Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg begynte med temp midt i en syklus (?). Slutter på p.pillen for 2 mnd siden og ikke hatt noe mensen, og er ikke gravid. Jeg begynte å måle den 19.mars og den har gjennomsnittig ligget på 36,23, men "plutselig" så falt den ned til 35,67 (var slik i to dager)før den økte til 36, 17, og den har gjennomsnittig ligget på 36,34. Jeg har testet positivt for EL test for ca 1 mnd siden så de to EL ville ca ha kommet på samme tid, hvis det var EL jeg har hatt da?...I dag gikk tempen opp litt mer, men om det er normalt vet jeg ikke!

Takker for innspill!

Videoannonse
Annonse
Gjest Alabama
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke så mye av... Men anbefaler deg å legge inn tempene på f.eks fertilityfriend, lettere å tolke når man har en oversikt å se på.

Skrevet

Du kan ikke begynne å tempe midt i en syklus, det er ingen vits. Bare vent til neste gang du får mensen.

Hadde du hatt EL for en mnd siden hadde du enten fått pos. test nå, eller mensen.

Skrevet

Du kan ikke begynne å tempe midt i en syklus, det er ingen vits. Bare vent til neste gang du får mensen.

Hadde du hatt EL for en mnd siden hadde du enten fått pos. test nå, eller mensen.

Hei, skjønner at det virker rart å begynne midt i en periode, men når du ikke har hatt mensen etter p-pille slutt (da 2. feb), så må du begynne et sted :)Er litt fortvilet over at jeg enda ikke har fått mensen..! :(

Skrevet

Vet hvordan det er, jeg har hat laaaaaaaaaange sykluser jeg også. Men det er dessverre ikke uvanlig at kroppen bruker tid på å komme seg tilbake til normalen etter p-pilleslutt, så bare hold ut. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...