Gå til innhold

Menn og kroppshår

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kroppshår er sexy - men en trimmings av underlivet er ett must!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis fyren først har hår, synes jeg han skal la det være. Trimming nedentil er "lov".

Når det er sagt, så har den perfekte mannekroppen for meg relativt lite hår på kroppen. Men det er ikke barbert av.

Men nei, jeg lar meg ikke affisere nevneverdig, og velger selvfølgelig ikke partner ut fra behåring.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt på 27 år, med sterkt hårvekst, har mye hår på brystet og maga. en del på skuldrene og ryggen.

Jeg har aldri blitt sett naken siden jeg var 15. pga for mye hår har jeg aldri våget å komme nær jenter.

Jeg leser om en del jenter som ikke har noe imot hår, men jeg hater hår på kroppen min såååå mye at jeg aldri har kunne tenkt å bli sett naken av andre, og jeg tror ikke jeg kan manne meg opp og godta at hår er naturlig.

det er kun bare det problemet jeg har i livet:( ellers er alt top. (alt minus en dame er vel ingenting for oss gutter, tror jeg)

Skrevet

Jeg er en gutt på 27 år, med sterkt hårvekst, har mye hår på brystet og maga. en del på skuldrene og ryggen.

Jeg har aldri blitt sett naken siden jeg var 15. pga for mye hår har jeg aldri våget å komme nær jenter.

Jeg leser om en del jenter som ikke har noe imot hår, men jeg hater hår på kroppen min såååå mye at jeg aldri har kunne tenkt å bli sett naken av andre, og jeg tror ikke jeg kan manne meg opp og godta at hår er naturlig.

det er kun bare det problemet jeg har i livet:( ellers er alt top. (alt minus en dame er vel ingenting for oss gutter, tror jeg)

Voks det bort, eller fjern med laser? Skal du leve evig singel da eller?

Gjest MikeWaters
Skrevet

Finnes det virkelig menn som barberer seg under armene? Jeg har 2 hår på brystet og de hender det jeg napper vekk :) Men jeg er nok ikke den mest macho typen i Oslo.

Gjest KateW
Skrevet

Jeg liker menn. Jeg faller for mannen ikke hårveksten hans. Hår på rygg, bryst armer eller annet bryr meg fint lite. Dog syns jeg at om hårene på pikken er så lange at de sitter fast mellom rumpeballene mine når jeg rir, så kan det være på tide med en trimmings.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei.. Jeg skal aldri ha meg en mann som barberer bryst og under armene. Stusse under armene går greit.

Eneste plassen jeg synes hårfjerning er akseptabelt en på ryggen, det intime og litt i ansiktet. Om jeg skal ha noe tilnærmet hårløs kan jeg like greit velge ei dame istedet.

Skrevet

Hår er bra! Elsker å kose med håret på brystet, veiviser er SEXY, hårete bein er maskulint, håret under armene lukter godt, hårete armer ... Jeg har armfetisj, så store (under)armer med mye hår får meg helt fjern.

Synes ikke at menn skal barbere seg i et hele tatt, jeg. Eneste plassen jeg er for litt trimming er underliv (av praktiske årsaker) og skjegg (fordi skjegg er sexy, men jeg foretrekker det stelt.).

Helt enig i alt sammen her. :lur:

Gjest typish
Skrevet

syns gutta skal ha hår på leggene, armene og under arma, det er jo det normale! på brystet kan det godt være fritt for hår, syns det er sexy uten jeg, og nedentil kommer det litt ann på egentlig! helst ikke helt amazonas, men ikke glatt heller

Skrevet

jeg synes det er fint når gutter barberer under armer, synes det virker mye mer renslig. også liker jeg ikke så mye hår på brystkassa heller.

Skrevet

Jeg synes masse mørke hår på menn er nammenam jeg ;) Spesielt på bryst! Blir vill i knickersen når jeg ser menn med hår stikkende opp av skjorten... Så ta det helt med ro, det finnes nok flere som meg :)

Skrevet

Litt er greit, helst ikke på ryggen.

Skrevet

Jeg liker gutter med hår på brystet. Pusepels <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...