Gjest TS Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Valgets kvaler... Jeg er helt ny her, men ser at de fleste får endel respons på sine innlegg, så jeg prøver å lufte mine tanker og hjertet her og ser om jeg kanskje får litt hjelp Mann nr 1: En som en flink til å utrykke sine følelser for sin kjære, man han klarer ikke å ha meg som samboer lenger. Vi er like på mane områder, men vi utfyller hverandre ikke på så mange elementer. Jeg har vært sammen han i 2 år, vært sam,boer, forlovet og prøvd å få barn. Men han savner friheten han ikke har i et forhold selv om jeg har gitt han den friheten han ønsker, men han tar ikke tak i det. Alt fra å ha nær kontakt med ekser som er blitt venninner, til å dra på gutterturer... Med andre ord, så får han gjøre som han vil, men han klarer ikke helt det å være forpliktet til en person og det å forholde seg til meg. Han er godt over 30 år, men har ikke hatt et seriøst forhold på 10 år.. Det har blitt til at jeg har flyttet ut endel ganger, får å gi han space. Men jeg orker ikke dette lenger merker jeg. Jeg vil ha et hjem, ikke bi i en bag som jeg nå gjøre i gitte tilfeller. Men på en annen side.. Vi har det utrolig morsomt sammen, vi er svært så gode venner, kanskje litt mer venner enn kjærester merkes det som innimellom.. Han sier at han ikke vil miste meg for alt i verden, men det er vanskelig å forholde seg til en som ikke vet hva han vil.. Jeg er i slutten av 20 årene, og jeg ønsker en mann som vil ha et rolig lov og en å ha en fremtid med. Jeg klarer ikke helt å se den fremtiden jeg ønsker med han dessverre... Mann nr 2. En svært familieorientert mann, han ønsker meg sterk, men har litt vanskelig for å utrykke det da jeg ikke slipper helt inn på han. Vi er ganske forskjellige, men vi utfyller hverandre på mange måter og har det bra sammen. Han er en litt spesiell mann som henger seg opp i mye og er redd av å ikke bli likt av alle og enhver, mulig han har dårlig selvtilit. Men han er en mann som alltid er ærlig, han er aldri utro, og jeg kunne fint lagt meg med en god magefølelse hvis han var på guttetur eller fest. Han ønsker et rolig liv som meg, en fremtid med giftemål og barn med tiden... Problemet er vel at min familie liker han ikke så godt, men nå er det han og jeg som evt skal være sammen, ikke han oh min familie, selv om familie er viktig i dette bildet også. Men de trenger litt tid på seg bare. Jeg har en trygg fremtid med denne mannen, men følesene for mann nr 1 er sterkere, kanskje fordi det er han jeg har tilbrunget mest tid sammen med siste tiden... Mann nr 2 stoler ikke helt på meg og er mistenksom til mye av det jeg gjør. Grunnen til det er vel at jeg har løyet endel for han, så han har sine grunner til å være litt mistenksom til meg. man sier alltid at man skal følge hjertet... Da hadde jeg valgt mann nr 1, men han er så ustabil, jeg blir ofte såret pga hans tvetydige meninger, og det er lite tak i han. Jeg blir ofte en mor for han da han ikke klarer alltid så mye selv. Men han er rene godheten selv.. Er bare redd det blir vanskelig å komme over han. Men når man ikke ser den fremtiden man ønsker, men følelsene er sterke.. Hva gjør man da? Man nr. 2 ønsker de samme tingene som meg, og jeg har hatt svært sterke følelser for han før, og de vil jo vokse igjen hvis jeg tilbringer mer tid med han... Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre rett og slett... Velger jeg mann nr 2. så må jeg kutte ut all kontakt med mann nr. 1, noe jeg kan syns er litt vanskelig da vi er blitt gode venner. Men mann nr 2 sier jo at vi vil bli bedre venner med tiden, og jeg må begynne å bruke han til å snakke om alt da det skal være oss 2. Hva gjør man? Jeg har lyst til å komme igang med livet mitt nå merker jeg bare.. Takker for alle tilbakemeldinger og råd
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Sett deg ned og tenk og gå for en, eller ditch begge. Ingen her kan vite hva du burde velge.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Slik du skriver om dem høres nr 2 "best" ut.
I Grosny Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Er det slik at nr 1 er såpass lite sjalu at det er greit for han at du roter med nr 2, mens nr 2 er så sjalu at du må skjule for han at du er sammen med nr1? Har du med 1 og 2 hjem til mor annenhver helg? Er ja takk begge deler ditt hjertes klare melding? Jeg ble litt forvirret, og skal senere lese startinnlegget en gang til. Jeg tror nr 1 er lettere å leve med på lang sikt, men kanskje du trenger en nr 2 som kan holde deg litt i øra. Liker du å bli holdt i øra?, eller blir det litt vel klaustrofobisk? Nå føler jeg for ett samlivskurs med nr. 1
Snart Frue Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 (endret) Finn mann nr 3!! Neida ( og også litt joda). Det er vondt å være revet mellom to menn på denne måten. Mitt beste råd til deg er derfor: Flytt for deg selv en god stund og få både nr 1 og nr 2 på avstand. Jeg vet at dette er lettere sagt enn gjort, men det høres ut som om du er veldig forvirret og uansett hvem du velger så vil du hele tiden ha spøkelset av den andre i skapet ditt.. Endret 6. april 2010 av Snart Frue
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Finn mann nr 3!! Neida ( og også litt joda). Det er vondt å være revet mellom to menn på denne måten. Mitt beste råd til deg er derfor: Flytt for deg selv en god stund og få både nr 1 og nr 2 på avstand. Jeg vet at dette er lettere sagt enn gjort, men det høres ut som om du er veldig forvirret og uansett hvem du velger så vil du hele tiden ha spøkelset av den andre i skapet ditt.. Sikkert ikke dumt, det. Men hadde jeg vært en av disse mennene så hadde jeg dumpet TS på stedet. Aldri om jeg hadde konkurrert eller kjempet om en dame, hahaha no way.
ism85 Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Jeg hadde heller ikke ønsker å være med deg. Tror ikke noen av dem er den rette for deg heller. Gjør som noen andre sa lenger opp her dropp begge to og se hva som skjer kanskje finner du en annen kanskje får du det til med en av dem. Og ikke ha noe mer med noen av dem å gjøre så lenge du ikke har bestemt deg for en eller ingen av dem!
Gjest yojo Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Nr 1 ville jeg kuttet ut. Nr 2 ville jeg kanskje gitt en sjanse, eller som andre sier, dump begge og finn en ny
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #10 Skrevet 6. april 2010 jeg hadde tatt ingen av dem. nr 1 vil ikke være med deg, og nr 2 stoler jo ikke på deg av det du sier er kun gode grunner. jeg ville vært singel en stund, og kanksje lagt av meg vanen med å lyve for andre....nr 1 fortjener ikke deg, og du fortjener ikke nr 2. sånn rent utfra hva du beskriver hvis jeg skal anta at løgnene har vært som løgner flest. kan jo hende det etterhvert dukker opp enn mann nr 3 som vil ha deg, og som du ikke lyver til:)
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2010 #11 Skrevet 6. april 2010 Ingen av dem. Du har latt deg bli behandlet som en dørmatte av nummer 1. Nummer 2 høres ut som han er altfor usikker.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2010 #12 Skrevet 6. april 2010 Ingen av dem. Du har latt deg bli behandlet som en dørmatte av nummer 1. Nummer 2 høres ut som han er altfor usikker. Hva er galt i å være usikker egentlig? Usikkerhet er vel ikke annet enn menneskelig, det, så jeg ville ikke dumpet nr. 2 pga. dette. Men gud forby at en mann er usikker, hva? Det er jo tross alt bare kvinner som ustraffet får lov til dette.
Gjest yojo Skrevet 6. april 2010 #13 Skrevet 6. april 2010 Hva er galt i å være usikker egentlig? Usikkerhet er vel ikke annet enn menneskelig, det, så jeg ville ikke dumpet nr. 2 pga. dette. Men gud forby at en mann er usikker, hva? Det er jo tross alt bare kvinner som ustraffet får lov til dette. Det er jo ikke rart han er usikker om han har blitt løyet for mange ganger. TS må i tilfellet bygge opp litt tillit her igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå