Pludre Skrevet 29. april 2002 #1 Skrevet 29. april 2002 Hei alle sammen ! Nå er jeg tilbake etter å ha vært over en uke uten internettilkobling. Ringte ørten ganger til Smartcall som er vår leverandør og purret på dem, og det skulle altså ta over en uke å få det ordnet. I morges ringte reparatøren og sa at han skulle stikke innom klokka 14 og da han kom var problemet raskt ordnet. Det var modemet som hadde sagt takk for seg. Så nå er jeg tilbake for fullt med nytt modem og greier Ville med dette si at jeg er tilbake og har masse innlegg å lese gjennom !!! Stor klem fra Pludre 12
HMSP Skrevet 29. april 2002 #2 Skrevet 29. april 2002 Fint og ha deg tilbake. Gleder meg til vi snakkes igjen Klem12
aniN Skrevet 29. april 2002 #3 Skrevet 29. april 2002 Så koselig Begynte å lure hvor det hadde blitt av deg 12
Gjest *Perser* Skrevet 30. april 2002 #5 Skrevet 30. april 2002 heia det var godt å se at du er tilbake jeg har sendt deg 1000mailer jeg trodde at du hadde blidt kidnappet *SSS* men så godt at du er tilbake
CEL. Skrevet 30. april 2002 #6 Skrevet 30. april 2002 Velkommen tilbake Pludre! Må bare si at et modem lever ikke lenge. Hvis det f.eks er lyn og torden ute skal det lite til før modemet sier takk for seg. Få deg heller isdn eller adsl/bredband...12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå