Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Jeg har prøvd ALT for å bli kvitt de sorte prikkene mine, og endelig funnet noe som fungerer! Jeg har brukt syrekur, med litt resultat, og grønnleire, med litt resultat, så jeg tenkte: Hva om jeg kombinerer disse to? Syrekur først, og så grønnleiremaske¨etterpå? Da vil jo huden være ekstremt mottagelig for den rensende effekten til grønnleiren. Har prøvd fem ganger nå (først glykolsyre 60% og så ren grønnleire), og hudormene mine er nesten borte! Anbefales virkelig!
Grønt blad Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Det finnes noen hvite strips som fjerner sorte prikker. Tror de er fra Nivea, men er ikke sikker. Jeg har kjøpt slike hos Vita for en tid tilbake. De er litt dyre, men fungerer i alle fall.
Aryia Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 En god hudpleierutine over tid, DET funker som bare det! :D
Olivi Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Jeg har prøvd ALT for å bli kvitt de sorte prikkene mine, og endelig funnet noe som fungerer! Jeg har brukt syrekur, med litt resultat, og grønnleire, med litt resultat, så jeg tenkte: Hva om jeg kombinerer disse to? Syrekur først, og så grønnleiremaske¨etterpå? Da vil jo huden være ekstremt mottagelig for den rensende effekten til grønnleiren. Har prøvd fem ganger nå (først glykolsyre 60% og så ren grønnleire), og hudormene mine er nesten borte! Anbefales virkelig! Oi! Hvor har du kjøpt dette? Jeg og vil prøve!
Gjest Micka Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Jeg og. Hvor får du kjøpt glykosyre som du bruker, og hva slags grønnleire bruker du,merke?
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 De sorte prikkene er åpne porer fylt med fett (som har oksidert og blitt sort siden det eksponeres for luft). Å fjerne de med f.eks strips fungerer ikke på lang sikt siden porene raskt vil bli fylt opp med fett igjen.
potet. Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Noe som fungerer mot sorte prikker er roaccutan.. Nesa mi var full av dem men de forsvant et par måneder ut i kuren. Anbefales
Gjest tussa65 Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Jeg har prøvd ALT for å bli kvitt de sorte prikkene mine, og endelig funnet noe som fungerer! Jeg har brukt syrekur, med litt resultat, og grønnleire, med litt resultat, så jeg tenkte: Hva om jeg kombinerer disse to? Syrekur først, og så grønnleiremaske¨etterpå? Da vil jo huden være ekstremt mottagelig for den rensende effekten til grønnleiren. Har prøvd fem ganger nå (først glykolsyre 60% og så ren grønnleire), og hudormene mine er nesten borte! Anbefales virkelig!
Gjest tussa65 Skrevet 7. april 2010 #9 Skrevet 7. april 2010 Ja dette vil også jeg prøve, så lurer veldig på hvor du kjøper syren og grønnleiremasken? Hvilke merker er dette?
Quirky Skrevet 7. april 2010 #10 Skrevet 7. april 2010 Jeg har forsøkt den kombinasjonen jeg også, og den er effektiv, men man må ha hardfør hud som tåler litt og pleie godt med masse fukt etterpå, grønnleire på hud som er sårbar etter syrebehandling er en påkjenning. Jeg bruker selv glykolsyrepeeling fra www.makeupartistschoice.com og grønnleire fra Myrra.no.
datajente Skrevet 9. april 2010 #11 Skrevet 9. april 2010 Jeg har forsøkt den kombinasjonen jeg også, og den er effektiv, men man må ha hardfør hud som tåler litt og pleie godt med masse fukt etterpå, grønnleire på hud som er sårbar etter syrebehandling er en påkjenning. Jeg bruker selv glykolsyrepeeling fra www.makeupartistschoice.com og grønnleire fra Myrra.no. Nøyaktig hvilke bruker du da? Det var et virrvarr av produkter der, og jeg har ikke greie på slikt i hele tatt, men det hørtes jo supert ut!
Gjest Raggy Skrevet 9. april 2010 #12 Skrevet 9. april 2010 Jeg har sikkert nevt dette ørten ganger før men å bruke aberela kombinert med en god fuktighetskrem er etter min erfaring den beste måten å bli kvitt urenheter, svarte prikker ol. Innimellom bruker jeg en microfiberklut for å fjerne døde hudceller som "lukker urenhetene inne, den må brukes forsiktig men er etter min erfaring helt super i forhold til alle disse skrubbekremene som finnes. Søk og les, det finnes mye info om disse tingene på nett.
