Gjest Ellisiv Skrevet 14. september 2003 #1 Del Skrevet 14. september 2003 Hei! Jeg har lest inne på Velvære-forumet at dere nylig har kjøpt og prøvd Dermalogica. (Skin kits) Kommer dere til å fortsette å bruke Dermalogica? Hvilke Derma-produkter prøvde dere? (navn) Har dere merket positiv forandring på huden siden dere begynte å bruke dem? I tilfelle, hvilke? Jeg har snoopet rundt på lookfantastic, og er veldig fristet til å kjøpe et Skin kit... Er jo ikke dyrt, jo! Hva sier dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. september 2003 #2 Del Skrevet 14. september 2003 Hei! Jeg kjøpte ikke Skin Kit, men disse produktene: Skin Prep Skrub. Special Cleansing Gel. Active Moist. Skal også kjøpe Daily Microfoliant, de hadde den ikke da jeg bestilte. Jeg er veldig fornøyd og kommer absolutt til å fortsette. Jeg har merka positiv forandring på huden min. Noen sier at huden blir værre først for så å bli bedre, men det skjedde ikke hos meg. Det er vel individuelt kanskje. Huden er sunnere, mindte fet i t-sonen og føles bra. Har jo ikke brukt det sååå lenge, så blir forhåpentligvis enda bedre. Synes du skal prøve en Skin Kit, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 14. september 2003 #3 Del Skrevet 14. september 2003 Heisann Jeg kjøpte skin kit "acne prone" + active moist Huden ble først bedre så verre :o ... så nå venter jeg spent på at den skal bli bedre igjen :D Har brukt dermalogica før, men var ikke tålmodig nok, så prøver igjen, jeg er "prepared for great skin". Har flere venninner som er veldig fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. september 2003 #4 Del Skrevet 15. september 2003 Jess - kjøpte skin kit for "acne prone skin" og er kjempefornøyd. Hadde en kort periode først hvor huden føltes veldig bra, så ble jeg værre - fikk masse kviser - før den nå har stabilisert seg. Har mykere og penere hud enn på leeenge nå!!! :D Jeg har bytta ut fuktighetskremen i det originale skin kit'et med Active Moist (akkurat som marte over her... ) fordi jeg ble for tørr med den andre (har tendens til sensitiv hud i tillegg til uren/fet) og har tenkt å skaffe meg Daily Microfoliant som alle her inne skryter av... Og JA jeg skal fortsette med disse produktene! Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 17. september 2003 #5 Del Skrevet 17. september 2003 Så flott at dere er fornøyde. Nå har jeg nemlig bestilt mitt eget skin kit. Det ble "normal/dry". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 20. september 2003 #6 Del Skrevet 20. september 2003 :D Nå har jeg prøvd skin-kitet mitt! Skin feels great! Likte spesielt multi active toner. :D Den var herlig. Men både rensegelèen og fuktighetskremen var supre. Jeg kjenner huden min meske seg. Gleder meg til å fortsette å bruke dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. september 2003 #7 Del Skrevet 20. september 2003 Så bra! Er helt enig. Har brukt det noen uker nå, og det er bedre enn alt annet jeg har prøvd. Nå vil jeg også ha flere produkter, og jeg har bursdag snart så jeg driver å skriver ønskeliste til sambo. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 20. september 2003 #8 Del Skrevet 20. september 2003 Lurer på hvor lenge et sånt Skin Kit varer, jeg? Hadde vært greit å vite sånn omtrentlig, sånn at jeg kan bestille litt større flasker med de samme produktene, FØR jeg går tom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 21. september 2003 #9 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg har vært bortreist, så det tok litt tid før du fikk svar fra meg. Bestilte skin kit som var ment for dry/extra dry skin. Har nemlig skikkelig vanskelig hud. Har hatt atopisk eksem hele livet, huden er kjempetørr, og i tillegg reagerer jeg lett på produkter. Så de siste årene har jeg jakta på den perfekte fuktighetskremen... med manglende hell. En krem kan være god en stund, så blir den gradvis ikke feit nok. Eller den kan virke bra, men når jeg begynner å bruke den så blir jeg rød og svir. Er så langt veldig fornøyd med dermalogica... huden min har aldri vært bedre, og det sier faktisk folk til meg også (høres jeg ut som tv-shop nå eller) Bestilte fuktighetkremen og daily microfoliant en stund etter at jeg kjøpte skin-kit. Daily microfoliant ble anbefalt av Starie... og den liker jeg kjempegodt!! Det eneste jeg irriterer meg litt over er at tuben med fuktighetskrem ikke er større. Syntes den i alle fall kunne ha vært så stor som en tannkremtube... men den virker drøy altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. september 2003 #10 Del Skrevet 21. september 2003 Enig, fuktighetskremene kunne vært større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 21. september 2003 #11 Del Skrevet 21. september 2003 Kjekt å få høre din erfaring med serien også, :-)anna. Nå har jeg brukt noen andre renseserier tidligere- og det har alltid vært sånn at kremen ble tom lenge før renseproduktene. Kanskje man bør ha 2 tuber med krem til 1 boks med rens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå