Gjest Coolaid Skrevet 6. april 2010 #1 Del Skrevet 6. april 2010 Hva syns dere jenter og kvinner om kroppshår hos gutter/menn? Selv foretrekker jeg minst mulig kroppshår og barberer meg på brystet og under armene. Rygg må også være mest mulig fri for hår. Syns det er mest hygenisk, mest sexy når muskler får vise seg uten hår.Foretrekker å være helt glatt når det gjelder intime steder... Jeg er gift mann i 30 årene. Spennende å høre hva dere syns, og oppgi gjerne alder og om man er i et forhold, for da blir det letter å se om det hvilke faktorer som spiller inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 6. april 2010 #2 Del Skrevet 6. april 2010 For et styr! Stikke må det og gjere, det høyrest ikkje noko behageleg ut. Hår er fint på menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 6. april 2010 #3 Del Skrevet 6. april 2010 Hår er fint. 33, gift med en mann med hår på brystet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 6. april 2010 #4 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Jeg synes det skal være mest mulig naturlig. Synes ikke masse hår på ryggen (særlig oppå skuldrene) er noe særlig, men har ikke noen erfaring med det annet enn på bilder. Barbering av brystkasse er femi. Kjønnsorgan og omegn synes jeg skal forbli ubarbert, eventuelt bare stusset. Det manlige kjønnsorganet er ikke akkurat noe estetisk høydepunkt, og jeg synes ikke det blir noe bedre av å fjerne alt rundt. Selv barberer jeg meg over alt, men er ganske fornøyd med at kjæresten min ikke gjør det. Jeg er 22, kjæresten min er 26 Endret 6. april 2010 av Airi Chikako Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halkatla Skrevet 6. april 2010 #5 Del Skrevet 6. april 2010 Tja, jeg er av dem som liker raspende skjeggstubber, så en glatt brystkasse blir feil for meg. Det må liksom henge sammen. Nedentil syns jeg det kan være frisert og kortklippet, ikke helt glatt. En mann skal være mann, ikke smågutt-aktig... Jeg er 40 og har vært gift i snart 21 år med en kjekkas med masse muskler. Og han får ikke lov å ta barten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøydisII Skrevet 6. april 2010 #6 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg er nå 18 år og er i et forhold. Jeg foretrekker nok guttene uten får på bryst og slik, underlivet og under armene vil jeg skal være stelt, men trenger ikke være hårfritt. Har vært borti gutten som fjerne fra ben og armer også og det syes jeg er virkelig ekkelt;) litt hår skal man da ha. Men hår på bryst og rundt nippler, æsj æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøydisII Skrevet 6. april 2010 #7 Del Skrevet 6. april 2010 Forresten er voksing å anbefale på bryst og rygg, som andre skriver: barbert bryst stikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 6. april 2010 #8 Del Skrevet 6. april 2010 Barbering av brystkasse er femi. Jayyy ! Eg e femi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 6. april 2010 #9 Del Skrevet 6. april 2010 Forresten er voksing å anbefale på bryst og rygg, som andre skriver: barbert bryst stikker! Noen gode voks råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2010 #10 Del Skrevet 6. april 2010 Vi er i midten av 20-årene, fast forhold. Min mening er at menn skal være menn, med kroppshår der det er naturlig (Så lenge det ikke er full, tykk, svart pels på hele kroppen, det er turnoff!) Personlig synes jeg det ser unaturlig og rart ut med menn som barberer seg på kroppen. Er det mye hår så er det greit å stusse det, men glattbarberte menn blir helt feil for min del. Synes kroppslukten til kjæresten er opphissende, og det forsterkes av kroppshårene. Synes også sexen blir bedre når jeg stimuleres ekstra av kjønnshårene. Ordentlige mannfolk er deilige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #11 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg synes hår på brystet er sexy, så sant det ikke er fra underlivet og opp til halsen tett som ett teppe da. Pungen foretrekker jeg barbert, det er jo ikke så mye hår på den så det ser litt komisk ut, men resten kan være stusset med saks eller helt naturlig. Hår på ryggen er det eneste jeg er i mot, men litt tåler jeg. Armer, under armer og ben må for guds skyld være der. Jeg er i slutten av 20 årene og gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 6. april 2010 #12 Del Skrevet 6. april 2010 Hår er bra! Elsker å kose med håret på brystet, veiviser er SEXY, hårete bein er maskulint, håret under armene lukter godt, hårete armer ... Jeg har armfetisj, så store (under)armer med mye hår får meg helt fjern. Synes ikke at menn skal barbere seg i et hele tatt, jeg. Eneste plassen jeg er for litt trimming er underliv (av praktiske årsaker) og skjegg (fordi skjegg er sexy, men jeg foretrekker det stelt.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 6. april 2010 #13 Del Skrevet 6. april 2010 Liker alt. Uten hår, med hår.. hva som helst hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kriztine Skrevet 6. april 2010 #14 Del Skrevet 6. april 2010 Hva syns dere jenter og kvinner om kroppshår hos gutter/menn? Selv foretrekker jeg minst mulig kroppshår og barberer meg på brystet og under armene. Rygg må også være mest mulig fri for hår. Syns det er mest hygenisk, mest sexy når muskler får vise seg uten hår.Foretrekker å være helt glatt når det gjelder intime steder... Jeg er gift mann i 30 årene. Spennende å høre hva dere syns, og oppgi gjerne alder og om man er i et forhold, for da blir det letter å se om det hvilke faktorer som spiller inn. Jeg synes hår på kassa er utrolig sexy :gjeiper: , men da må ikke huden være blek. Hår på ryggen er turnoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #15 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg syns hår er sexy, nesten uten unntak. En mann som var barbert under armene ville jeg blitt alvorlig bekymret for. Det er kjempefemi og skikkelig turn off.... Kvinne 39, singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 6. april 2010 #16 Del Skrevet 6. april 2010 Jente 28, kjæreste. Min mening er at menn skal være menn, med kroppshår der det er naturlig (Så lenge det ikke er full, tykk, svart pels på hele kroppen, det er turnoff!) Personlig synes jeg det ser unaturlig og rart ut med menn som barberer seg på kroppen. Er det mye hår så er det greit å stusse det, men glattbarberte menn blir helt feil for min del. Synes kroppslukten til kjæresten er opphissende, og det forsterkes av kroppshårene. Synes også sexen blir bedre når jeg stimuleres ekstra av kjønnshårene. Ordentlige mannfolk er deilige! Hår er bra! Elsker å kose med håret på brystet, veiviser er SEXY, hårete bein er maskulint, håret under armene lukter godt, hårete armer ... Jeg har armfetisj, så store (under)armer med mye hår får meg helt fjern. Synes ikke at menn skal barbere seg i et hele tatt, jeg. Eneste plassen jeg er for litt trimming er underliv (av praktiske årsaker) og skjegg (fordi skjegg er sexy, men jeg foretrekker det stelt.). :jepp: Jeg syns hår er sexy, nesten uten unntak. En mann som var barbert under armene ville jeg blitt alvorlig bekymret for. Det er kjempefemi og skikkelig turn off.... :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sparvöga Skrevet 6. april 2010 #17 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg liker hår. Det er maskulint og deilig. Men det er lov å barbare områder jeg vil slikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oleidole Skrevet 7. april 2010 #18 Del Skrevet 7. april 2010 Hva syns dere jenter og kvinner om kroppshår hos gutter/menn? Selv foretrekker jeg minst mulig kroppshår og barberer meg på brystet og under armene. Rygg må også være mest mulig fri for hår. Syns det er mest hygenisk, mest sexy når muskler får vise seg uten hår.Foretrekker å være helt glatt når det gjelder intime steder... Jeg er gift mann i 30 årene. Spennende å høre hva dere syns, og oppgi gjerne alder og om man er i et forhold, for da blir det letter å se om det hvilke faktorer som spiller inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oleidole Skrevet 7. april 2010 #19 Del Skrevet 7. april 2010 hvis du ikke heter raymond andre,eller kim andre,eller er frisør. en mann skal ha hår på kassa,hvis ikke er han ikke en mann. at bolegutta barberer seg er jo så homo-la en mann være-en mann eller som "lumberjack" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moromann Skrevet 7. april 2010 #20 Del Skrevet 7. april 2010 hvis du ikke heter raymond andre,eller kim andre,eller er frisør. en mann skal ha hår på kassa,hvis ikke er han ikke en mann. at bolegutta barberer seg er jo så homo-la en mann være-en mann eller som "lumberjack" En sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå