Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker Osis, dust it, men har litt problemer med å få den helt ut av håret etter vask! Vasker det med shampoo fler ganger.

Noen som har noen tips?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det enda jag har att komma med är:

1. Massera lite längre med schampo, friktionen hjälper till att lösa upp resterna.

2. Använd ett bra schampo. ;)

Skrevet

Du kan prøve med en dyptrensende sjampo, det virker kanskje. Ellers så har jeg ikke noen andre råd enn å vaske to ganger, bruke frisørsjampo og å massere sjampoen godt inn...

Skrevet

Renseshampoo funker. Jeg har god erfaring med Paul Mitchell Shampoo Two og Redken Hair Cleansing Cream. :)

Skrevet

Takk for svar :)

Synes denne dust it'en er så genial, så vil egentlig bruke den oftere :)

Men får gå til innkjøp av en god shampoo, som får ut alt!

Skrevet

En renseshampo (detox) kan være et godt alternativ det :) Finnes ulike typer på markedet, selv har jeg prøvd Jonathan sin detox og likte denne veldig godt. Den rengjør godt og er mild for hodebunnen. Får ut alt av styling :) Er det virkelig krise og du ikke har noe rensende for hånden, så kan du bruke litt zalo. Men det er KRISELØSNINGEN og bør kun gjøres når det er umulig å få ut restene! Pøs så på med en god balsam og gjerne litt hårkur før balsamen om du har det...

Skrevet (endret)

Pass på at shampoen inneholder SLS (Sodium Lauryl Sulfate) eller SLES (Sodium Laureth Sulfate)! Når du skal ha ut hårstylingsguffe (ihvertfall med silikoner, og gjelder vel store deler av hårstylingsprodukter som fins) duger ikke de "sunne" shampoene du får på helsekosten.

Endret av Jade
Gjest Sandbekken
Skrevet

en blanding av eddik og bakepulver skal hjelpe :)

Skrevet

Jeg har også problemer med å få ut osis dust it, men har kjøpt redken cleansing cream shampo og den fungerer supert og er drøy i bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...