Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 jeg må være litt nøye i matveien grunnet div allergier, og ønsker derfor å tilberede mest mulig av maten selv. har litt variabel erfaring med enkelte storbyer og tilgang på supermarkeder etc med normalt godt utvalg. har lyst å reise til praha, men lurer på hvordan standarden og utvalget der er i bysentrum? normal europeisk, eller litt lokal variant?
LukaFrost Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Jeg kan ikke huske at vi så noen vanlige matbutikker i sentrum, men det skal være en Tesco i nærheten av sentrum. Kjørte forbi med buss, men husker ikke helt hvor den lå. Prøv Google. På de store kjøpesentrene er det matbutikker. Stooore matbutikker.
elvital Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Det er en tesco ikke langt fra sentrum, rundt 5 min å gå. Den er ganske stor vil jeg si, greit utvalg (uten at jeg så noe spesielt etter alleregivennlig mat da). Men vet ikke helt hvordan jeg kan forklare hvor den ligger hen da... Det var ikke så langt fra dette hotellet forresten http://www.pragueholiday.cz/two-golden-keys-hotel-prague.php (kanskje det er noe kart på nettsiden der, eller prøv google maps)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå