Gjest tullerusk Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Jeg har slitt med kjærelighetssorg leeeenge..snart 1,5 år.Har prøvd psykolog og healing...men sliter fortsatt.Jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg..og lurer på om noen her har erfaring fra hypnose?..høres rart ut..men jeg er desperat.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Siden du spurte. Her er noe som kan hjelpe deg, hvis du ønsker å gjøre noe med det da
Fibula Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Jeg har prøvd tankefeltterapi og syntes det hjalp! Prøvde det ganske raskt etter bruddet, da jeg var på det mest desperate.
Gjest ts Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Jeg har prøvd tankefeltterapi og syntes det hjalp! Prøvde det ganske raskt etter bruddet, da jeg var på det mest desperate. Syntes du det var flaut å si at du hadde kjærlighetssorg?..jeg synes det er så flaut å skulle dra dit å si at jeg har det..når så mange andre drar for langt verre ting.. men jeg må bare prøve alt nå
Gjest Natur Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Tankefeltterapi er fantastisk! Hjelper mot det meste: kjærlighetssorg, flyskrekk, klaustrofobi, edderkoppfobi, dysleksi osv. Jeg har selv opplevd utrolig forandringer ved hjelp av det. Bor du i nærheten av Bergen, kan jeg gi deg tlf nr til den jeg synes er best.
Duplex Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Syns ikke du skal være flau over dette, når kjærlighetssorgen dundrer som verst oppleves det helt forferdelig. Noen bruker lengre tid for å komme videre, og det at du nå vil ta tak for å gjøre noe med det, er bare positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå