Matvraket Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Postet i et annet innlegg i forhold til at jeg må gjøre noe med gressplenen min. Men tror vi gjør det enklest mulig, legger ferdig gress. Tror det blir vanskelig å få så fint gress der ute når alt nesten er mose...Så da "ruller vi den ut" i stedenfor..Hehe... Men er det noen som har erfaring? Må all gress og mose fjernes?Eller kan vi legge jord oppå dette og legge rullegress på? Og hvor kjøper man dette rimeligst?
kriztine Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 (endret) /quote Hva med plantasjen? tipper de har noe rimelig der. Endret 5. april 2010 av kriztine
kamela Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 For å få en fin plen tror jeg du må gjøre godt grunnarbeid, i tillegg kreves mye vanning når den er nylagt. Har ikke sett noe hos Plantasjen, men kanskje de kan bestille?
Matvraket Skrevet 6. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2010 Heihei.. Undersøkt litt rundt og nei, plantasjen har ikke dette. De fører det rett og slett ikke da det er å antas som ferskvare som ikke kan bli liggende.......Hm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå