Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Jeg har en MacBook, og plutselig får jeg ingen lyd (hverken på nett-tv, Spotify, iTunes osv) Lyd-ikonet i toppmenyen viser at lydnivået står på fullt, men det er som om den har låst seg for jeg får ikke til å flytte "rundingen" opp og ned for å justere lyden. F4 og F5 som også skal kunne justere lyden gir ingen endring. Sist jeg husker jeg hadde lyd var for en ukes tid siden, og det var via Skype. Da hadde jeg riktignok høretelefoner koblet tid. De er ikke tilkoblet nå. Jeg har skrudd av og på maskinen og søkt etter oppdateringer, men lyden er fortsatt borte. Jeg har også vært inne lyd-siden på systemvalg uten å finne noe der som kunne endres. Noen som har forslag til hva som kan være galt?
Nalla Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Kan dette være problemet? http://mac1.no/forum/viewtopic.php?f=146&t=214553&start=0&st=0&sk=t&sd=a Og de interne høytalerne er valgt som lyd-ut enhet?
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Fantastisk. Jepp, det lyser rødt inne i jack-kontakten. Kan virke som jeg har samme problem som omtales i tråden. Jeg får prøve å sette høytalerene inn og ut og se om det løser problemet. Tusen takk for rask respons
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå