Gå til innhold

Singelliv igjen


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Tror nok TS bør prøve å finne jenter i andre miljøer. Om han har vært mye i ONS markedet så kan det være grunnen til at han har vært uheldig og funnet overfladiske jenter. Det finnes jo en del som ikke bryr seg så mye, men det virker jo som om de blir stadig færre. Det som er synd er at jenter ikke har noen forutsetning for å sette seg inn i hvordan det er å hele tiden bli valgt bort på grunn av en faktor som liten penis. Ren kynisme og egoisme, har sett hvor ødeleggende det kan være blant noen andre jeg kjenner.

Jeg møter disse kvinnene over alt, og jeg er alltid ute etter noe mer enn ONS, men jeg skjønner hva du mener. Det er jo en kjennsgjerning at kvinner blir mer og mer kresen jo penere hun oppfatter seg selv. Og på treningssenteret er man nok i overkant opptatt av kropp.

Burde jeg kanskje brukt internett dating? Kanskje det ville vært enklere å formidle problemet der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den dama du har møtt er dessverre typisk for mange unge damer for tiden. Dette med at de "fortjener bedre" hører du stadig vekk, enten det gjelder penisstørrelse, utseende, intelligens, (de tror de er smarte selv, og fortjener en smart mann) økonomi e.t.c. Stadig vekk dette:"jeg fortjener bedre". Er de blitt bortskjemte i oppveksten, eller hvorfor har de dette virkelighetsfjerne synet på verden? I de fleste tilfellene jeg har sett, er det jaggu mannen som har fortjent bedre, enn måtte dele livet med kravstore, selvopptatte og empatiløse kvinnfolk. Men kjære TS, av egen erfaring vet jeg at det finnes damer som er helt anneledes. Som synes sex er spennende i mange variasjoner, hvor penisstørrelsen ikke er viktig i det hele tatt. Hvis man har fokus på den følelsesmessige delen av sex i stedet for bare den fysiske, kan jeg garantere at du vil ha masse god sex. Bare du styrer unna useriøse, egoistiske damer med målbånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har forsøkt det aller meste, og de der kabel-klemmene vil jeg ikke bruke. Det høres rett og slett skummelt ut. Men takk for tipset og omtanken.

Hva er det aller meste? Penispumper og penispiller? Slikt virker selvfølgelig ikke. Ok, en pumpe kan virke, men det er ikke den mest pålitelige i forhold til varige endringer.

Kabel-klemmene du nevner er EKSTREME og kun for de som har holdt på en lang tid, og selv da, er det mange som ikke våger å bruke dem (forståelig nok).

Om du investerer rundt 20-30 minutt med manuelle øvelser (newbie rutinen på siden jeg linket til), så kan jeg nesten garantere at du allerede etter 4-5 uker vil se stor forandring på størrelsen. Ikke bare det, den vil bli sunnere og du vil få kraftigere ereksjon også.

Mange av de som er inne på den siden er gjennomsnittlige fra før og vil bli enda større, men jeg husker spesielt en som hadde en 8 cm lang erigert penis, som han etterhvert forlenget til 14 cm. Godt dokumentert med bilder. Alt gjort med egne hender og uten fancy utstyr, men han brukte ganske lang tid på det.

Selv om han aldri ble "stor", så kan jeg garantere deg at det han oppnådde forandret livet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...