tina89 Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Hva må man huske og spørre om/se etter når vi skal se på lokalet?
tina89 Skrevet 5. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2010 Skal dere leie med eller uten betjening? vet ikke om de har folk som serverer eller om vi må finne.så det må jeg jo spør om =D
Nalla Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Hvem som rydder og hva er ganske greit å ha på det rene. Til juleball på videregående leide vi et såkalt grendehus, der vi shina hele huset dagen derpå, mens vi egentlig bare hadde trengt å plukke opp tomgods og sånt... Ja, en hel dag bortkastet arbeid! Ellers så er det lurt å ha en utleiekontrakt, der alt det praktiske står tenker jeg Ofte har de sikkert et regelverk eller noe lignende fra før av.. de driver jo med dette. Forresten er det kjekt å sjekke kjøleplass til mineralvann og kaker...
Anglofil Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 (endret) * Er det mulighet for å bli viet her? (For oss var det viktig) * Er det mulighet for å booke tidlig? * Hvor mye koster det å leie lokalene? * Hva er inkludert i denne prisen (f.eks catering, meny osv)? * Er det noe krav på forskuddsbetaling og hvor mye vil det i såfall komme på? * Hvor raskt ønsker dere depositum? * Er det mulig å komme med ønsker i forhold til menyen (det viste seg at de var catering på stedet, derav spm)? * Hvordan er det ift f. eks musikkanlegg og slike ting ( vi ønsker gjerne å kunne ha brudevals og den typen ting)? * Er det plass i lokalene slik at vi kan leie inn dj/band som har med eget utstyr? * Når ønsker dere kontrakten undertegnet? Mvh Yvonne Endret 5. april 2010 av Yvonne
lilleGrethe Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 (endret) Dette husker jeg at jeg har svart på før. Her er den tidligere tråden. Endret 5. april 2010 av lilleGrethe
tina89 Skrevet 5. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2010 Dette husker jeg at jeg har svart på før. Her er den tidligere tråden. Takk =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå