Lillie Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 (endret) Sikkert et dumt spørsmål, men hva vil det egentlig si at et menneske har "positiv energi"? Jeg skjønner jo at det er noe positivt i det, men kan noen sette mer ord på det? Jeg er blitt fortalt at jeg har utrolig "positiv energi", men aner ikke hva som ligger i det... edit: Va forøvrig sagt av en med såkalt 6. sans... Endret 5. april 2010 av Lillie
maritha Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Det betyr at personen som sa det ikke aner hva energi er.
Gentle Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Jeg bruker også det uttrykket, da mener jeg ofte mennesker som påvirker meg til noe positivt, som f eks: Gir meg en styrket selvfølelse, motiverer meg til noe, opplever forståelse, refleksjon. At noen rent fysisk skulle overføre energi tror jeg ikke på. (Selvsagt!)
bitteliten Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 (endret) Sikkert et dumt spørsmål, men hva vil det egentlig si at et menneske har "positiv energi"? Jeg skjønner jo at det er noe positivt i det, men kan noen sette mer ord på det? Jeg er blitt fortalt at jeg har utrolig "positiv energi", men aner ikke hva som ligger i det... edit: Va forøvrig sagt av en med såkalt 6. sans... Postiv energi menes at den utstrålingen du sender ut til andre er positiv. Og at folk føler seg vel i ditt selvskap. Det er nok med at man smiler og hilser til andre, viser omtanke, medfølelse og være glad rett og slett. Dette smitter over. Det er den energien du har i deg og rundt deg selv som overføres til andre. Endret 9. april 2010 av bitteliten
LilleCanCan Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 En som gjør andre glade. En som kan gi andre et mentalt løft. En som er glad i mennesker og et medmenneske uten at man føler dette som en "byrde"? At din positive energi ikke er påtatt. At du bare er positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå