Gå til innhold

Vondt ved samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger seriøst hjelp fra noen. Jeg er en jente på 21 år som har hatt fast forhold i 3 år. Helt siden jeg hadde sex for første gang har jeg hatt smerter ved samleie. de første gangene trodde jeg at det var pga at at det var de første gangene, men nå har jeg hvert med partneren min i 3 år og har enda like vondt. Jeg blir frustrert. Jeg blir våt og er tent på han, men får skikkelig vondt ytterst i skjeden. Det er som en skjærende smerte som er der nesten hele tiden når han er inni meg. Når jeg ikke kjenner det når vi har sex får jeg uansett vondt etterpå. Er det noen som vet hva dette kan være? Jeg har hvert hos legen, men hun har ikke funnet ut noen ting. Er det noen som har opplevd noe lignende?

Malin..

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det vondt hvis han fingrer deg?

Kan være at dere går for fort frem, slik at skjeden ikke har rukket å vide seg ut nok.

Gjest student
Skrevet

Jeg har lignende smerter. Hos meg er det på grunn av bakoverbøyd livmor.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg får også en skikkelig skjerende vond smerte hvis han går for fort frem, må varmes opp først liksom. Og hvis vi har holdt på for lenge har jeg vondt i skjeden ihvertfall 12 timer etterpå, fordi han er litt for stor for meg.

Gjest kkkaja
Skrevet

jeg har det på samme måte, viste seg å være vaginisme (søk det opp, overfølsomhet, stramming av muskler, akkurat som en kink i nakken har jeg hørt). Jeg får ikke inn en tampong engang, så vondt er det., men eller ingenting galt med meg heller.

Du andre som svarte, jeg har også bakoverbøyd livmor, men har det noe å si når det er ytterst i kjeden det begynner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...