Pludre Skrevet 29. april 2002 #1 Del Skrevet 29. april 2002 Hei alle sammen ! Nå er jeg tilbake etter å ha vært over en uke uten internettilkobling. Ringte ørten ganger til Smartcall som er vår leverandør og purret på dem, og det skulle altså ta over en uke å få det ordnet. I morges ringte reparatøren og sa at han skulle stikke innom klokka 14 og da han kom var problemet raskt ordnet. Det var modemet som hadde sagt takk for seg. Så nå er jeg tilbake for fullt med nytt modem og greier Ser på en annen tråd at dere har savnet meg og slikt varmer Takk for at dere bryr dere !!! Stor klem fra Pludre12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 29. april 2002 #2 Del Skrevet 29. april 2002 Å være uten internett er grusomt! *sender Pludre en stor pose medfølelse* Her, ta en Pærebrus også, så har du noe å drikke mens du knasker på Medfølelsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. april 2002 #3 Del Skrevet 29. april 2002 Velkommen tilbake, Pludre! Kjempekoselig å se deg igjen, og klart vi savnet deg! Det er kjempeirriterende når man ikke kommer på nettet og man er AVHENGIG!!! Gleder meg til mange fine bussturer sammen med deg! Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. april 2002 #4 Del Skrevet 29. april 2002 Heia Pludre! Det var fint at du fikk koblet deg til pc'n igjen. Nå er jeg nemlig såååå lei av å gå hit og dit... Føttene mine er såre, jeg har digre blemmer og jeg er stiv og støl overalt.... Så nå ser jeg frem til bussturer i stedet. Greit nok at man får mer energi av å knaske ekno, men nå har jeg vært rusa på ekno hele uka..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 29. april 2002 #5 Del Skrevet 29. april 2002 Pludris! Hærli å ha dei hær igjen! Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 29. april 2002 #6 Del Skrevet 29. april 2002 Hei Pludre. Kjekt å se at du er tilbake igjen! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 29. april 2002 #7 Del Skrevet 29. april 2002 PLUDREVENNEN!!!!!!! Åååååå, så godt at du er tilbake. Jeg har virkelig savnet deg. Kanskje vi kan ta en busstur igjen snart??????? *klemmer masse på Pludre* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 29. april 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 29. april 2002 Hei ! Må bare si at jeg er helt rørt av alle som har savna meg Jeg er så glad for at noen her inne legger merke til meg og liker hva jeg gjør Må bare få si at det er såå koselig å se at dere bryr dere Tuuuusen takk alle sammen !!! Klem fra en rørt Pludre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 30. april 2002 #9 Del Skrevet 30. april 2002 Hei Pludre! Det er klart vi savner deg! Fint å ha deg tilbake igjen! hilsen og klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 30. april 2002 #10 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg har også savnet deg! Fint at du har kommet tilbake. Gleder meg til neste busstur. Nattaklem fra Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå