Boblee Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Jeg vil, som sikkert mange andre(?), føle meg litt bedre til sommeren. Det er nå 12 uker til jeg drar til syden, og til da må jeg da klare å ha fått litt framgang? Hvor mange kilo er realistisk på 12 uker? Har ikke tenkt å gå på noe vill slankekur/diett. Har ikke helt troen på noe langvarig effekt med det. Skal bare spise sunnere, mer regelmessig og trene mer. Hvis(les når ) jeg klarer dette, hvor stor forskjell er det lov å håpe på, og er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få bedre/fortere/godt resultat og hvis noen har noe tips generelt, så tar jeg gjerne i mot! Er det lurt å skrive treningsdagbok f.eks? Ser mange av de her inne, og folk er jo så flinke!
Chanel.No5 Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Enig med innlegget over, her har du en "dagsmeny" for kvinner på ca 1500 kalorier. Det vil kunne gi deg en nedgang på ca 0,5 kilo per uke om du ligger deg på dette nivået, men de dagene du trener trenger du litt mer mat. Menyen er bare ett utgangspunkt på hvor mye mat og drikke 1500 kalorier er, hva du velger å spise/drikke er opp til deg! http://www.melk.no/artikkel.aspx?artid=10626
Gjest Coolaid Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 0,5-1kg per uke er ideelt. Jepp, maks 1 kg pr uke...0,5 er perfekt for å holde vekten og at kroppen holder tritt med vekttapet.
Gjest Stavangermamma78 Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 (endret) Det er litt vanskelig å si uten å vite vekten din nå, eller dine daglige utskeielser. Men er du flink og står, på skal du nok klare rundt 10 kg Styrke og kondisjonstrening kombinert er det beste for et varig resultat Og en treningsdagbok er nok smart. Og å finne deg noen spesifikke mål å jobbe mot, så ikke alt blir vas når du skal trene. Kanskje få lagt opp et program om du trener på senter? Hvis du vil skrive og regne ut hva du spiser og, så er dagboken på vektklubben.no fin. Lykke til Endret 5. april 2010 av Stavangermamma78
Boblee Skrevet 6. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2010 Takk for gode svar! Er vel bare å hive seg rundt, og håpe på resultater!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå