Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Bare en dag i gjen så er det hverdag og folk skal på jobb og butikken åpner. Endelig. Klarer nesten ikke å vente
Gjest lolita___ Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 JAVEL dette vare litt rart ja,det eneste positive er vel at butikkene åpner:)
Anglofil Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Gleder meg i grunn jeg også, for det betyr at jeg endelig får fri (har jobbet hele påsken). Mvh Yvonne
Tobbi Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Det er mange som sliter ekstra i høytider som jul og påske. Dette er liksom tida for å samles sammen med venner og/eller familie, og hvis man enten mangler begge deler eller befinner seg på et helt annet sted enn venner og familie, så blir ofte påsken ensom. Det er ikke uten grunn at krisetelefoner merker økt pågang i slike ferietider. Det er nok mange som er glad påska er over for denne gang og at hverdagen tar til igjen.
MissStiles Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Ferien har vært kjip siden jeg ble syk og måtte avslyse planer jeg hadde. Så gleder meg til jeg er kvitt denne forkjølelsen og skal tilbake på jobb.
Gjest lolita___ Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Det er mange som sliter ekstra i høytider som jul og påske. Dette er liksom tida for å samles sammen med venner og/eller familie, og hvis man enten mangler begge deler eller befinner seg på et helt annet sted enn venner og familie, så blir ofte påsken ensom. Det er ikke uten grunn at krisetelefoner merker økt pågang i slike ferietider. Det er nok mange som er glad påska er over for denne gang og at hverdagen tar til igjen. Skjønner godt det,men det behøver ikke å gå utover andre mennesker som nyter ferien sin da.Jeg tenker at det blir sånn som du gjør det til.Hvis du er ensom så kan du prøve å finne venner.
Gjest Cho Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Gleder meg også til ferien er over, har vært blakk gjennom hele påska og ikke gjort en dritt. Har ikke fått påskeegg en gang!
Gjest Agurkolat Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Åh, ville gjerne hatt meir ferie. Bur 550 km frå mamma og dei, og da har vert så kos og vera heima! Åh.. Kunne gjerne vert dar ei veka til.. Er så savn og ikkje sjå venane og familien sin så ofte. Men, men! Sumaren nærmar jo seg!
redchilli Skrevet 5. april 2010 #10 Skrevet 5. april 2010 jeg skulle ønske ferien var MINST en uke til!
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 5. april 2010 #11 Skrevet 5. april 2010 Seriøst? Det er jo SÅÅ deilig med ferie!! Kunne godt hatt fri en uke til. Jeg har en veldig stressende jobb og føler aldri at jeg får slappet av ordentlig, så disse dagene har vært helt perfekt. Besøkt familie og venner og bare kost meg
Miss Puddel Skrevet 5. april 2010 #12 Skrevet 5. april 2010 er glad for ferie, men påskeferien er vel den aller kjedeligste ferien som finnes, siden alt er stengt... altså jeg har kost meg de dagene det var fint vær jeg, med rideturer og turer med hundene etc, men noe som i allefall skal bli deilig blir å sende ungene på skolen i morgen...
Tobbi Skrevet 5. april 2010 #13 Skrevet 5. april 2010 Skjønner godt det,men det behøver ikke å gå utover andre mennesker som nyter ferien sin da.Jeg tenker at det blir sånn som du gjør det til.Hvis du er ensom så kan du prøve å finne venner. Nå snakket jeg ikke om meg selv da, jeg har nytt påskeferien med mine kjære. Men jeg skjønner ikke helt hvordan du mener at noen lar det gå utover andre mennesker som nyter ferien? Akkurat som vi har lov å si at vi gleder oss til ferie så må andre ha lov til å si at de gleder seg til ferien er over. Og hadde livet vært så enkelt at de ensomme bare kunne få seg venner, så hadde vi vel neppe hatt ensomme mennesker. Ting kan iblant være litt mer kompliserte enn som så, og det synes jeg vi som er heldigere stilt skal vise respekt for.
The Kitten Skrevet 5. april 2010 #14 Skrevet 5. april 2010 Jeg synes det har vaert herlig med paaske, men det skal bli godt aa komme tilbake til hverdagen igjen ogsaa.
Kosemose Skrevet 5. april 2010 #15 Skrevet 5. april 2010 Jeg skulle gjerne hatt en uke til med påskeferie! Syns det er deilig med stengte butikker og at verden i det hele tatt står litt stille noen dager. At det finnes ensomme mennesker som er deprimerte i påsken er selvfølgelig leit, men jeg syns det blir så utrolig snusfornuftig å trekke inn sånt. Det er jo alltid noen som har det ille og verre, hvorfor ikke glede seg over det man kan glede seg over?
Gjest Constanze Skrevet 5. april 2010 #16 Skrevet 5. april 2010 Jeg er såvidt kommet igang med opparbeidelse av den nye hagen min så jeg skulle gjerne hatt en uke til med ferie. Hadde ikke fri i "rompåsken" så jeg føler at påskeferien har gått kjempefort iår. Påsken er en deilig tid synes jeg - en av de beste feriene. Koser meg med mannen min, vi sover til vi våkner av oss selv, kler oss kjapt og går tur før vi spiser frokost og dusjer. Dessuten har plantesalgene åpent så jeg har planlagt og begynt innkjøp av planter til hagen. Så er det krim`en på TV - jeg elsker kriminalgåter.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #17 Skrevet 5. april 2010 Jeg skulle gjerne hatt en uke til med påskeferie! Syns det er deilig med stengte butikker og at verden i det hele tatt står litt stille noen dager. At det finnes ensomme mennesker som er deprimerte i påsken er selvfølgelig leit, men jeg syns det blir så utrolig snusfornuftig å trekke inn sånt. Det er jo alltid noen som har det ille og verre, hvorfor ikke glede seg over det man kan glede seg over? Værsågod å gled deg. Men hva vet vi om hvorfor ts gleder seg til at påsken er over? Denne tråden handler jo faktisk om det at noen ser fram til at høytiden skal være over, så da er det naturlig å prøve å forklare for den som ikke skjønner at det går an å glede seg til ferien er slutt. Synes ikke det er snusfornuftig i det hele tatt.
kamela Skrevet 5. april 2010 #18 Skrevet 5. april 2010 Sluttpåferie-syndromet har tatt meg, og her sitter jeg og får ikke sove. Kan godt ta ferie resten av uka
Gjest Coarvi Skrevet 6. april 2010 #19 Skrevet 6. april 2010 At det finnes ensomme mennesker som er deprimerte i påsken er selvfølgelig leit, men jeg syns det blir så utrolig snusfornuftig å trekke inn sånt. Det er jo alltid noen som har det ille og verre, hvorfor ikke glede seg over det man kan glede seg over? Eh, unnskyld??? Du svarer faktisk i en tråd som har en tittel som tilsier at det handler om noen som er glad for at ferien er over, og så mener du det er snusfornuftig når noen forklarer hvorfor noen kan mene det som står i trådtittelen??? Vennligst forklar meg logikken. Og forklar meg gjerne samtidig hvorfor det er OK å mene en ting, men når noen mener det motsatte er det snusfornuftig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå