Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Har sååååå lyst på lange negler, men jeg klarer bare ikke å slutte og bite. Har slutter før slik at de har blitt lange, men siden de er så skjøre fliser de seg slik at jeg må file eller klippe de ned. Og da mister jeg fullstendig motivasjon. Tenkte å støpe på negler, men syns 600 kroner er altfor dyrt når det varer 3 uker. Noen som har noen gode tips?
Gjest yojo Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 B-vitaminer, olje til å behandle neglene med, vil gi finere negler etterhvert Jeg personlig synes ikke det er noe særlig fint med lange negler. Hva om du bruker negle lakk? Kanskje mindre fristende å "ødelegge" de da?!
Dyregod Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Har sååååå lyst på lange negler, men jeg klarer bare ikke å slutte og bite. Har slutter før slik at de har blitt lange, men siden de er så skjøre fliser de seg slik at jeg må file eller klippe de ned. Og da mister jeg fullstendig motivasjon. Tenkte å støpe på negler, men syns 600 kroner er altfor dyrt når det varer 3 uker. Noen som har noen gode tips? Jeg har bitt negler i mange år, men klarte endelig å slutte for noen måneder siden. Det som fungerte best for meg var vel egentlig det å ikke kjede seg så mye, ha noe å gjøre. Prøve å være bevisst på når man biter mest, og være litt streng med seg selv. Jeg begynte å bruke både en neglforsterker og en olje som skal gi pleie til neglene for å få dem til å vokse fortere som jeg kjøpte på h&m. Også er det veldig viktig å alltid ha med seg en neglfil, hvis de blir litt flisete så kan det være veldig fristende å bite dem av, men hvis du gjør kort prosess ved å file de istedet, så slipper de å ødelegges Pass på å holde dem i passe lengde de første månedene, til de blir sterke nok, mine knakk lett av på starten, og da er det lett å gi opp. Lykke til
Skylines Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Ha ALLTID neglefil med deg uansett, og ikke la de vokse seg for lange til å begynne med:) Tyggis funker hvis du må tygge på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå