Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest VinglePetter
Skrevet

Hei kvinner.

Jeg har akkurat startet med å spå i kaffegrut.

Har funnet ut at det er veldig vanskelig. Spesielt siden jeg kun drikker Te.

Jeg har kjøpt meg en boks med Nescafe Gull, men jeg lurer på om Evergood er bedre.

Trenger noen forsøkskaniner som vil la seg spå. Dette tror vi på Kvinner. Ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Gjest Rosemor
Skrevet

Hei kvinner.

Jeg har kjøpt meg en boks med Nescafe Gull, men jeg lurer på om Evergood er bedre.

Trenger noen forsøkskaniner som vil la seg spå. Dette tror vi på Kvinner. Ikke sant?

Da kan du jo spå i teblad i stedet for kaffegrut? :ler:

Bytt ut teposene fra lipton md noe ordentlig te, så får du se at det ordner seg.

Og du kan gjerne spå meg, jeg har blitt spådd i teblader før av en gammel mann, det var ikke skummelt i dete hele tatt. :)

Gjest VinglePetter
Skrevet

Og du kan gjerne spå meg, jeg har blitt spådd i teblader før av en gammel mann, det var ikke skummelt i dete hele tatt. :)

Haha. Jeg må le. Å spå i teblader vet jo alle bare er tull, tøys og fanteri.

Kaffegruten sier som deg:

Du er en kvinne som liker å ha det gøy.

Du liker ikke å ha det kjedelig.

Du har null, en eller flere barn. Og du liker barn.

Det er viktig i fremtiden at du fokuserer på det positive i livet ditt.

Jeg ser også en høy mørk mann i livet ditt.

Jeg ser også en god del grums, men det kan være gruten.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig i fremtiden at du fokuserer på det positive i livet ditt.

Jeg ser også en god del grums, men det kan være gruten.

Dette var alt for åpenbart. Du må lære å være mer subtil. F.eks. "Du har barn". Her er det jo en sjans for at de ikke har det ikke sant, men da vishy vosher du det til å gjelde fremtiden ... Veldig enkelt. Litt ekkelt når man toucher bort i de som har mistet et barn men pytt det bortforklarer man fort ved å stikke fra tråden og aldri komme igjen.

Nå prøv igjen med meg denne gangen. Jeg er på Kvinneguiden - det burde være nok info. :)

Gjest Rosemor
Skrevet (endret)

1,5 rett av 4... du egner deg nok ikke som spåmann. Jeg har møtt fremmede som har gjettet bedre enn dette.

Men prøv gjerne igjen. ;)

Endret av Rosemor
Skrevet

Dette var alt for åpenbart. Du må lære å være mer subtil. F.eks. "Du har barn". Her er det jo en sjans for at de ikke har det ikke sant, men da vishy vosher du det til å gjelde fremtiden ... Veldig enkelt. Litt ekkelt når man toucher bort i de som har mistet et barn men pytt det bortforklarer man fort ved å stikke fra tråden og aldri komme igjen.

Nå prøv igjen med meg denne gangen. Jeg er på Kvinneguiden - det burde være nok info. :)

Hvorfor må du trekke vishy voshe inn i dette? Han har da aldri kunnet se inn i fremtiden?

Skrevet

Yay, ironi. Fin ting.

Do me! Do me! Jeg tror jeg er kvinne, resten fikser du, right?

Gjest VinglePetter
Skrevet

Yay, ironi. Fin ting.

Do me! Do me! Jeg tror jeg er kvinne, resten fikser du, right?

La meg se hva gruten forteller meg om deg.

Du er en kvinne som liker å omgåes med andre mennesker.

Jeg ser ett stort fjell. Hytte eller lignende på fjellet?

Jeg ser en kvinne med godt humør og god humor.

Jeg ser også liv, død og bryllup.

Skrevet

La meg se hva gruten forteller meg om deg.

Du er en kvinne som liker å omgåes med andre mennesker.

Jeg ser ett stort fjell. Hytte eller lignende på fjellet?

Jeg ser en kvinne med godt humør og god humor.

Jeg ser også liv, død og bryllup.

Hehe, vi får håpe at øvelse gjør mester, jeg har sjelden sett noen bomme så katastrofalt på noe de nesten burde få 50% rett på siden det er ren gjetting.

Men et lite tips, vann er ofte en sikker vinner. Bytt ut fjell med vann, og så kan du sno det til både hytte ved sjøen og hytte ved en liten innsjø eller bekk eller dam på fjellet. Eller den har innlagt vann. Eller den har brønn. Eller det regner mye der. Vannlekkasje. Bikkja pissa på gulvet. Du ser poenget mitt. ;)

Gjest VinglePetter
Skrevet

Hehe, vi får håpe at øvelse gjør mester, jeg har sjelden sett noen bomme så katastrofalt på noe de nesten burde få 50% rett på siden det er ren gjetting.

Men et lite tips, vann er ofte en sikker vinner. Bytt ut fjell med vann, og så kan du sno det til både hytte ved sjøen og hytte ved en liten innsjø eller bekk eller dam på fjellet. Eller den har innlagt vann. Eller den har brønn. Eller det regner mye der. Vannlekkasje. Bikkja pissa på gulvet. Du ser poenget mitt. ;)

Ja, jeg ser poenget ditt. Men du oppfordrer jo til ren juks :)

Jeg så ett fjell i gruten. Kanskje det handler om fremtiden?

Gjest Mahareth
Skrevet

:skratte:

Kan du spå meg også mens du er i gang?

Skrevet

Det er jo ikke juks hvis du bare treffer godt nok til slutt. :)

Hvis det dukker opp et fjell i fremtiden så skal jeg komme tilbake hit og informere om det. For tenk om du hadde rett og så fikk du aldri vite det?

Skrevet

I kaffekoppen min ser jeg.. jeg ser... VinglePetter som ler så han rister.

Forsøk på tolkning: VinglePetter forsøker nok en gang å lattliggjøre andre.

Men selvsagt, jeg kan ta feil. Ikke så lett å spå i kaffegruten for meg heller.

Skrevet

Jeg har hørt at man kan bli mentalt tilbakestående av å tro på slikt.

Skrevet

Spå meg!!! :goodbye:

Til gjengjeld kan jeg spå deg :nigo:

Jeg har nå kastet innholdet i en fyrstikkeske utover gulvet, og dette er det de sier om deg.

Du er følsom og inteligent, du har møtt på en del utfordringer i livet... noen har du kommet godt igjennom - noen ikke.

Du kan være din egen verste kritiker, du venter mye av deg selv, du har en høy standard. Av og til venter du at andre skal leve opp til dine forventninger - og blir skuffet når de ikke gjør det.... Du blir ofte utålmodig med mennesker som er ubestemte av seg, og som du føler kaster bort tiden din.... Det hender du sitter og lurer på hva andre mennesker mener om deg, og er iblant redd for å ikke bli likt.

Du har en indre styrke, som ikke alle ser. Denne gjør deg til en overlever. Jeg tror du har et påbegynt kreativt prosjekt liggende, som aldri ble ferdig. Dette kan være en tid tilbake. Og jeg ser en eldre mann spm har hatt stor innvirkning på livet ditt.

Dessuten ser jeg en hendelse som hadde noe med vann og gjøre, som skjedde da du var barn - men siden Zzyzx har dratt vann frem som noe man bør ha med velger jeg å se bort fra det

Såh! Nå du spå meg.

Skrevet

Jeg har hørt at man kan bli mentalt tilbakestående av å tro på slikt.

Ja det har jeg også! - Og nakkeslengskade! Og husk: Det er viktig å tro på ALT man hører!

Skrevet

Kan du spå meg også? :)

Skrevet

Hei kvinner.

Nei, nå får du gi deg! Tror du virkelig at du kan forutsi fremtiden ved å lese i kaffegrut? Det er helt utrolig hva enkelte kan få seg til å tro. Vi lever tross alt i det 21. århundret. Alle vet da vel at det er geiteinnvoller som gjelder for pålitelige spådommer!

Skrevet

Hei kvinner.

Tullball. Nescafe gull er pulverkaffe. Den må du dra lenger ut på landet med. Spå i grut du liksom. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...