Snasen Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Her har du noen. Det er vel ikke akkurat intensive høypulstimer, men de duger. Sikkert bra for en nybegynner hvis du er det. Jeg fikk denne for en stund siden. Helt okey.
Chanel.No5 Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Du kan prøve mange forskjellige videoer på youtube.com Kanskje vil du finne en instruktør som motiverer deg!
Tarindrelle Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 "30 Days Shred" med Jillian Michaels som var trener på Biggest Loser
Mrs.Michaels Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Som Lennev sier her, så anbefaler jeg 30 day shred med Jillian Michales. Jeg holder på med dette opplegget nå, og er superfornøyd!
Thess84 Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Som Lennev sier her, så anbefaler jeg 30 day shred med Jillian Michales. Jeg holder på med dette opplegget nå, og er superfornøyd! Eller "No more truble zones" og "banish fat boost metabolism" også av Jillian Michaels!! Hun er bare super!!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Har brukt Jillian sin 30 day shred siste uken, fy det er effektiv video det :gjeiper:
Tarindrelle Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 Eg har endå ikkje fått begynt på 30 Day Shred, men eg har så lyst! Føler alle rundt meg har begynt på dette, men eg må vente til eg er ferdig med et par oppgaveinnleveringer...
Stor&Sterk Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 Hey dere som holder på med Jilian opplegget. Er detta en bok, video eller hva? Eg bare nysgjerrig på nøyaktig hva dere syns er så bra... Finnes det på nettet ? Og hva er det som er så bra ?
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Her er en preview på youtube Er en DVD.
Mir Skrevet 11. april 2010 #12 Skrevet 11. april 2010 Man kan bestille på play.com for eksempel. Man skal vel ikke anbefale folk til å laste ned pirat her inne, så jeg vil ikke fortelle hvor jeg lastet den ned. Jeg synes også denne vidoen er ganske bra, nivå 1 er ikke så lett som det ser ut til. Selv har jeg kuttet ut å følge videoen da jeg gjør mye kardio selv og får vondt i knea av jumping jacksene hun skal ha deg til å gjøre. Jeg har plukket ut styrkeøvelsene og gjør disse utenom.
Thess84 Skrevet 12. april 2010 #13 Skrevet 12. april 2010 Hey dere som holder på med Jilian opplegget. Er detta en bok, video eller hva? Eg bare nysgjerrig på nøyaktig hva dere syns er så bra... Finnes det på nettet ? Og hva er det som er så bra ? Hun har også bøker. Jeg har Master your metabolism. Det er ikke noen trenings bok, men ganske artig å lese. Hun har også mange andre bøker men har ikke lest noen av dem.
Cognizance Skrevet 12. april 2010 #14 Skrevet 12. april 2010 P90X http://en.wikipedia.org/wiki/P90x http://thepiratebay.org/search/p90x/0/99/0 http://www.youtube.com/results?search_query=p90x+review&page=&utm_source=opensearch
Juli Augusta Skrevet 15. april 2010 #15 Skrevet 15. april 2010 på denne siden: http://www.exerto.no/ finner du mange forskjellige treningsfilmer som du spiller av via Internett.
dulsidala Skrevet 19. april 2010 #16 Skrevet 19. april 2010 30 days shred funka hvertfall veldig bra første gang. Prøvde den i går og er stel alt fra magen og ned idag!
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. april 2010 #17 Skrevet 19. april 2010 Startet på 30 days shred nivå 2 igår, likte igrunn ikke den noe særlig. Ble ganske akrobatisk Men kjenner det godt i skrotten jah!
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #18 Skrevet 2. mai 2010 Skal bare oppdatere shreddingen min jeg. Har nå fullført nivå 1, 10 dager non-stop. Nivå 2, (bikket opp i 13 dager, mistet tellingen ) + to dager ufrivillig fri siden jeg gikk for dypt i knebøy. Har ganske svake knær. Skal begynne på nivå 3 i morgen, og resultatene? Har ikke målt noe ennå, men jeg ser definitivt at armene er MYE mer tonet. Ser tricepsen ganske godt! Føler at magemusklene vises bedre også. Og jeg har ikke endret kosthold (det er ikke så ille uansett), men holder meg mellom 1400-2000 kalorier. Jeg har ennå til gode å bli støl, er kanskje ikke så veldig utrent fra før. Men svetten renner, og jeg begynner med heftige "pfffffffffnnngh" lyder under enkelte styrkeøvelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå