Gå til innhold

Hjelp meg med Crash Bandicoot!!


MarianneE

Anbefalte innlegg

I tre år nå, så har jeg slitt med et :frustrert: PS-spill: Crash Bandicoot.

Men, uten og klare en dritt!!

Jeg finner ikke de diamantene jeg skal ha, finner ikke alle kassene, finner ikke de to nøklene, og jeg blir slik: :kjempesinna: !!!

Har leita på nettet etter "Walkthroughs", men uten og finne noe.

Eneste jeg finner er koder jeg kan taste inn, som fullfører visse prosentdeler av spillet for meg.

Men, det er jo ikke det jeg vil ha!

Jeg vil vite hvordan jeg sjøl kan finne det jeg skal, og så kanskje få runda spillet!

Help me.....somebody....anybody.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh.. jeg kan egentlig ikke hjelpe deg, ville bare si at

jeg har medlidenhet med deg! :trøste:

Spilte spillet senest i dag. Ble kjempefrustrert. :sinnatagg:

Nå spiller ikke jeg på PS, men X-box. Vet ikke om det er det samme, men.. Der er det fem forskjellige "nivå", og hvert "nivå" man klarer får man en står rød diamant. Jeg klarte bare tre av fem, og ble kjempeirritert. På det ene "nivået" kom det en kjempedrage etter meg som jeg ble litt skremt av. :ler:

Men... jeg tror egentlig du bør rope på OgaBoga. Har en mistanke om at hun kan det meste om Crash Bandicoot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkkurat noen racer på PS-spill, men Crash Bandicoot har jeg sansen for!! Mannen min og jeg rundet det i fellesskap i fjor jul... Det verste var at når vi hadde gjennomført 100 %, så fortsatte det bare opp til 107 % og videre, så jeg er redd vi ALDRI klarer å ta hele!

Men hvilket spill er det du har? Såvidt jeg vet er det CB 1, 2, 3 og 4. Jeg skal prøve å hjelpe, tror vi har CB 2 og 3. (det ene er litt sånn science fiction, Warped, tror jeg det heter. Det andre har enøyde banditter, flygende tepper og mumier) Bare spør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Philippa!

CB3 Warped har jeg.

Det er litt sånn sci-fi, helt enig med det.

Jeg holder på med CB1 om dagen.

Fant litt på nettet igår, men ikke nok.

Å.....så frustrert jeg blir når det ikke går bra!

OgaBoga......må finne henne!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og god morgen!

Det hjelper ikke å rope på Ogaboga. Du må løpe fort gjennom begynnelsen av div. brett og ta alle fiender (beste metode er den "å snurre rundt som en gal") og bokser/ekstraliv. Er du rask nok kommer det fram en sten du kan hoppe på. Noen andre steder må du hoppe over til en side hvor det er steiner hvor du muligens tror du kommer til å dø av det. Men når du går gjennom brettene så ser du omriss av de forskjellige fargede steinene du skal på. Spill deg gjennom og legg merke til hvor de er. Er de ikke tydlige må du prøve på nytt, fortere og ta alt du ser. Vet det er noe til venstre for deg i det islandet, etter at du har vært i den "tunellen/gangen", og du skal hoppe fra isstein til isstein. Det er også et sted hvor du går under en "tregrop/tunell" der ser du også et omriss.

Lykke til, ikke gi opp, prøv deg fram. De ligger helt synlig til så du kan ikke unngå å se dem. Prøv å hopp litt til sidene og opp. Bonusbrettene kan også være vannskelige, og har massevis av poeng og ekstraliv.

Har alle spillene, så spør gjerne litt mer detaljert så kanskje jeg klarer å hjelpe deg. (likte forresten ikke den siste, "wraped", syns den var ALT for kort) Har du forresten prøvd noen av de andre spillene jeg anbefalte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips på Warped er når du kommer litt ut i spillet og får sånn derre flammekaster (eller hva det nå er!) så sikt med den over alt i brettet, for det ligger mange kasser som vi ikke kan se der. Men kom med konkrete spørsmål, så skal jeg prøve å hjelpe! Hihi - gøy med Playstation!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Mmm, Crash.

KAn alt, bare spør.

Min største hobby er å se på når mannen spiller.

Skal skjekke hva som toeren og treeren går ut på !

Så kommer jeg sterkt tilbake med tips.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sutre, sutre*

Jammen, jeg spiller ikke warped, jeg spiller Crash B. nr.1!!

Den som bare heter CB!!

Titti: Hva hjelper det og ta alle fiendene, når jeg ikke finner alle kassene?

Når jeg er ferdig med en bane, så mangler jeg 12 kasser, enda jeg tar alle jeg ser og jeg leiter NØYE!!

Ikke finner jeg de to nøklene, og ikke finner jeg de fargede diamantene..... :murvegg:

Kommer til og bli slik, jeg: :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er alternative veier på noen brett. Dvs du kan velge å gå 2 veier. Fullfør en vei (til der de møtes igjen), gå tilbake og ta den andre etterpå.

Mulig steinene kun kommer hvis du tar et brett fort nok.

De ligger midt i spillet og ikke på slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fan av dette spillet. Lenge siden jeg har spilt eneren, men hvis det er det spillet hvor du blir jaget av en isbjørn (eller er det toern) husker jeg at du skulle hoppe nedi en av de store hullene - der er det masse kasser.

Brukte 2 år før jeg fant ut av det (rart jeg ikke ble gaaal)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Fuglehue

oj dene har jeg ikke sett før, men om du fortsatt stresser, gå til disse brettene hvor du ser en sti inn der nøklene skal være. Nøklene finner du ikke i disse brettene, men brettene ETTER! Husker ikke en dritt men for å få nøkkel på øy 2, må du ta.... øøøøørgghhh sunset vista? NEI ikke det fysj iallfall det brettet etter rullesteinbrettet. Den andre stresser jeg med ennå også :( Skal si ifra når jeg får det til, og husk at du kan få de første kassene ved å samle inn diamanter fra senere brett, som på øy 2 får du diamanten til brett 2, den grønne saken. Jeg satt just og spilte crash 3 jeg og mangler mange gull relics og er sint på mitt spill men 104% er bra!!

Mitt første seriøse og lange kg innlegg, jeg er så stolt av meg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen du oogabooga!!???? På Warped har jeg også over 100% hvordan går det an det, da?? Jeg tror vi (min mann og jeg spiller sammen) har 107 % - men det irriterer meg bare, for når vet vi da når det er slutt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Få tak i 30 gull relics, da får du en ekstra gem. Hakke greid dette selv, for jeg HATER HATER HATER high time og de andre arabia brettene :( iallfall på tid! Har du kommet til øverste etasje? Der er det gøy area 51 brett jeg elsker motorsykkelbrettene og prøver å få platina relic der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...