Gjest Elijah Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Hadde egentlig tenkt å bare rable høyt i en annen tråd, men startet like godt en ny Jeg sendte hjem en ung pike i forrige uke en natt, fordi vi begge vil ulike ting. Jeg er interessert i sex, intimitet og generelt hele mennesket, men jeg har ikke interesse av eller kapasitet til å binde meg akkurat nå. Hun sier at hun er lei av ONS og kun er interessert i et seriøst forhold nå. Med meg. Jeg må innrømme at hun får en viss respekt av meg når jeg vet at hun er forelsket, men ikke en gang tillater seg selv å kysse meg pga at jeg har uttalt at jeg ikke er interessert i et forhold. Vi har kysset lidenskapelig ved tidligere møter. Ofte føler jeg at jeg går glipp av noe, når jeg lukker dørene for et forhold, men det passer bare så utrolig dårlig i livet mitt akkurat nå. Finnes det ingen damer som er interessert i det samme som meg? Er jeg for taktløs når jeg legger frem mine ønsker? Er det en utopi? Grunnen til at jeg spør er egentlig at jeg har opplevd dette ved de tre siste jentene jeg har møtt, men det er trolig en ren tilfeldighet da jeg egentlig har vært svært lite aktiv de siste månedene.
Steinar40 Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 (endret) Hadde egentlig tenkt å bare rable høyt i en annen tråd, men startet like godt en ny Jeg sendte hjem en ung pike i forrige uke en natt, fordi vi begge vil ulike ting. Jeg er interessert i sex, intimitet og generelt hele mennesket, men jeg har ikke interesse av eller kapasitet til å binde meg akkurat nå. Hun sier at hun er lei av ONS og kun er interessert i et seriøst forhold nå. Med meg. Jeg føler virkelig med henne som har vært så uheldig og surret seg borti deg. Livet er ikke lett. Jeg må innrømme at hun får en viss respekt av meg når jeg vet at hun er forelsket, men ikke en gang tillater seg selv å kysse meg pga at jeg har uttalt at jeg ikke er interessert i et forhold. Vi har kysset lidenskapelig ved tidligere møter. Ofte føler jeg at jeg går glipp av noe, når jeg lukker dørene for et forhold, men det passer bare så utrolig dårlig i livet mitt akkurat nå. Finnes det ingen damer som er interessert i det samme som meg? Er jeg for taktløs når jeg legger frem mine ønsker? Er det en utopi? Hvorfor går du ikke bare til ei prostituert og kjøper det du egentlig er ute etter - altså sex? Har du dårlig råd kanskje? Grunnen til at jeg spør er egentlig at jeg har opplevd dette ved de tre siste jentene jeg har møtt, men det er trolig en ren tilfeldighet da jeg egentlig har vært svært lite aktiv de siste månedene. Burde ikke dette egentlig fortelle deg noe helt annet enn at det er en ren tilfeldighet? Endret 6. april 2010 av Steinar40
Analeigh* Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Det "passer" aldri å få seg kjæreste. Hadde dette vært drømmejenta hadde du ikke brydd deg om at du ikke hadde tid, ork eller hva nå unnskyldningen er. Du kan vel legge ut en annonse på cupido? Forøvring synes jeg at jeg har lest så mange innlegg fra deg om "hvordan finne den perfekte jenta" o.l og synes det er merkelig at du plutselig ikke har "tid" til en kjæreste. Da var hun nok ikke rett for deg gitt!
sebra Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 jeg kunne gjerne tenkt meg en elsker, men det er så fort gjort at det blir mer komplisert enn man skulle ønske.
Gjest Elijah Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 (endret) Hva med å gi meg litt honnør for at jeg faktisk er ærlig istedenfor å fordømme mine valg? Hadde det vært bedre om jeg sa de rette tingene, latet som om jeg var interessert i noe mer og deretter gav henne en kald skulder når jeg hadde "fått mitt"? Jeg vet om nok av menn som går frem på den måten. Alle kvinner jeg møter i livet mitt og blir intime med, bryr jeg meg om og setter høyt. Jeg ønsker å lytte til dem og gi dem min kjærlighet, slik jeg gjør med mine venner. Det handler ikke kun om sex. Sexlysten min er ikke så høy desverre og sex uten en viss connection er ikke gøy Egentlig har jeg strategien klar og det er å før eller senere møte en dame på byen som er interessert i det samme som meg. Det eneste jeg skal gjøre ulikt fra de siste gangene (som har vært en tabbe) er å nevne ordet "forhold" for tidlig og heller ta opp situasjonen etter at vi er nakne :rødme Forøvrig er livet mitt faktisk ganske travelt da jeg jobber tett opp mot 50-timer i uken og er fulltidsstudent i tillegg, så det er nok ikke bare en unnskyldning Endret 6. april 2010 av Elijah
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Jeg har hatt samme holdningen som deg. Ville gjerne ha en venn og elsker, men ikke et forhold. Jeg ville ha en jeg kunne gjøre mer med enn bare sex. Han måtte tiltale meg på en måte som ikke bare var kropp. Jeg fant ham. På Cupido. Etter å ha lett i mange måneder. En flott person som jeg setter pris på, men som jeg aldri kan forelske meg i. Følelser var aldri et problem for oss. Vi tok et skritt tilbake dersom en av oss hadde noe mer seriøst på gang. Når det gikk i vasken så fortsatte vi. Nå flyttet han langt bort og han er ikke blitt erstattet. Det krever nemlig en innsats å finne noe tilsvarende. Jeg synes du har en god holdning og er ærlig nok til å vite hva som er riktig for deg.
ism85 Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Kan ikke bli mye tid igjen 50t jobb fulltids studie vil jeg tro minst er 20t + endel tid her si 10t i uka da er vi på 80t eller 11,5t 7 dager i uka. Nesten litt utrolig... jaja samme d. Om du lurer på hvorfor det er vanskelig kan du gå inn på nrk og se siste episode av hjernevask. Om du lurer på hvordan du kan få det til, vel hun må føle at du er den beste hun kan få. dvs du må enten velge LANGT under ditt eget nivå, skjule dine intensjoner til du har vist henne at du er en gud i senga eller finne på noe annet lurt evt kan du jo fortsette som du gjør og satse på at du har flaks før eller senere. Men har du ingen sikkerstikk fra tidligere da? om ikke kanskje den ideen med å knulle henne som en gud ikke er helt bankers.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Jeg er interessert i sex, intimitet og generelt hele mennesket, men jeg har ikke interesse av eller kapasitet til å binde meg akkurat nå. Finnes det ingen damer som er interessert i det samme som meg? Er jeg for taktløs når jeg legger frem mine ønsker? Er det en utopi? What's new. Selvsagt finnes det damer du kan få med deg på det du ønsker, men det kommer litt an på miljøene du ferdes i, hvor du bor og kanskje også hva du jobber med (sjansen for seminarer/kurs/konferanser), om du reiser av og til og hvor kontaktskapende du er. Som du kanskje vet, er det flere menn enn damer som kan leve lenge med uforpliktende sex. Mange kvinner ønsker et forhold og vil ofte etterhvert legge mye mer i deres begrensede relasjon enn hva du vil. Mange menn lurer jo damer til å tro at de vil ha forhold, og nyter godt av sex uten forpliktelser, mens andre menn sier rett ut hva de kun er ute etter. Ingen av alternativene er gode, synes jeg. Kanskje du finner din type dame som kun er ute etter det samme som deg ved å lage deg profiler på nettsteder, så er det ingen tvil?
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Jeg opplevde jammen at ei dame sa takk for seg når jeg hintet om at jeg ville noe mer enn bare å ha sex og spise middag sammen. Nå skal det sies at hun var alenemor med den daglige omsorgen for barna (jeg aldri fikk treffe) og vi kun hadde sex hjemme hos meg. Så jeg tror du rett og slett må finne deg en alenemor som ikke ønsker noen mann inn i sine barns liv, men vil ha sine behov tilfredsstilt.
Gjest Guffen Skrevet 6. april 2010 #10 Skrevet 6. april 2010 Såvidt jeg minnes fra disse datingsidene er det ikke uvanlig med damer som annonserer etter elskere. Spesielt husker jeg en godt. Hun var i 40-årene, søkte etter minst 15 år yngre menn og kalte seg selv "Pantertant". Sikker på hun kunne spist tre Elijaher til lunsj.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 6. april 2010 #11 Skrevet 6. april 2010 (endret) [quote name='Guffen' date='06 april 2010 - 22:36' Spesielt husker jeg en godt. Hun var i 40-årene, søkte etter minst 15 år yngre menn og kalte seg selv "Pantertant". Sikker på hun kunne spist tre Elijaher til lunsj. Endret 6. april 2010 av Strenge Frk.Gerd
Steinar40 Skrevet 7. april 2010 #12 Skrevet 7. april 2010 Hva med å gi meg litt honnør for at jeg faktisk er ærlig istedenfor å fordømme mine valg? Hadde det vært bedre om jeg sa de rette tingene, latet som om jeg var interessert i noe mer og deretter gav henne en kald skulder når jeg hadde "fått mitt"? Jeg vet om nok av menn som går frem på den måten. Hvorfor skal du trenge honnør for det som kalles å ha normal oppdragelse? Behandle andre folk med respekt er forventet oppførsel av alle. Folk som lyver og utnytter andre, er verdiløse mennesker. Disse trenger heller å få litt vett banket inn i den lille nøtta si.
Gjest Guffen Skrevet 7. april 2010 #13 Skrevet 7. april 2010 Jeg vil bli pansertant når jeg blir stor! Høres ut som de har det morro ved lunsjtider Man blir ikke Pantertant sånn helt uten videre. For å bli et skikkelig rovdyr trengs mye øvelse og god opplæring. Hva med å diskutere dette over en koselig lunsj, unge frøken?
Daiquiry Skrevet 9. april 2010 #14 Skrevet 9. april 2010 Jeg kunne godt tenkt meg en søndagskjæreste. En som jeg kunne gå tur med, kino, se film, prate sammen, spise middag sammen, ha deilig sex og så går han hjem kl 24..det hadde vært digg det!!
Steinar40 Skrevet 9. april 2010 #15 Skrevet 9. april 2010 Jeg kunne godt tenkt meg en søndagskjæreste. En som jeg kunne gå tur med, kino, se film, prate sammen, spise middag sammen, ha deilig sex og så går han hjem kl 24..det hadde vært digg det!! Ja, helt til du fikk følelser for ham, og han ikke fikk det samme for deg.
Gjest KateW Skrevet 9. april 2010 #16 Skrevet 9. april 2010 Ja, helt til du fikk følelser for ham, og han ikke fikk det samme for deg. Helt klart, for det er bare dama som får følelser...
Tempus Fugit Skrevet 9. april 2010 #17 Skrevet 9. april 2010 Helt klart, for det er bare dama som får følelser... Har opplevd at jeg har fått følelser for en elskerinne og omvendt! Men samtidig har jeg og fått opplevd ett seksuelt forhold der det kun var sexen som telte. Dessverre så kommer det ofte andre menn inn i bildet og "stjeler" de inn i vanlige forhold ;-p
Daiquiry Skrevet 9. april 2010 #18 Skrevet 9. april 2010 Ja, helt til du fikk følelser for ham, og han ikke fikk det samme for deg. Det er en risk for begge parter, sånn er det bare. Men hvis man spiller med åpne kort og kommuniserer hele veien, så går det som oftest bra
Gjest Anjelika Skrevet 9. april 2010 #19 Skrevet 9. april 2010 Jeg har hatt søndagskjærester eller hva man skal kalle det. Menn som er elskere og gode venner, som man henger med, ser filmer med, har sex med, koser med. Men uten de store forpliktelsene og enorme følelsene. Dette har passet veldig bra for meg. Faktisk passer det alltid bra for meg, kjæreste er noe jeg får de få gangene jeg "uheldigvis" blir forelsket. Har inntrykk av at det er mange som meg, alle jenter vil ikke nødvendigvis ha forhold. En annonse på et sexsted er jo klar beskjed, men det burde ikke være så vanskelig å finne på byn eller i omgangskretsen. Kanskje du utstråler litt for mye "snill og trygg forholdsmann" og derfor tiltrekker deg damer som ser etter det?
Gjest -L- Skrevet 10. april 2010 #20 Skrevet 10. april 2010 Eg tror du har vært uheldig å møtt på damer som har ønsket et seriøst forhold og ikkje en pulevenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå