Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 "Damene på Toten" er et program på TV om menn som liker å kle seg som damer. De vil ikke VÆRE damer (ønsker altså ikke å kjønnsopere seg) men bare KLE seg som damer - og oppføre seg som damer innimellom. Hvis vedkommende ikke er homo, men bare avogtil vil kle seg i dametøy. Er det da synd overfor Gud?
kamela Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Noen av dem vil faktisk foreta kjønnsoperasjon og blir damer, men bortsett fra det, er det deres liv. Ingen grunn til å blande inn Gud og synd.
Mann 42 Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Noen av dem vil faktisk foreta kjønnsoperasjon og blir damer, men bortsett fra det, er det deres liv. Ingen grunn til å blande inn Gud og synd. Run that by me again? Det er vel fortsatt deres liv dersom de velger å kjønnsoperere seg?
Gentle Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Det er noen av oss mennesker som opplever å ha en annen kjønnsidentitet enn det kroppen tilsier. Jeg er mann i en mannskropp, føler meg griseheldig! Jeg føler heller ikke noe behov for å gå med dameklær for å få fram det feminine i meg, men greier ikke å se problemet hvis noen føler et slikt behov. Variasjon er det som gjør menneskene interessante.
Jumpforjoy Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Run that by me again? Det er vel fortsatt deres liv dersom de velger å kjønnsoperere seg? Hvis jeg forsto personen riktig, så var det ikke slik det var ment. Det var bare for å påpeke at det faktisk var noen av dem som ville kjønnsoperere seg, i motsetning til hva trådstarter skrev. Forøvrig et veldig interessant program. Har bare fått med meg én episode, men likte det jeg så. Synes det er flott at de lager slike programmer, det er en god måte å få innblikk i en annen verden. Og angående om noe er synd eller ikke, så tror jeg virkelig ikke på konseptet, og har derfor ikke noe å si om akkurat den saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå