bouvier Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 En fyr jeg er utrolig forelskeet i, har holdt på i snart 3 måneder og han har vert fantastisk! etter jeg kom hjem fra ferie begynt å ditche meg! han spør om vi skal finne på noe, men det blir faen aldri noe av lenger :S når jeg prøver å få tak i han å spør så er det " av og til skjærer ting seg, kom noe i veien blabla" IM SO SICK OF THIS"! jeg er dritlei, sisste har jeg vert utrolig sårbar. brøt ut i gråt og sinne i dag. som gjorde at jeg sendte en melding der jeg sa at jeg ikke orka mer og at jeg hadde fått nok! OG HAN klikker fullstendig og kaller meg en liten drittunge. bare fordi jeg ikke får det som jeg vill, jeg kunne dra til helvette å bli der, å aldri snakke til han igjen, holde meg langt unna han,han gjenntok hele veien at han ikke gadd lese meldingene mine mer, men han fortsette å svare fordet. ( denne samtalen jeg via facebook) . Jeg skjønner ingen ting, jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre JEg er så utrolig forelsket og glad i denne gutten. JEg trodde vi hadde noe spesielt, men nå vet jeg ikke mer.
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Det hadde visst ikke noe spesielt. Gutten bryr seg ikke.. Drit i han og fortsett livet ditt videre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 80% av alle spørsmål man stiller vet man svaret på selv. Tror dette gjelder deg akkurat nå.
bouvier Skrevet 8. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2010 En fyr jeg er utrolig forelskeet i, har holdt på i snart 3 måneder og han har vert fantastisk! etter jeg kom hjem fra ferie begynt å ditche meg! han spør om vi skal finne på noe, men det blir faen aldri noe av lenger :S når jeg prøver å få tak i han å spør så er det " av og til skjærer ting seg, kom noe i veien blabla" IM SO SICK OF THIS"! jeg er dritlei, sisste har jeg vert utrolig sårbar. brøt ut i gråt og sinne i dag. som gjorde at jeg sendte en melding der jeg sa at jeg ikke orka mer og at jeg hadde fått nok! OG HAN klikker fullstendig og kaller meg en liten drittunge. bare fordi jeg ikke får det som jeg vill, jeg kunne dra til helvette å bli der, å aldri snakke til han igjen, holde meg langt unna han,han gjenntok hele veien at han ikke gadd lese meldingene mine mer, men han fortsette å svare fordet. ( denne samtalen jeg via facebook) . Jeg skjønner ingen ting, jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre JEg er så utrolig forelsket og glad i denne gutten. JEg trodde vi hadde noe spesielt, men nå vet jeg ikke mer. mjaaa, er så vanskelig også :/ huff... er så glad i han... Han sier nå etter vi krangla som fy at han ikke kan stole på meg? ja jeg tok en hvit løgn, men bare fordi jeg var redd! Redd for å miste han, alt jeg har, redd etter han har brøte våre avtaler å sitter og sier han savner meg osv osv..... jeg sendte en melding i går å sa at jeg elska han, hvorfor han gjorde dette, og alt jeg hadde sakt og gjort hadde ikke betydning mere. så fikk jeg tilbake " hvorfor jeg gjør dette? hvorfor lyver du til meg?". Klarer ikke å rive meg bort.
Gjest petre Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Tenker han kanskje bruker løgnen som en unnskyldning nå.
The Kitten Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Jeg forstaar ikke hva som er vanskelig her.
I Grosny Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 Jeg tror gutten egentlig vil ha deg, men at han vil ha styringa på deg og full kontroll. At han egentlig blir sint fordi han ikke kontrollerer deg godt nok. At ting skal skje på hans premisser. Hvis han ikke hadde vært interessert, så hadde han ikke brydd seg såpass mye at han ble sint. Men han er ikke nok interessert til å stille opp for deg som en støttende og fullverdig kjæreste. En lagspiller, som spiller deg god. Du er neppe optimal for han, fordi hans drømmekvinne er ei som han kan styre og kontrollere som ei lydig bikkje. Men han liker deg da. Du sier litt for lite, og jeg gjetter litt for mye, så jeg kan ta helt feil her. Dette er ett innlegg basert på en følelse, og ikke så mye fakta. Dumt at kommunikasjon skjer i frustrasjon eller aggresjon. Det er mye bedre å snakke sammen kjærlig i sofakroken.
Gjest navnelapp Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 Enig med I Grosny, han høyrest ut til å ha eit ekstremt kontrollbehov, og når noko er feil vil det alltid vere di skuld. Kom deg unna han. Eg har erfaring med denne typen menn, dei kan øydelegge livet ditt.
Gjest Rocky Skrevet 8. april 2010 #9 Skrevet 8. april 2010 Må ærlig innrømme at når min kjære lyver for meg kan oppførslen min gå i retning kontroll-freak. Trodde ikke det var unormalt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå