordeler i fuktig hår, ca annenhver dag. Lukter kjempe godt, gir super glans, og har virkelig hjulpet på mitt slitte hår. Gled deg :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Både denne og biosilk er proppet full av silikon og andre fyfygreier... forstår ikke hvorfor det får så mye skryt når jeg ser på ingrediensene.

Skrevet

Både denne og biosilk er proppet full av silikon og andre fyfygreier... forstår ikke hvorfor det får så mye skryt når jeg ser på ingrediensene.

Siliconer trenger ikke å være negativt. Det finnes vannløslige og IKKE vannløslige( kommer helt ann på hva slags silicon og kvaliteten på det)

Derfor det er silicon i produkter er fordi de er helt supre når det gjelder å roe ned og gi glans.

Dette putter de i produktene fordi brukeren vil se resultat der og da, og ikke har tålmodighet til å vente til håret er "reparert".

Så da får du to ting på en gang. Et produkt med virkestoff som går inn i håret og reparerer og ett virkestoff som gjør håret blankt og lett kambart til håret er bra :)

Gjest Nanette
Skrevet

Glemte å fortelle at jeg kjøpte en flaske med arganolje hos yves-rocher for mange år siden men, det er nok ikke et 100 prosent produkt. Så jeg sluttet å kjøpe det.

Hvor kjøper du tahiti-oljen? Jeg kjøper Monoi de tahiti fra Yves Rocher.

Moroccan Oil bruker jeg daglig. Bruker oljen, kremen til krøllete hår, og hårkuren. Fantastiske og drøye produkter!

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg nettopp fått pakken hjem, og jeg må si at jeg synes lukta er helt jævlig... Skikkelig sterkt at jeg nesten får vondt i hodet av det :sjenert: Håper jeg venner meg til det.

Skrevet

Jeg elsker den over alt annet på jord når det kommer til hårpleie! Jeg har testet ut to andre typer, men denne er så langt favoritten. =) Vil anbefale alle som ikke har prøvd hårolje å gjøre det!

Skrevet

Hvis du vil prøve, men ikke vil kjøpe en stor flaske så har HQhair.com slike små flasker:)

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Jeg ble anbefalt Oléo Relaxe fra Kerastase av frisøren min. Nesten det samme som Moroccan oil, betalte kr 249 i Sverige. Håret blir helt fantastisk! Mykt, blaankt og ser sunt ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...