juicyfruity Skrevet 5. april 2010 #1 Del Skrevet 5. april 2010 Hei, Jeg lurer paa om noen har gode erfaringer med disse merkene?Er det noen spesielle produkter som utmerker seg? Jeg faar nemlig rabatt paa disse merkene og tenkte derfor aa prove ut litt. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hudenmin Skrevet 5. april 2010 #2 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg brukte hudpleieprodukter fra Clarins i mange år. Helt greitt merke, når jeg ikke hadde noe å "rette på". Men etterhvert fikk jeg svarte prikker og porer i huden, og de ble aldri mindre/borte - heller tvert om. Byttet til MD Formulations og Decleor, og ble overrasket over hva gode hudpleieprodukt kan gjøre for huden. Hvis du kjøper hudpleie fra Clarins bare pga rabatt, kan du evt. sjekke ut nettbutikker istedenfor, da er det billig (i forhold til Norge) uansett merke. Oversikt over noen av mine favorittbutikker: http://hudenmin.com/category/nettbutikk/ Har også prøvd sminke derfra, men den ble aldri min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juicyfruity Skrevet 5. april 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg brukte hudpleieprodukter fra Clarins i mange år. Helt greitt merke, når jeg ikke hadde noe å "rette på". Men etterhvert fikk jeg svarte prikker og porer i huden, og de ble aldri mindre/borte - heller tvert om. Byttet til MD Formulations og Decleor, og ble overrasket over hva gode hudpleieprodukt kan gjøre for huden. Hvis du kjøper hudpleie fra Clarins bare pga rabatt, kan du evt. sjekke ut nettbutikker istedenfor, da er det billig (i forhold til Norge) uansett merke. Oversikt over noen av mine favorittbutikker: http://hudenmin.com/category/nettbutikk/ Har også prøvd sminke derfra, men den ble aldri min favoritt. TAKK for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 5. april 2010 #4 Del Skrevet 5. april 2010 Clarins har en lipgloss som heter instant light lip perfector, og den er perfekt! Har brukt 3-4 tuber av den, naturlig og fin på, og ikke klissete i det hele tatt Fra Helena Rubenstein liker jeg neglelakkene, men har ellers lite erfaring med merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 5. april 2010 #5 Del Skrevet 5. april 2010 Helena Rubenstein - Nudit Roll On Clarins - Det aller meste Jeg får ikke svarte prikker av Clarins, jeg synes Clarins er best, desverre er det også veldig dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 5. april 2010 #6 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg hjelper deg gjerne med å bruke rabatten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 6. april 2010 #7 Del Skrevet 6. april 2010 Clarins har verdens beste bodylotion for tørr hud, den heter Moisture-Rich bodylotion. Ellers har de en god fuktighetskrem som heter et eller annet med Hydra, og som godt kan kombineres med for eksempel MD Formulations under. Jeg liker også den fargede leppepomaden derfra, og noen øyenskygger. Fra Rubinstein liker jeg mascaraene, både Lash Queen og alle avleggerne derfra, og ikke minst: Spectacular Extension Mascara, som er på min topp tre-liste når det gjelder mascaraer. Foundationen Color Clone er også super, og har en nydelig konsistens, så den burde du teste hvis du finner en farge som funker for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juicyfruity Skrevet 6. april 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 6. april 2010 Clarins har verdens beste bodylotion for tørr hud, den heter Moisture-Rich bodylotion. Ellers har de en god fuktighetskrem som heter et eller annet med Hydra, og som godt kan kombineres med for eksempel MD Formulations under. Jeg liker også den fargede leppepomaden derfra, og noen øyenskygger. Fra Rubinstein liker jeg mascaraene, både Lash Queen og alle avleggerne derfra, og ikke minst: Spectacular Extension Mascara, som er på min topp tre-liste når det gjelder mascaraer. Foundationen Color Clone er også super, og har en nydelig konsistens, så den burde du teste hvis du finner en farge som funker for deg. Jeg er ganske mørk i huden, så skal titte innom å se om jeg finner en passende nyanse. Er denne dekkende? Er på jakt etter en fin "party"foundation. Og hva er forskjellen på spect. og lash queen ? er begge forlengende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 6. april 2010 #9 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg elsker øyekremen fra Helena Rubinstein. Denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayla Skrevet 6. april 2010 #10 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg synes Clarins er et supert merke. Jeg har prøvd flere produkter og har vært kjempefornøyd med alle. Favoritten er CLARINS BEAUTY FLASH BALM Den nærmest "smelter" på huden, og lukter fantastisk! Body Lotionen er også fantastisk. Dette er den eneste body lotion'en som jeg har hatt som faktisk virker lenge etterpå. Alle andre trekker inn i huden ganske med en gang, men med denne føles det som huden er mykere og har mer fuktighet lenge etterpå. Helt uten å føles klissete eller våt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juicyfruity Skrevet 6. april 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg synes Clarins er et supert merke. Jeg har prøvd flere produkter og har vært kjempefornøyd med alle. Favoritten er CLARINS BEAUTY FLASH BALM Den nærmest "smelter" på huden, og lukter fantastisk! Body Lotionen er også fantastisk. Dette er den eneste body lotion'en som jeg har hatt som faktisk virker lenge etterpå. Alle andre trekker inn i huden ganske med en gang, men med denne føles det som huden er mykere og har mer fuktighet lenge etterpå. Helt uten å føles klissete eller våt. er den fet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juicyfruity Skrevet 6. april 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg synes Clarins er et supert merke. Jeg har prøvd flere produkter og har vært kjempefornøyd med alle. Favoritten er CLARINS BEAUTY FLASH BALM Den nærmest "smelter" på huden, og lukter fantastisk! Body Lotionen er også fantastisk. Dette er den eneste body lotion'en som jeg har hatt som faktisk virker lenge etterpå. Alle andre trekker inn i huden ganske med en gang, men med denne føles det som huden er mykere og har mer fuktighet lenge etterpå. Helt uten å føles klissete eller våt. er den fet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 8. april 2010 #13 Del Skrevet 8. april 2010 Å så heldig du er som har rabatt på Helena Rubinstein! Elsker Color clone foundation og Magic concealer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zuperduper Skrevet 9. april 2010 #14 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har brukt Clarins dag- og nattkrem i årevis. Er kjempefornøyd! Samme med øyekrem og øyeserum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psawyer Skrevet 10. april 2010 #15 Del Skrevet 10. april 2010 Anbefaler også Color Clone. Den er dekkende syns jeg, men på en veldig naturlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. april 2010 #16 Del Skrevet 10. april 2010 Bruker både multiaktiv dag- og nattkrem og er veldig fornøyd. Har tidvis prøvd å bytte til produkter fra både Decléor og Dermalogica, men vender alltid tilbake til Clarins sine kremer. (De andre virker som de blir for lite fete til min hud så jeg begynner å flasse.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vivica Skrevet 10. april 2010 #17 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg sverger til Lash Queen Feline Mascara (den med leopardflekker) fra Helena Rubinstein. Beste mascaraen jeg har hatt noen gang. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå