Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Har hatt kontakt med en mann i noen mnd nå. Det har vært spennende nok det,siden han jobber i utlandet i perioder Vi har møttes 3,4 ganger.Når jeg er sammen med han, så er han veldig sjarmerende,og jeg tar meg selv i å smile til nesten alt han gjør. Han er kosen og liker å sitte sammen i soffan å bare klemme og stryke,og virker nokså opptatt med at jeg skal ha det bra.Det er noe jeg setter pris på Han virker ærlig og liker å ta initiativ til å finne på ting sammen.Og når han var bortreist,så tenkte jeg på han hele tiden,og så frem til at han kom hjem.Sånn er det nå også,tenker på han hele tiden.Og jeg liker oppmerksomheten og vil gjerne gi han det samme og er faktisk ganske nysgjerrig på han.Han er ekstremt rolig og behagelig å være med og han ville blitt en kjempefin familiefar og pappa om det skulle bli aktuelt.Drikker ikke hver helg,noe som passer meg veldig bra. Meeeeeeeeeeeeeeen....... Jeg er ikke forelsket i han, veldig betatt siden han er flott å se på og sjarmis, men ikke mer enn det. Han er veldig stiv i kroppen, hendene henger ned langs hoftene og det ser faktisk merkelig ut når han går slik....Sex`en var ikke så veldig.....spennende.Og etter runden så lurer han på om det var "ok" likssom..Vi har ikke samme humor og ler ikke så mye av det samme.Jeg er veldig tullete av meg og er bare sånn som person, og når jeg prøver å tulle med han så ler han littepitt med lys latter.Type "jente latter", det er IKKE så veldig sjarmerende. Han virker puslete og det finnes ikke en trent muskel på kroppen.Han har vært ganske stor før,men er nå ganske tynn oppi alt.Så kroppen er ikke sånn kjempestram.Og ofte når vi sitter i soffan og koser oss.Skal han hele tiden dra til seg ansiktet mitt for å kysse/kline.Dette liker jeg heller ikke.Sånnt klarer jeg å gjøre ved eget initiativ når jeg selv føler for det.Gidder ikke å presses til sånnt.Han er helt kjip når det gjelder tungebruk,noe jeg heller ikke liker HELE TIDEN.Jeg kan lett komme opp med dårlig unskyldninger for å ikke finne på noe eller treffe han. Summasumarium, så er dette mange grunner til at jeg ikke gidder å gå inn i et forhold med han.Men HVA er dette da? Kjenner han ikke så godt enda,men er veldig usikker på alt med dette.Tingene som jeg ser på som negativt er sikkert både overfladisk og bare bagateller som kan bli bra om vi skulle bli sammen og jeg/vi kan si hva vi liker og ikke.Og både sex og annet kan bli bra når vi blir godt kjent og tryggere på hverandre kanskje? Hærregud, hvor kresen er jeg da?
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Du er nok ikke interessert i han.. kanskje det er spennende at du får oppmerksomhet og at det er det du liker ved han? Hvis du fortsetter å føle det sånn burde du jo gjør det slutt. Ingen vits i å kaste bort tid hvis ikke de store følelsene er der.
Steinar40 Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Vanskelig å si hvor kresen eller kravstor du egentlig er, men utifra hva du selv skriver her, så er du i hvert fall ikke skikkelig motivert. Og det er altså der forelskelsen kommer inn i bildet, som den store motiverende faktoren. Problemet med forelskelsen, er at man da overhodet ikke ser alt som egentlig er galt. Noe du tydeligvis gjør nå. Uten den forvirrende forelskelsen har du faktisk fått muligheten til å bruke magefølelsen, og den bør du absolutt bruke og følge snarest mulig, både for din egen og hans del. Jo lenger du venter, desto verre blir det.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 (endret) Jeg er ikke forelsket i han, veldig betatt siden han er flott å se på og sjarmis, men ikke mer enn det. Han er veldig stiv i kroppen, hendene henger ned langs hoftene og det ser faktisk merkelig ut når han går slik....Sex`en var ikke så veldig.....spennende.Og etter runden så lurer han på om det var "ok" likssom..Vi har ikke samme humor og ler ikke så mye av det samme.Jeg er veldig tullete av meg og er bare sånn som person, og når jeg prøver å tulle med han så ler han littepitt med lys latter.Type "jente latter", det er IKKE så veldig sjarmerende. Han virker puslete og det finnes ikke en trent muskel på kroppen.Han har vært ganske stor før,men er nå ganske tynn oppi alt.Så kroppen er ikke sånn kjempestram.Og ofte når vi sitter i soffan og koser oss.Skal han hele tiden dra til seg ansiktet mitt for å kysse/kline.Dette liker jeg heller ikke.Sånnt klarer jeg å gjøre ved eget initiativ når jeg selv føler for det.Gidder ikke å presses til sånnt.Han er helt kjip når det gjelder tungebruk,noe jeg heller ikke liker HELE TIDEN.Jeg kan lett komme opp med dårlig unskyldninger for å ikke finne på noe eller treffe han. Slikt kan skje om man ønsker oppmerksomhet og kanskje kjeder seg litt. Man prøver og mange og finner ut av hva man ikke liker (og liker). Dere skal nok ikke gifte dere med det første. Endret 5. april 2010 av gjestdeluxe
Marabou Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Hvis du allerede irriterer deg over så mange ting ved ham, så er det nok ikke liv laga. Som nevnt her over, sånne ting ser man jo ikke når man er nyforelsket. Og du høres ikke ut som du er særlig sjarmert i det hele tatt. Bagateller som kan bli bra etterhvert? Nope. Stikk motsatt. Bagateller er sånt man ikke legger merke til den første tiden, men som kan vokse seg større når de sterkeste følelsene har lagt seg litt. Finn deg heller en du kan se for deg en fremtid med.. om det er det du ønsker da. Denne karen er vel antakelig et tidsfordriv inntil videre. Eller hva tror du, når du kjenner etter? Og hva er mest realt overfor ham - å la det gå enda lengre tid slik at han blir skikkelig knyttet til deg?...
skal_vi_se Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Som alle sier her - irriterer du deg nå blir det i hvert fall ikke bedre senere. Dropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå