Dyregod Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Jeg kom i kontakt med en fyr jeg hadde en liten greie med for 5 år siden, på sukker.no. Han tok kontakt og syntes dette var helt utrolig siden han hadde tenkt på meg ved flere anledninger de siste årene. Grunnen til at vi brøt kontakten var at jeg skulle flytte langt avgårde for å gå på skole, og vi mistet etterhvert nr til hverandre. Han var veldig ivrig nå som han hadde fått kontakt med meg igjen, og begynte å si at dette var ment to be og at jeg er drømmedama. Jeg bor i en annen by enn han, så vi skrev meldinger til hverandre i 3 uker før vi fikk møttes. Han sendte mye meldinger og var veldig interessert, jeg var litt skeptisk fordi jeg ikke turte å slippe meg helt løs før vi hadde møttes og sett at dette virkelig var noe fremdeles. Jeg reiste til han, ble hos han en langhelg, men han jobbet denne helgen så vi var bare sammen på kvelden. Vi hadde det kjempekoselig sammen hele tiden. Han sov lite og var ganske sliten hele tiden, og på lørdagen skulle vi drikke sammen med mine venner. Han drikker sjeldent siden han er veldig opptatt av trening. Og han var veldig sliten som sagt, så det endte til slutt opp med at vi kranglet på byen, og han dro til sin søster som bor i byen. Jeg måtte reise tilbake til der jeg bor noen dager etter, og etter dette har han vært litt annerledes. Han sier at han er interessert fremdeles, og at han har glemt dette, men nå kan det gå flere dager uten at han svarer. Han skylder på at han er så utrolig sliten pga jobben, og at den krever veldig mye av han. Jeg skulle egentlig møtt han nå i påsken, vi avtalte å møtes igår. Men jeg fikk ikke tak i han, jeg ringte to ganger og skrev to meldinger. På kvelden kl 21 fikk jeg melding: "Jeg ligger syk kjære deg, kaster opp og greier." Denne har jeg ikke svart på, for jeg syntes det var veldig dårlig av han å ikke si ifra før. Jeg bare skjønner ikke hvorfor han hele tiden sier han er så interessert, når han avviser meg på denne måten? Jeg har gitt han mange muligheter til å fortelle at han kanskje ble litt skuffet over ting da vi møttes sist og at han kanskje ikke er så interessert, men joda, det er han tydeligvis... Hva bør jeg gjøre? Jeg likte han veldig godt, men han er kanskje ikke noe å spare på? Jeg vurderer å skrive en melding til han om at jeg syns det er dårlig av han at han behandler meg sånn og at han såret meg. At jeg syns det er synd han er blitt helt annerledes enn sånn jeg likte han... Men bør jeg bare droppe han helt nå?
Dyregod Skrevet 5. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 5. april 2010 Vil legge til at det er nå 5 uker siden vi sist har møtt hverandre. Han er en fyr som ikke driver med masse damer, han har bare hatt sex med de som betyr mye for han(sier han da), og han har hatt to laange forhold. Han sa før vi møttes, at hvis vi skal ha sex, så får jeg hele hjertet hans på kjøpet. Aner ikke hva han tenker om det nå i ettertid da, men....
Dyregod Skrevet 5. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2010 Vil legge til at det er nå 5 uker siden vi sist har møtt hverandre. Han er en fyr som ikke driver med masse damer, han har bare hatt sex med de som betyr mye for han(sier han da), og han har hatt to laange forhold. Han sa før vi møttes, at hvis vi skal ha sex, så får jeg hele hjertet hans på kjøpet. Aner ikke hva han tenker om det nå i ettertid da, men.... Ok, ingen har svart enda, men jeg ringte han jeg, og han tok den og var helt i ørska. Han beklaget seg og sa han ville så gjerne møte meg. Han skulle prøve å sove litt og bli frisk. Så skulle han ringe meg litt senere. Hmmmm, skjønner ikke mye av dette da... :klø: Vil gjerne høre synspunkter om folk har noe å komme med
Gjest yojo Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Hm, jeg tror jeg ville bare sett det an litt jeg Hvis han har vært sliten lenge, så kan det jo være derfor han har vært litt "tilbakeholden". Noen ganger har man nok med seg selv Men dere burde jo kanskje snakke litt sammen om dette. Så det kommer frem både fra han og deg hva dere vil videre med dette Lykke til
Gjest Katten Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Huff, skjønner at du synes dette er kjipt.. Har selv vært borti gutter som bare trekker seg gradvis bort, uten at man forstår hvorfor. Grunnene til dette kan jo være mange. Og i ditt tilfelle er det iallfall positivt at han gir litt lyd fra seg. Men klart, når kontakten blir mindre enn før begynner man jo å lure. Kan jo hende at han rett og slett ikke har det så bra? Kanskje det er noe med jobben som sliter han ut, eller at han sliter med noe sykdom. Han burde jo selvsagt vært åpen om dette til deg da, men er vel noen som foretrekker å være for seg selv når de sliter. Kanskje han føler at han vil være på topp når han skal møte deg? Har ei venninne som ble bedt ut på date av drømmetypen, men takka nei, fordi hun følte seg ikke helt fresh for tida...Så kanskje det er tilfellet her og? Og kanskje han skjemmes litt over den episoden dere hadde på byen? Uansett, har som sagt vært i en lignende situasjon, hvor han ikke tok kontakt lenger og svarte ikke på mld. Til slutt spurte jeg om noe var i veien, og om jeg hadde gjort noe galt. Neida, alt var helt fint.. Neste gang jeg møtte han oppførte han seg veldig merkelig, og jeg tok opp med han hva som plaga han. Viste seg at han var nyskilt og hadde litt problemer med å binde seg til noen så fort igjen. Hadde rett og slett blitt usikker på hva han følte for meg. Hørte aldri mer fra han... Synes bare det blir så dumt at man må dra det ut av dem før man i det hele tatt kan få greie på hvor landet ligger. Kan hende han du holder på med også er usikker på følelsene sine, men det finner du vel ikke ut før du har snakket med han ansikt til ansikt. Mitt forslag er at du gir det litt tid, og se om han tar kontakt. Gjør han ikke det ser det jo ikke lyst ut.. Men du kan jo foreslå et møte da, og få pratet ut med han. Også kan du jo spørre deg selv om du gidder å være i forhold med en som ikke klarer å kommunisere..Enig med deg, han burde sagt i fra om at han var syk tidligere. Håper du blir noe klokere på denne fyren
Dyregod Skrevet 5. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2010 Hm, jeg tror jeg ville bare sett det an litt jeg Hvis han har vært sliten lenge, så kan det jo være derfor han har vært litt "tilbakeholden". Noen ganger har man nok med seg selv Men dere burde jo kanskje snakke litt sammen om dette. Så det kommer frem både fra han og deg hva dere vil videre med dette Lykke til Tusen takk for svar isse Ja jeg tror nok det er lurt å se det litt an, han sier jo selv at vi har god tid, at han gjerne kan komme på besøk til meg der jeg bor nå, også skal jeg jo flytte tilbake til hjembyen min om to måneder, da blir kanskje ting litt annerledes Er bare jeg som kan bli litt for ivrig og vil vite hvordan ting ligger an med en gang =)
Gjest yojo Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Ja, er ikke vi jenter litt sånn da ?! Liker å ha kontrollen på ting Håper hvertfall det går som du vil mellom dere
Dyregod Skrevet 5. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2010 Huff, skjønner at du synes dette er kjipt.. Har selv vært borti gutter som bare trekker seg gradvis bort, uten at man forstår hvorfor. Grunnene til dette kan jo være mange. Og i ditt tilfelle er det iallfall positivt at han gir litt lyd fra seg. Men klart, når kontakten blir mindre enn før begynner man jo å lure. Kan jo hende at han rett og slett ikke har det så bra? Kanskje det er noe med jobben som sliter han ut, eller at han sliter med noe sykdom. Han burde jo selvsagt vært åpen om dette til deg da, men er vel noen som foretrekker å være for seg selv når de sliter. Kanskje han føler at han vil være på topp når han skal møte deg? Har ei venninne som ble bedt ut på date av drømmetypen, men takka nei, fordi hun følte seg ikke helt fresh for tida...Så kanskje det er tilfellet her og? Og kanskje han skjemmes litt over den episoden dere hadde på byen? Uansett, har som sagt vært i en lignende situasjon, hvor han ikke tok kontakt lenger og svarte ikke på mld. Til slutt spurte jeg om noe var i veien, og om jeg hadde gjort noe galt. Neida, alt var helt fint.. Neste gang jeg møtte han oppførte han seg veldig merkelig, og jeg tok opp med han hva som plaga han. Viste seg at han var nyskilt og hadde litt problemer med å binde seg til noen så fort igjen. Hadde rett og slett blitt usikker på hva han følte for meg. Hørte aldri mer fra han... Synes bare det blir så dumt at man må dra det ut av dem før man i det hele tatt kan få greie på hvor landet ligger. Kan hende han du holder på med også er usikker på følelsene sine, men det finner du vel ikke ut før du har snakket med han ansikt til ansikt. Mitt forslag er at du gir det litt tid, og se om han tar kontakt. Gjør han ikke det ser det jo ikke lyst ut.. Men du kan jo foreslå et møte da, og få pratet ut med han. Også kan du jo spørre deg selv om du gidder å være i forhold med en som ikke klarer å kommunisere..Enig med deg, han burde sagt i fra om at han var syk tidligere. Håper du blir noe klokere på denne fyren Ja, han sier selv at han ikke har det helt greit for tiden, at han er veldig sliten pga jobben sin. Det jeg reagerer på er jo at han endret seg så mye etter at vi hadde møttes. Det gjør jo at jeg blir usikker også. Han er en person som er meget opptatt av utseendet sitt, så jeg blir jo redd for at han ikke syns jeg er bra nok. Men så må jeg ikke bli helt paranoid heller da Og det som er litt rart er at når jeg har vært litt tilbakeholden og ikke svart han på meldinger, så reagerer han og skriver at han skjønner poenget mitt, men syns det er synd at jeg er like dum som han, da er vi jo like langt. Hmmm. Merkelig :klø:
fink Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 Det er ikke gøy å få blandede signaler. Jeg tror jeg ville ha vært passiv en stund framover, og la han ta eventuell kontakt. På den måten slipper dere begge å føle at du maser på ham, og du blir forsikret om at når han tar kontakt, er det fordi han virkelig vil. Dersom han ikke tar kontakt, vel, da er han vel ikke så interessert, eller har andre ting som opptar han mer. Kan hende det er sant som han sier, at det er veldig mye stress på jobb, og at han derfor ikke har tid og energi til overs.
Dyregod Skrevet 5. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2010 Ja, er ikke vi jenter litt sånn da ?! Liker å ha kontrollen på ting Håper hvertfall det går som du vil mellom dere Jo vi er vel det Ikke like lett å forstå seg på disse gutta alltid, hehe. Får ta meg en joggetur i sola for å klarne opp tankene litt, tusen takk for at du ville svare
Dyregod Skrevet 5. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 5. april 2010 Det er ikke gøy å få blandede signaler. Jeg tror jeg ville ha vært passiv en stund framover, og la han ta eventuell kontakt. På den måten slipper dere begge å føle at du maser på ham, og du blir forsikret om at når han tar kontakt, er det fordi han virkelig vil. Dersom han ikke tar kontakt, vel, da er han vel ikke så interessert, eller har andre ting som opptar han mer. Kan hende det er sant som han sier, at det er veldig mye stress på jobb, og at han derfor ikke har tid og energi til overs. Nei det er vanskelig å være i en slik situasjon. Føler at jeg er svak som fortsetter å ta kontakt med han, og lar han "slippe unna" ganske lett. Men føler bare at det er verdt en sjans Jeg vil bare få møtt han snart igjen, for å glemme denne siste episoden fra vi møttes sist. Og heller da kan se hvordan ting går Han skal ta kontakt etter jeg har trent sa han, og se hvordan ting ligger an. Så får vi se
-littleme- Skrevet 5. april 2010 #13 Skrevet 5. april 2010 Du må for all del ikke ta imot alle råd her blindt, ta rådene til deg for så å tenke igjennom hva du virkelig vil og føler. Det er veldig viktig. Så over til spørsmålet ditt. Hvis han virkelig synes at dere har en fin kjemi og han er intreserrt (hvilket du forhåpenterligvis også er) synes jeg dere skal møtes face to face og snakke sammen. Si hva dere føler og fortell ham hva du synes om at han svarer så tregt. Snakk sammen om alt og si hvilke tanker dere har, da blir dere også bedre kjent med hverandre og kan prøve og forbedre dere. Lykke til! (:
Gjest Katten Skrevet 5. april 2010 #14 Skrevet 5. april 2010 Ja, han sier selv at han ikke har det helt greit for tiden, at han er veldig sliten pga jobben sin. Det jeg reagerer på er jo at han endret seg så mye etter at vi hadde møttes. Det gjør jo at jeg blir usikker også. Han er en person som er meget opptatt av utseendet sitt, så jeg blir jo redd for at han ikke syns jeg er bra nok. Men så må jeg ikke bli helt paranoid heller da Og det som er litt rart er at når jeg har vært litt tilbakeholden og ikke svart han på meldinger, så reagerer han og skriver at han skjønner poenget mitt, men syns det er synd at jeg er like dum som han, da er vi jo like langt. Hmmm. Merkelig :klø: What?? Skriver han virkelig det? Hmmm..jaja,vda har han iallfall skjønt selv hvordan han oppfører seg, og at det er dumt.Men hva var det egentlig dere kranglet om og hva utløste det? Har det vært noe snakk om denne krangelen etterpå? Tror ikke du skal være redd for at du ikke er bra nok for han, da hadde han vel ikke tatt kontakt med deg i første omgang
Gjest Katten Skrevet 5. april 2010 #15 Skrevet 5. april 2010 Du må for all del ikke ta imot alle råd her blindt, ta rådene til deg for så å tenke igjennom hva du virkelig vil og føler. Det er veldig viktig. Så over til spørsmålet ditt. Hvis han virkelig synes at dere har en fin kjemi og han er intreserrt (hvilket du forhåpenterligvis også er) synes jeg dere skal møtes face to face og snakke sammen. Si hva dere føler og fortell ham hva du synes om at han svarer så tregt. Snakk sammen om alt og si hvilke tanker dere har, da blir dere også bedre kjent med hverandre og kan prøve og forbedre dere. Lykke til! (: Enig i dette! Åpenhet er veldig viktig for at dette forholdet skal fungere på sikt. Det er som regel en grunn til at folk handler som de gjør, så fint å få opplart hvorfor han oppfører seg slik. Kanskje han sitter med de samme tankene som deg, altså at han lurer på hvor interessert du er? Kanskje han er typen som har behov for veldig mye oppmerksomhet og bekreftelse før han åpner seg helt og slipper folk innpå seg? Dette ordner seg sikkert, bare dere får prata ut
Dyregod Skrevet 10. april 2010 Forfatter #16 Skrevet 10. april 2010 Enig i dette! Åpenhet er veldig viktig for at dette forholdet skal fungere på sikt. Det er som regel en grunn til at folk handler som de gjør, så fint å få opplart hvorfor han oppfører seg slik. Kanskje han sitter med de samme tankene som deg, altså at han lurer på hvor interessert du er? Kanskje han er typen som har behov for veldig mye oppmerksomhet og bekreftelse før han åpner seg helt og slipper folk innpå seg? Dette ordner seg sikkert, bare dere får prata ut Nå går ting mye bedre med oss Jeg fikk møtt han og vi hadde en kjempekoselig kveld sammen. Vi har pratet sammen og ting er helt annerledes nå. Han skriver masse meldinger hele tiden og skriver at han syns jeg er drømmedama, han trenger bare tid. Og at han er glad vi er på samme sted i livet nå som jeg har fått meg jobb i nærheten av han=) Så da får vi bare se hvordan det går Han kommer snart på besøk til meg der jeg studerer:) Takk for alle tips dere ga meg, jeg er glad jeg ikke ga han opp så fort, hehe
Gjest Katten Skrevet 11. april 2010 #17 Skrevet 11. april 2010 Nå går ting mye bedre med oss Jeg fikk møtt han og vi hadde en kjempekoselig kveld sammen. Vi har pratet sammen og ting er helt annerledes nå. Han skriver masse meldinger hele tiden og skriver at han syns jeg er drømmedama, han trenger bare tid. Og at han er glad vi er på samme sted i livet nå som jeg har fått meg jobb i nærheten av han=) Så da får vi bare se hvordan det går Han kommer snart på besøk til meg der jeg studerer:) Takk for alle tips dere ga meg, jeg er glad jeg ikke ga han opp så fort, hehe Så bra, det var hyggelig å høre at det ordna seg til slutt! Lykke til videre!
Gjest yojo Skrevet 11. april 2010 #18 Skrevet 11. april 2010 Nå går ting mye bedre med oss Jeg fikk møtt han og vi hadde en kjempekoselig kveld sammen. Vi har pratet sammen og ting er helt annerledes nå. Han skriver masse meldinger hele tiden og skriver at han syns jeg er drømmedama, han trenger bare tid. Og at han er glad vi er på samme sted i livet nå som jeg har fått meg jobb i nærheten av han=) Så da får vi bare se hvordan det går Han kommer snart på besøk til meg der jeg studerer:) Takk for alle tips dere ga meg, jeg er glad jeg ikke ga han opp så fort, hehe Fint å høre, glad på dine vegne Kos deg med vår og forelskelse, kan ikke bli bedre det
Dyregod Skrevet 11. april 2010 Forfatter #19 Skrevet 11. april 2010 Fint å høre, glad på dine vegne Kos deg med vår og forelskelse, kan ikke bli bedre det Tusen takk! Kos deg masse du og
Dyregod Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #20 Skrevet 11. mai 2010 Jeg må visst dytte opp denne tråden litt igjen jeg, har litt problemer igjen Er blitt så usikker på han igjen, han var på besøk i min studieby i 5 dager for en uke siden. Vi hadde det kjempekoselig sammen! Litt lite kyss og kosing, men han sier han ikke er vant til det så det er sånt som må komme av seg selv. MEN, etter han reiste har jeg så vidt hørt fra han. Han skriver korte meldinger og svarer etter et døgn og sånt. Han sier han ikke har det så greit for tiden, at ikke ting går helt hans vei. Jeg sier at han bare må prate med meg, det er det jeg er her for. Han sier han ikke er vant til å prate om det. Så spør jeg han jo om det er noe jeg har gjort, han sier det ikke har noe med meg å gjøre, bare med han selv. Men jeg klarer ikke helt å forstå dette, han var skikkelig ivrig like før han kom til meg, skrev meldinger at han trodde han var forelsket og greier, og nå er han sånn. Jeg har ikke fått svar på meldingen jeg skrev igår. Jeg er veldig usikker på om jeg skal skrive melding til han og høre hvordan det går, og kanskje bare avslutte det hele, føler at han ikke er det fnugg interessert i meg. Da hadde han vel ikke oppført seg sånn? Hva tror dere andre? Er så rådvill nå... Og han eksamen å tenke på nå i tillegg så det tar litt for mye plass i tankene mine nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå