brainstorm Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Ser at det nok en gang kommer nye pass http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=595391 Men artikkelen er litt uklar rundt reiser til USA. Man kan vel fortsatt bruke gamle pass dit så lenge de er elektroniske? Eller? Det er jo stadig noe nytt nå, tar nok ikke lang tid før man må skifte pass årlig, tenker jeg
MissStiles Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Det står jo med unntak av USA. 2år siden jeg var i USA men hvis jeg husker riktig så måtte jeg putte fingeren oppå en maskin, for å ta fingeravtrykk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Det står jo med unntak av USA. 2år siden jeg var i USA men hvis jeg husker riktig så måtte jeg putte fingeren oppå en maskin, for å ta fingeravtrykk. Ja det er den setningen som er litt forvirrende: "Med unntak av USA, hvor det kreves elektroniske pass, kan man fortsatt reise nesten hvor man vil med det gamle passet." Det kan jo tolkes som at man må ha de nye passene for å komme til USA, men sånt offentliggjør de ikke med en dags varsel antar jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå