Gå til innhold

Litja snart prøver

litja

Anbefalte innlegg

Tenkte å starte en dagbok jeg også selv om prøvinga ikke er i gang enda. Vi planlegger å starte i juli, har til og med datoen klar, haha, 2. juli for da reiser vi på kjærlighetsferie :rødme:

Gleder meg så masse og håper tiden går kjempefort! Det eneste negative er at jeg ikke har fast jobb, så håper å få fikset det i løpet av disse månedene. Ellers har vi nettopp kjøpt leilighet som vi skal flytte inn i om ikke lenge, så alt er tilrettelagt :)

Jeg og kjæresten har vært sammen i mange år og har et trygt og fint forhold. Han har lenge vært i tvil og ikke følt seg klar, mens jeg har gledet meg i lengre tid. Men nå har han endelig funnet ut at han bare vil prøve han også, har innsett at han bare må "kaste seg ut i det" hehe og ikke blir mirakuløst "superklar" en dag. Noe jeg er kjempeglad for, og jeg vet han kommer til å bli en super pappa! Bare å skrive om dette gjør at jeg gleder meg enda mer!! Så glad for at vi skal glede oss sammen nå og er enige om dette. Håper sommeren kommer raskt! og at jeg har eggløsning 2. juli, hihi.

Dagboka blir sikkert hyppigere oppdatert når dagen nærmer seg, men blir godt å allerede ha et sted å skrive følelser og tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Lykke til! :)

Tiden frem til juli kommer nok til å gå hjempefort, skal du se. Høres romantisk ut å begynne prøvingen med kjærlighetsferie da! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk skal dere ha Mokkon83 og Iril :klemmer:

Ja det går nok fortere enn jeg tror, skal jo flytte i løpet av denne tiden også, så blir vel nok å henge fingrene i.

Ja vi også syntes ideen om å starte på kjærlighetsferie ble romantisk, hehe, selv om vi kanskje må vente lenger så er det kos å tenke på at hele prosessen startet da! Så blir ingen temp.måling eller planlagte dager med prøving i starten, bare kose oss på ferie :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...