Gjest Fillefjonka Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Det kribler i magen... smiler fra øre til øre...osv! Vi har bestemt oss for å gifte oss!!!! jeg venter bare på at han skal fri... hehe. jeg har sagt hvilken ring jeg ønsker meg, så nå er det bare og vente... han hvet at 8 er mitt lykketall, så kansje den 8 mai? thii hi Jeg er begynt å planlegge brullypet, kansje litt tidlig... men hvorfor ikke. Er det noen som har tips til meg ang nettsider eller bøker jeg kan kjøpe? Klem fra Fillefjonka :-)
LindaM Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Gratulerer!! Får håpe du får ring på fingeren snart da! Det ee veldig gøy å planlegge bryllup! Jeg ville begynt med å finne ut åssen type bryllup dere ønsker, før man begynner å tenke på farger, pynt osv. Jeg synes www.kreativtbryllup.no , www.bryllupsweb.no og www.brudepikene.no er gode sider. Her får dere både en del praktiske opplysninger og litt pynt, ideér osv. Ellers er det bare å google litt, så finner man mange interessante sider. Lykke til med planlegging!!! kos dere!
Gjest Fillefjonka Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 åå så søt du er, tusen takk :o) Ja det er ikke lett å finne ut i alt dette styret.... Jeg er litt nyskjerrig på humanetisk bryllup..... men da skal det være superromantisk!!
cami Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Jeg har googlet meg frem til veldig mye bra sider som har gitt meg mye inspirasjon. så anbefaler det hvis jeg skulle anbefalt en bok ville jeg kjøpt mona grudt sin for den er veldig detaljert om alt mulig praktiske ting som kanskje ikke er like lett og finne på nett. Lykke til med planleggingen
Anglofil Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Gratulerer! Anbefaler bryllupsvenner.no, ellers har eBay mye billig om du skal kjøpe stæsj og dill-dall til bryllupet. Mvh Yvonne
MRaknes Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Jeg ville ha sjekket ut www.frostblogg.no Brukte de som fotograf i vårt bryllup, og de har mange tips og linker på bloggen. Ellers anbefaler jeg deg å være ute med bookinger i god tid! Var bare så vidt vi fikk det lokale vi ville ha til festen Masse lykke til med den store dagen!
GladeMarianne Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Gratulerer så mye. Da er vi to som skal gifte oss neste sommer! Gleder meg masse. Jeg har en bryllupsbok skrevet av Gry Heggelund samt at jeg har brukt mange av de nettsteder som er refert til over. Jeg vil også anbefale å kjøpe bryllupsmagasinet. Et blad som er svært inspirerende og koster kun kr 89 på Narvesen. Sitter og koser meg med bladet hele tiden. Av fotograf vil jeg anbefale: www.vikfoto.no Flere bryllupsbilder ligger på nettsiden hans. Videre har han egen side på facebook: Fotograf Jan Ivar Vik. Når i 2011 skal dere gifte dere? Vi skal gifte oss i august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå