Gå til innhold

smerter nederst i magen...Gravid?Kreft?Cyste?Blindtarm?Ingenting

Anbefalte innlegg

Gjest Nervøs
Skrevet

Jeg er en 19 år gammel jente som av og til får smerter til i underlivet/magen. Det begynte med intense smerter i høyre side, og folk rundt meg trodde det var blindtarmen. Det gikk over etter en uke.

Nå, måneder senere, har jeg det også på venstre side, men det er ikke lenger vondt.

Det er vondt av og til da, men som regel så kjenner jeg det uten at det er vondt. Som om det er kramper i eggstokkene, eller noe slikt. Det er nesten som å ha sting i siden...

Jeg aner ikke hva dette kan være, og jeg er nervøs på grunn av dette. Hva kan det være?

Er det noen med erfaringer eller forslag?

Skrevet (endret)

Jeg får ofte veldig vondt når jeg har eggløsning, både dagene før, under og etter. (når jeg var 14 ble jeg lagt inn fordi de trodde det var blindtarmbetennelse, men så viste det seg at det bare var eggløsning :ler: )

Kan det passe inn i syklusen din med at smertene er mest intense ca 14 dager før mens?

Eller så kan det hende du har cyster på eggstokken. Ville kanskje ha sjekka dette ut. Som regel er det jo ikke farlig, bare vondt..

Endret av Jesse
Skrevet

Syns du skal gå til lege, kun h*n som kan svare deg.

Skrevet

Har samme greia, tanken om Klamydia som har gått for langt har streifet meg..

Gjest nervøs
Skrevet

Jeg har bare hatt sex med min nåværende kjæreste, og han testet seg for sykdommer da vi ble i lag, så det er nok ikke det jeg har.

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fann du ut hva dette var? har hatt problemer nå i en måneds tid. det kommer og går både på høyre og venstre side. akkurat som at det er noe som strekker seg, eller så har jeg en liten smerte, akkurat som sting, i en liten stund. Er det noen som vet hva det kan være?

Skrevet

Fann du ut hva dette var? har hatt problemer nå i en måneds tid. det kommer og går både på høyre og venstre side. akkurat som at det er noe som strekker seg, eller så har jeg en liten smerte, akkurat som sting, i en liten stund. Er det noen som vet hva det kan være?

Ja, legen din! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dette. Det gikk over når jeg sluttet å drikke kaffe.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg har dette nå, og skal til legen på tirsdag. Gidder ikke gå rundt med aua i magen gitt!

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke fastlegetime før i juli, for har nettopp byttet fra det monsteret jeg hadde. Så tenkte jeg skulle lese litt om det, eller se om det gikk bort av seg selv. men har dere noen tips er det supert:) vil gjerne vite hvordan det går med deg på tirsdag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...