Cæmis Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Noen som har tips til håroppsett?! Jeg er lei av å a hestegale eller fletter, men skal i et bryllup til et godt vennepar av meg og mannen og vil se ekstra fin ut på håret. Skal mest sannsynlig til frisør, men aner ikke hva jeg bør si jeg vil ha! Jeg har hår til litt under skuldrene og har ca 1 time til rådighet hos frisøren. Takker for forslag!
MissStiles Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Henger meg på denne. Jeg skal også i bryllup til sommeren.
Gjest orkan Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Er håret nødvendigvis nødt å være oppsatt? Hvorfor ikke bare satse på noen store, myke krøller/bølger i håret. Superkjapt og veldig enkelt å lage. Man kan feste noe av luggen bak med en fliseklemme, eller flette en stram pariserflette som man fester under resten av håret. Upåklagelige forklaringsegenskaper...
nøkkelknipe Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 http://glamour.blogg.no/images/mote18_1195178360.jpg NYDELIG!
LindaM Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 jeg ville bedt frisøren lage store bølger i håret med krølltang/bølgetang, for så å dra noe av håret vekk fra ansiktet. Håret som dras vekk, festes med "usynlige" spenner rett under krona i bakhodet, evt. bak ørene. Må ikke bli for stramt, da blir det bare barnslig. Denne type styling (vil ikke kalle det oppsett) er ganske raskt å få gjort, og blir som regel alltid vellykket! Ved å sette opp noe av håret foran, kommer ansiktet ditt godt frem. Synes dette er penest til selskap/bryllup, mens det blir mer "party" ved å la alt henge løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå