Gjest 20mamma Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Jeg er 20 år gammel alenemor med en datter på 1 1/2 år. Har veldig lyst til å oppleve noe nytt og bli kjent med nye mennesker, har derfor veldig lyst på et år i utlandet for å studere. Noen som kunne tenke seg å bli med oss?
Gjest alenemor Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Jeg er 20 år gammel alenemor med en datter på 1 1/2 år. Har veldig lyst til å oppleve noe nytt og bli kjent med nye mennesker, har derfor veldig lyst på et år i utlandet for å studere. Noen som kunne tenke seg å bli med oss? Jeg har alltid hatt lyst til å gjøre det samme. Og skulle ønske at jeg kunne være med Men så har det seg nå en gang slik at selv om vi alenemødre ønsker oss ting og opplevelser, så har man hensyn å ta. For mitt sitt vedkommende handler dette hensynet til min sønn. Han har (som de fleste andre barn) en far. Og selv om hans far og jeg ikke er på talefot, så kan jeg ikke nekte min sønn å ha kontakt med sin far. Et år i utlandet vil begrense min sønns muligheter til å se sin far. Og kontakt med en far kan jeg nok desverre ikke bytte vekk mot behovet for å oppleve noe nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå