Gå til innhold

kurver- innhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å lage to kurver. En til dametoalettet og en til herretoalettet.

Men er ikke sikker på innholdet og trenger litt hjelp. Til nå har jeg:

Damekurv:

Hårspray, spray deodorant, plaster, gnagsårplaster, hårspenner, sikkerhetsnåler, tyggegummi, blank neglelakk, ekstra øredobbpropper, OB, bind, paracet, strømpebukser, kleenex, nål & tråd, tanntråd, mascara, lipgloss.

Herrekurv:

tanntråd, tannpirkere, Axe, aftershave, sorte pen-sokker, tyggegummi, hårvoks, kam.

Jeg kommer ikke på noe mer enn dette, og syntes det ble så lite til herrekurven. Kan dere hjelpe meg med å komme på noe mer??? eller er det noe jeg bør ta vekk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herrekurven kan vel kanskje også inneholde nål og tråd, og kleenex, og gnagsårplaster? :) Og kanskje noen miniflasker med munnskyllevann? :) Jeg personlig ville nok droppet Axe, da jeg synes det stinker :P Hadde villet droppet mascaren også, av hygieniske grunner, tror nok de fleste ikke vil dele mascara med en gjeng "ukjente" folk, da øyesykdommer kan være veldig smittsomt! Ellers mye bra, noterte noen tips fra deg jeg :)

Skrevet

Temaet dokurver har jo vært grundig diskutert her tidliger. Du får søke litt, så får du sikkert noen gode råd. For min del synes jeg det tar litt av.

Skrevet

Herrekurven kan vel kanskje også inneholde nål og tråd, og kleenex, og gnagsårplaster? :) Og kanskje noen miniflasker med munnskyllevann? :) Jeg personlig ville nok droppet Axe, da jeg synes det stinker :P Hadde villet droppet mascaren også, av hygieniske grunner, tror nok de fleste ikke vil dele mascara med en gjeng "ukjente" folk, da øyesykdommer kan være veldig smittsomt! Ellers mye bra, noterte noen tips fra deg jeg :)

Tusen takk for tips. noterer meg det ;) Og du har rett i det med axe og mascara, var bare noen venninner av meg som insisterte på det, men da dropper jeg det ;)

Skrevet

Temaet dokurver har jo vært grundig diskutert her tidliger. Du får søke litt, så får du sikkert noen gode råd. For min del synes jeg det tar litt av.

Det var det jeg også tenkte til å begynne med, men når jeg tenkte etter så er det nokså genialt. hvem vil vel ikke få tak i en ekstra spenne eller gnagsårplaster om man skulle trenge det?

Skrevet

Jeg ville droppet ekstra strømpebukser. Holder det ikke med neglelakk? Ellers må du jo ha ørten stk.

Og så ville jeg hatt tannstikkere istedet for tanntråd.

Mascara og lipgloss ville jeg droppet også av hygieniske grunner. Dessuten har alle dette med seg uansett.

Kleenexen ville jeg hatt i boksen den kom i, og plassert den ved siden av kurven. Dessuten er det sikkert tørkepapir ved vasken og dopapir ved doen?

Hvorfor i all verden har du sokker i herrekurven? Tilfelle de får hull i en? Eller at de glemt seg, og tatt på seg hvite tennissokker?

Andre ting:

Imodium (tabletter mot dårlig mage)

Q-tips

parfymeprøver?

håndkrem

Skrevet

Solkrem, i begge, ville også hatt ibux, i tillegg til paracet, og begge deler i herrekurva også.

Skrevet

Solkrem, i begge, ville også hatt ibux, i tillegg til paracet, og begge deler i herrekurva også.

lurt. solkrem er jo absolutt aktuelt. og ibux ;) ikke alle som bruker paracet.

Skrevet

Jeg ville droppet ekstra strømpebukser. Holder det ikke med neglelakk? Ellers må du jo ha ørten stk.

Og så ville jeg hatt tannstikkere istedet for tanntråd.

Mascara og lipgloss ville jeg droppet også av hygieniske grunner. Dessuten har alle dette med seg uansett.

Kleenexen ville jeg hatt i boksen den kom i, og plassert den ved siden av kurven. Dessuten er det sikkert tørkepapir ved vasken og dopapir ved doen?

Hvorfor i all verden har du sokker i herrekurven? Tilfelle de får hull i en? Eller at de glemt seg, og tatt på seg hvite tennissokker?

Andre ting:

Imodium (tabletter mot dårlig mage)

Q-tips

parfymeprøver?

håndkrem

Du trenger ikke være så fryktelig negativ. Sorte herresokker av den enkle grunn for å få fylt opp herrekurven. Det er ikke like mye en mann trenger som en kvinne. Jeg kan liksom ikke få til et parfymeri å spørre etter parfymeprøver?

Skrevet

Er jeg negativ fordi jeg lurer på hvorfor du trenger herresokker i dokurven??? Hvis du har for lite å ha i mannekurven, så kan du vel ha en mindre kurv? De fleste menn pleier å ta på seg sokker når de skal i bryllup. Jeg skriver bare det jeg mener. Jeg skrev ikke det jeg skrev fordi jeg mente du var nødt til å gjøre det slik og slik.

Parfymeprøver kan du kjøpe billig på fragrancex.com, men det var bare et forslag jeg kom på i farten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...