Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en via match.com fordi han bor i nærheten og han liker å spille squash.

Vi har møtt hverandre 4 ganger. Kun spille. Ingen flørting. Der er absolutt ingen kjemi mellom oss, og han sier hææ, hver gang jeg sier noe. Jeg er nordfra og fyren virker rett og slett kort. Det fins ikke antydning til noe attraktivt med han og jeg har ikke gitt uttrykk for det eller for å ville møte han utenom trening.

SÅ, kommer bomba. En kveld får jeg melding fra han. Jeg tenkte: Det er jo for sent til å spille sqaush, hva vil han. Skrev tilbake: Jeg er fyllesyk, sover. Så ringer fyren meg.

Han var fyllesyk fordi han hadde vært i Danmark og han trengte kroppskontakt!!! :kjefte: Hvor er de sosiale antennene. Jeg sier: da får du ringe noen andre da. Ja men, det ble ingenting, han trengte bare kroppskontakt. Yeah right. Fyllesyk og kåt, så ringer han MEG?

Jeg syns det er å gå over streken. Er jeg en call girl? Om han har intersse av meg så kan det være lurt å begynne med en kaffe. Ikke be meg på overnatting kl 23 på kvelden.

Blæææh, jeg er så lei. Nå orker jeg ikke forholde meg til han lenger. Tror kanskje jeg bare må si rett ut at han gikk over streken og at jeg ikke klarer spille mer med han.

Dette er min andre squashpartner som gikk i vasken nettopp pga dette. Han andre var i et forhold, og klarte seg helt fint til vi møttes på byen og han fortalte at om han hadde vært singel så hadde han blitt med meg hjem.

Bra menn har troa på seg selv.

I allefall, trengte bare lufte dette, syns det er ganske sykt!

Hva hadde du sagt til han? Han kommer garantert late som ingenting å vil spille squash igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Personlig hadde jeg ikke sagt noe som helst til en slik mann-dvs jeg hadde aldri kastet vekk mer tid;)

Skrevet

Personlig hadde jeg ikke sagt noe som helst til en slik mann-dvs jeg hadde aldri kastet vekk mer tid;)

Du mener jeg bare burde ignorere om det kommer noen meldinger?

Jeg vet det høres drastisk ut, men jeg ble ganske uvel av denne tlfsamtalen. Føltes som han tråkket på meg. Skjønner ikke hvordan noen kan forvente eller tro at det bare er å ringe å be om noe sånt..

(Hadde dette vært en fyr jeg var tiltrukket av, hadde flørtet med eller hatt sex med en gang så ville det vært noe helt annet)

Gjest Gjest
Skrevet

Du mener jeg bare burde ignorere om det kommer noen meldinger?

Jeg vet det høres drastisk ut, men jeg ble ganske uvel av denne tlfsamtalen. Føltes som han tråkket på meg. Skjønner ikke hvordan noen kan forvente eller tro at det bare er å ringe å be om noe sånt..

(Hadde dette vært en fyr jeg var tiltrukket av, hadde flørtet med eller hatt sex med en gang så ville det vært noe helt annet)

Hvorfor ville det vært noe annet? jeg liker å bli behandlet med respekt og slike meldinger hører hjemme i ett stabilt, langvarig parforhold.

Ja, jeg hadde ignorert alle henvendelser, hadde ikke giddet å kaste bort tid på ett slikt menneske, ingen med seriøs respekt for seg selv som oppfører seg slik.

Skrevet

Hvorfor ville det vært noe annet? jeg liker å bli behandlet med respekt og slike meldinger hører hjemme i ett stabilt, langvarig parforhold.

Ja, jeg hadde ignorert alle henvendelser, hadde ikke giddet å kaste bort tid på ett slikt menneske, ingen med seriøs respekt for seg selv som oppfører seg slik.

Det jeg mener er at man kan forstå sånt om man har en slags relasjon!

Menn så mange menn holder jo på sånn for tida. Ingen som er opptatt av kjærleik lenger, kun sex.

Gjest petre
Skrevet

Nå er vel ikke match stedet for å finne squashpartnere..?

Hva med aktivitetsvenner.no?

Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Vi har møtt hverandre 4 ganger. Ingen flørting. Der er absolutt ingen kjemi mellom oss, og han sier hææ, hver gang jeg sier noe.

Han var fyllesyk fordi han hadde vært i Danmark og han trengte kroppskontakt!Hvor er de sosiale antennene. Jeg sier: da får du ringe noen andre da. Ja men, det ble ingenting.

Jeg er enig med deg, det er nesten for utrolig til å være sant. Utrolig hva folk kan få seg til å tro.

Jeg ville nok ikke ha spilt squash med ham så mye som 4 ganger dersom han mangler så mye av de sosiale antennene.

Endret av gjestdeluxe
Skrevet

Jeg er enig med deg, det er nesten for utrolig til å være sant. Utrolig hva folk kan få seg til å tro.

Jeg ville nok ikke ha såilt squash med ham så mye som 4 ganger dersom han mangler så mye av de sosiale antennene.

Han kan spille squash, det var det eneste jeg skulle bruke han til! Møte han på treningssenteret og thats it. Jeg visste ikke noe om hans manglende antenner i forkant. Trodde dette var en treningspartner.

Skrevet

Nå er vel ikke match stedet for å finne squashpartnere..?

Hva med aktivitetsvenner.no?

Jeg har vært på aktivitetsvenner i snart et år uten å få en eneste mail :(

Men jeg har sagt hele veien at jeg ikke er interessert i noe, bare noen å spille med.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Dette er min andre squashpartner som gikk i vasken nettopp pga dette. Han andre var i et forhold, og klarte seg helt fint til vi møttes på byen og han fortalte at om han hadde vært singel så hadde han blitt med meg hjem.

Om litt i overkant ærlighet, og egentlig et kompliment, på fylla er nok å vippe deg av pinnen så skal du lete lenge etter en mann som er fredelig nok for deg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Forøvrig.

Om en treffer mennesker på DATINGSIDER så er det for å bygge dypere relasjoner enn squash. Dernest, om en er så naiv at en tror at menn ikke vil pule det meste på to ben så bør en våkne litt fra sin dype søvn. En kan ikke ta en fra en datingside, spille squash med fyren, og så klage over manglende tro på kjærlighet når fyren også gjerne vil pule. Han ville jo ALDRI fått oppleve kjærlighet fra deg uansett. Så hvorfor ikke prøve å få pult deg i det minste?

Det er heller ikke mannfolk det er noe galt med, det er folk. Kvinner er like overfladiske på slike sider som menn generelt har blitt beskyldt for å være.

TS bør her gå i seg selv og sin egen livsstil. For hun kjemper mot "hele" verden her. Og da er det kanskje ikke verden det nødvendigvis er noe galt med...

Skrevet (endret)

Du møtte han på Match. Gutta der vil ha dame, og sier ikke nei takk til ei dame som liker squash. Han synes at du er god og spille squash med, og liker deg så godt at han også vil involvere deg i seksuelle aktiviteter.

En skikkelig MANN er det såpass tak i at han tar initiativ til sex med vakker dame.

Så gutten er helt topp han, problemet er bare at dere ikke er på rett bølgelengde.

Han gjorde alt som skal gjøres. Varmet deg opp med litt squash, og brukte squashen som en felles hyggelig greie som oppvarming med tanke på kjærlighet.

Så, er det bare squash du vil ha, så må du nok finne en kvinnelig partner. Jeg har en mistanke om at du er altfor pen til å få menn på Match som kan squash til ikke å ønske seg flere deiligere aktiviteter. Tror du ærlig talt at mannen ville ha blitt med deg på squash, hvis han ikke hadde større ambisjoner enn bare squash?

Eller kanskje din neste squashpartner skal være en dobbelt så sexy mann, som også er mentalt sexy på din bølgelengde?

Endret av I Grosny
Gjest Realisten
Skrevet

Det har ikke slått deg at du sender ut signaler!?

Hvorfor i all verden benytter du deg av en dateside for å finne en squashpartner?

Om du spiller squash så er du vel i en squashhall? Samtlige av disse hallene drives jo av klubber. Klubber legger opp til at man kan komme alene og finne en partner å spille med her.

Hvor er DINE antenner, frøken? Du oppsøker menn på nettet. Blir treningsvenner og forventer at gutta skal skjønne at du FAKTISK overhodet ikke er interessert i noe mer? Er du helt tett?

Kom ikke her og gnål og klag over gutta. Vi sier mye når vi er fylla. Han karen du her klager på, er singel. SINGEL. Så blir han venn med ei dame som vil trene med han. Selvfølgelig tror han at du tester og sjekker han ut som potensiell partner.

Stikk i hallen, og finn deg venner der å avtale treninger med, og bruk datesider til det de nettop er: DATING!

Kvinnfolk!! Dust!

Skrevet

Vel, om man møtes over en datingside, så er det vel kanskje ikke så rart at han trodde det kunne bli noe mer, kanskje han trodde du bare var ute etter sex? Uansett, jeg synes faktisk ikke det er så rart at han trodde som han gjorde.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ja hva er det med menn?

Menn er romantiske vesener som elsker å rundkose deilige kvinner. Ikke alle menn klarer å få fram budskapet på riktig måte, lekkert og uimotståelig presentert. Men mange prøver allikevel. Hvis du hadde visst hvor deilig det er for en mann å kose deilig dame, så forstår du at menn vil prøve seg. Noen får fast fisk med en gang, mens andre ikke klarer å få dama til å snuse på kroken engang.

Skrevet

:fnise: Er så fantastisk mange bra kommentarer her inne :fnise:

Lissi: kan du ikke sende ut litt mail på aktivitetsvenner selv? Ikke vente på at andre skal sende til deg? :) Og for din egen del, er det nok lurt å avklare at du ikke er ute etter noe annet enn en squash-partner. Om du skal fortsette på match :)

Gjest Gjest
Skrevet

Sende på en sms at man trenger kroppskontakt etter fylla....ingen som skal fortelle meg at slike menn fortjener respekt av noen som helst, relasjoner bygger en over tid, så Lissi- nei, det er ikke normalt at skikkelige folk går frem på den måten, hvis de vil noe bruker de gjerne ord, handling og er tistedeværende, de sender ikke en slik melding og håper på noe, og joda- det er tegn på mangende sosiale antenner.

Skrevet

Sende på en sms at man trenger kroppskontakt etter fylla....ingen som skal fortelle meg at slike menn fortjener respekt av noen som helst, relasjoner bygger en over tid, så Lissi- nei, det er ikke normalt at skikkelige folk går frem på den måten, hvis de vil noe bruker de gjerne ord, handling og er tistedeværende, de sender ikke en slik melding og håper på noe, og joda- det er tegn på mangende sosiale antenner.

Verste er at han faktisk ringte meg!!!!!!!! Jeg ble helt satt ut!

Skrevet

:fnise: Er så fantastisk mange bra kommentarer her inne :fnise:

Lissi: kan du ikke sende ut litt mail på aktivitetsvenner selv? Ikke vente på at andre skal sende til deg? :) Og for din egen del, er det nok lurt å avklare at du ikke er ute etter noe annet enn en squash-partner. Om du skal fortsette på match :)

Joda, jeg kan være litt aktiv selv. Skal finne en kvinne å spille med nå :skratte:

På match er jeg åpen for mer om det skulle være MEGET interssant, men jeg gjør det klinkende klart når jeg ikke er det.

Skrevet

Ja hva er det med menn?

Menn er romantiske vesener som elsker å rundkose deilige kvinner. Ikke alle menn klarer å få fram budskapet på riktig måte, lekkert og uimotståelig presentert. Men mange prøver allikevel. Hvis du hadde visst hvor deilig det er for en mann å kose deilig dame, så forstår du at menn vil prøve seg. Noen får fast fisk med en gang, mens andre ikke klarer å få dama til å snuse på kroken engang.

:skratte:

Ville du prøvd deg på ei dame du overhode ikke visste hvor du hadde? Det hadde jeg ikke hatt guts til i såfall ;)

Så kanskje det er best å fiske der du vet det er fisk å få? Ikke en plass det ikke er sjans i helvete :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...