Gå til innhold

Sunne middager

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å innføre sunnere middager inn i kostholdet mitt som et bidrag til å miste noen kilo. Ca en gang i uka har vi fisk (ikke ren fisk), og tilbehøret er poteter + saus. Poteter og ris er jo rikt på karbohydrater, og ikke særlig bra om man vil ned i vekt? Da lurer jeg jaggu på hva jeg skal ha som tilbehør til kylling og fisk om jeg må kutte ut ris, poteter og saus uten at det blir for kjedelig/tørt. Er ganske kresen når det gjelder grønnsaker og "rar" mat :sjenert:

Imorgen skal vi ha laks (det og kveite er den eneste rene fisken jeg liker), med brokkoli, agurk og mager kesam.

Men hva annet kan jeg lage som er sunt og godt, som ikke koster all verden, og som ikke nødvendigvis er fisk?

Trenger masse inspirasjon her!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å lage en diger salat. Jeg pleier å skjære opp kinakål, har oppi ca 1 ss med feta ost, salt og pepper. Koker sukkererter i 1min og har de oppi. Gjerne litt stekt squash, tomater og annet man liker. Lager også en blomkål/brokkoli stuing som jeg har vedsiden av, og gulerot i strimler. Jeg blir hvertfall ganske så mett av dette :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...