Gjest Idzi-bidzi Skrevet 9. april 2010 #13 Skrevet 9. april 2010 Dermalogica Clearing serien (de flaskene som har litt grønt på seg) eller Active Moist er faktisk fantastiske produkter til akurat dette med talg produksjon! De har ganske alrighte priser her: http://www.vanitystore.no/merke/dermalogica Man bør bruke en hudkrem daglig som bekjemper talgproduksjonen og store porer, og heller kanskje da ta en kick-start med en sånn maske for å komme i gang er mitt tips =)
Gjest Micka Skrevet 9. april 2010 #14 Skrevet 9. april 2010 Litt irriterende at noen henviser til reseptbelagte produkter. Det er ikke alle som får utskrevet dette, da man skal ha mer en hudormer og et par småkviser. Tror legen hadde sett dumt på meg hvis jeg hadde spurt om Aberela eller Roaccutan. Men allikevel, jeg liker ikke å ha hudormer.
Gjest Raggy Skrevet 9. april 2010 #15 Skrevet 9. april 2010 Litt irriterende at noen henviser til reseptbelagte produkter. Det er ikke alle som får utskrevet dette, da man skal ha mer en hudormer og et par småkviser. Tror legen hadde sett dumt på meg hvis jeg hadde spurt om Aberela eller Roaccutan. Men allikevel, jeg liker ikke å ha hudormer. Jeg har fått aberela av legen fordi jeg ønsket å bruker det til generell bedring av huden, hadde ingen større problemer enn svarte prikker og noe solskader.
Quirky Skrevet 9. april 2010 #16 Skrevet 9. april 2010 Nøyaktig hvilke bruker du da? Det var et virrvarr av produkter der, og jeg har ikke greie på slikt i hele tatt, men det hørtes jo supert ut! Jeg bruker glykolysyrepeeling 60%, men denne er veldig sterk, og de som ikke har prøvd syre før bør velge noe svakere, spesielt hvis de skal kombinere med grønnleire. Går ikke an å linke direkte til produkter på Myrra.no, men den jeg bruker er den store "bøtta" med ferdigblandet leire- den anbefaler jeg virkelig å investere i, man får utrolig mye for pengene.
Gjest tussa65 Skrevet 9. april 2010 #17 Skrevet 9. april 2010 Jeg bruker glykolysyrepeeling 60%, men denne er veldig sterk, og de som ikke har prøvd syre før bør velge noe svakere, spesielt hvis de skal kombinere med grønnleire. Går ikke an å linke direkte til produkter på Myrra.no, men den jeg bruker er den store "bøtta" med ferdigblandet leire- den anbefaler jeg virkelig å investere i, man får utrolig mye for pengene.
Gjest tussa65 Skrevet 9. april 2010 #18 Skrevet 9. april 2010 Sjekket den "bøtta" med grønn leire. der står det at den er ferdigblandet, men når man leser lenger ned på siden så står det at den må blandes med vann og/eller olje. Synes dette blir dumt. Men ser også at det finnes et tube med ferdig maske klar til bruk. Tror jeg prøver den. Noen som har prøvd salongbehandlinger med et kjempegodt resultat?
Quirky Skrevet 9. april 2010 #19 Skrevet 9. april 2010 Sjekket den "bøtta" med grønn leire. der står det at den er ferdigblandet, men når man leser lenger ned på siden så står det at den må blandes med vann og/eller olje. Synes dette blir dumt. Men ser også at det finnes et tube med ferdig maske klar til bruk. Tror jeg prøver den. Noen som har prøvd salongbehandlinger med et kjempegodt resultat? Neineinei! Da er det feil i beskrivelsen, har den bøtta selv, og den er ferdigblandet!
laperla Skrevet 9. april 2010 #20 Skrevet 9. april 2010 Jeg har forsøkt den kombinasjonen jeg også, og den er effektiv, men man må ha hardfør hud som tåler litt og pleie godt med masse fukt etterpå, grønnleire på hud som er sårbar etter syrebehandling er en påkjenning. Jeg bruker selv glykolsyrepeeling fra www.makeupartistschoice.com og grønnleire fra Myrra.no. Er shippinga dyr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå